gevoel wegmaken

01-03-2012 20:23 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg benieuwd of dit echt mogelijk is. Hoop dat ik t een beetje duidelijk verwoorden kan. Ik zit in therapie omdat ik mensen niet makkelijk dichtbij laat komen en heb onlangs een timeout in moeten lassen met mn vriend, omdat ik gewoon niets meer voelde. Het stomme is: zie of hoor ik hem niet, dan mis ik hem vreselijk en voel ik veel warmte voor hem. Spreek ik hem aan de telefoon, dan verdwijnt t gevoel als sneeuw voor de zon en word ik geplaagd door twijfels. Volgens de psych doe ik dit onbewust omdat hij dan te dichtbij komt en t allemaal te serieus wordt. Ik maak dan mn gevoel weg en saboteer als t ware de relatie. Is dat echt mogelijk of is mn vriend het gewoon niet voor me? Benieuwd naar jullie reacties!
Het kan alle 2 hè... Alleen jij hebt het antwoord daarop.
Ja, dat is mogelijk. Ik ken het niet van mijn relatie, maar wel van andere dingen die heel dichtbij komen: dat je het helemaal kapot kunt maken door twijfels. En inderdaad, dan voel je niks meer.

Of je vriend het echt is, weet jij alleen. Kun je met hem praten over dit (wegmaken van) gevoel?
Ja, lijkt mij heel wel mogelijk. Volgens mij doe ik namelijk precies hetzelfde.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
We hebben t er (te) vaak over gehad. Voor hem erg naar om te horen, daarnaast kon/kan ik hem nu niet aangeven of hij de ware is. Hoe weet je zoiets? Ik heb meerdere momenten in de relatie meegemaakt, waarin ik volledig voor hem ging en gewoon wist dat ik met hem oud wilde worden. Zat toen ook beter in mn vel. Maar na ook vreselijke hectiek op t werk en de zwae therapie, ben ik mezelf tegengekomen en was t gevoel er niet meer. Ik ben toen eerlijk geweest en aangegeven dat ik niet 100% kon kiezen voor hem. Hij verdient iemand die dat wel doet. Sinds de break, vliegt mn gevoel alle kanten op. Het ene moment verlang ik ontzettend naar hem, naar ons. Het andere moment voelt t wel best zo alleen. Om gek van te worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven