PvdA

29-02-2012 23:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks tegen Albayrak, maar,,,, als zij het nieuwe gezicht wordt van de PvdA is het uiteindelijk toch de partij van de allochtonen en bevestigd de partij idd wat ze in de jaren 70,80,90 ,heeft gedaan in met name de grote steden. nl. de allochtonen bewust "dom" willen blijven houden door ze in hun eigen taal ,in een eigen buurt te laten blijven,. nou ja , zie het resultaat. Ik zie die cavia Geert Wilders nu al weer de messen slijpen.
Intelligente analyse hoor. Is zo'n post niet meer iets voor op fok.nl ofzo?
En al zou het, wat dan nog.... Zit het jou in de weg?
Dus jij bent niet van de multiculturele samenleving?
Ja Albayrak is hét voorbeeld van een domme allochtoon. Inderdaad.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik snap sowieso niet dat ze niet door hebben bij de PvdA dat het om de politiek gaat, niet zozeer om het gezicht.

Maja, Albayrak?, ik denk dat ze dan wel helemaal kunnen inpakken!
quote:divavanviva schreef op 01 maart 2012 @ 00:08:

Dus jij bent niet van de multiculturele samenleving?Ach de mensen die dat heel geweldig vinden wonen zelf in Blaricum of Aerdenhout, ga eens een tijdje in Rotterdam Zuid wonen....
Ik denk ook niet dat Albayrak de laatste tijd zo;n geweldige indruk heeft gekweekt. Haar hele zaak is natuurlijk ondanks haar winst zeer negatief voor haar persoon. Ik denk niet dat ze veel kans maakt.
@ potsiedikkie

Als je het over dat COA gebeuren hebt: dat was niet Nebahat Albayrak, dat was haar nicht. En die is lid van de VVD trouwens.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Potsie, dat is haar tante, die overigens lid is van de vvd!

Haha, wat Evy dus ook al zei!
quote:lucky2bmeagain schreef op 29 februari 2012 @ 23:22:

Ik heb niks tegen Albayrak, maar,,,, als zij het nieuwe gezicht wordt van de PvdA is het uiteindelijk toch de partij van de allochtonen en bevestigd de partij idd wat ze in de jaren 70,80,90 ,heeft gedaan in met name de grote steden. nl. de allochtonen bewust "dom" willen blijven houden door ze in hun eigen taal ,in een eigen buurt te laten blijven,. nou ja , zie het resultaat. Ik zie die cavia Geert Wilders nu al weer de messen slijpen.

Bevestigt is hier met een 't' in je eigen taal.

Ik maak er beslist GEEN gewoonte van om mensen aan te vallen op taalfouten, want ik maak ze zelf regelmatig. Maar ik vind wel, dat als je zelf in een OP begint over het belang van taal, dat je je toch minimaal enige moeite moet getroosten om te laten zien dat je die taal zelf beheerst. En 'idd'? Is dat Nederlands? Of Swahili?
quote:potsiedikkie schreef op 01 maart 2012 @ 08:14:

Ik denk ook niet dat Albayrak de laatste tijd zo;n geweldige indruk heeft gekweekt. Haar hele zaak is natuurlijk ondanks haar winst zeer negatief voor haar persoon. Ik denk niet dat ze veel kans maakt.Er zijn meer mensen die 'Jansen' heten. En dat is met 'Albayrak' ook het geval. Die dame waar jij het over hebt, is van de VVD.
Een hele sterke indruk maakte Albayrak zeker niet bij P
Wordt het Albayrak dan staat het garant voor weer een het zoveelste pardon voor asielzoekers en meer mensen in NL binnenhalen.

Ik ben geen PVDA aanhang laat dat duidelijk zijn maar van alle kandidaten dan gaat mijn stem naar Samson, en liever geen Albayrak of moraalridder Plasterk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven