De Libelle is een leuk weekblad
vrijdag 2 maart 2012 om 00:25
vrijdag 2 maart 2012 om 00:27
vrijdag 2 maart 2012 om 00:28
quote:hekje schreef op 02 maart 2012 @ 00:26:
Heeeeeeeeeeee, Bianca weer in da house, dacht eigenlijk dat je samen met Iris in een soort mediationkamp zat momenteel! Zo met oog op nieuw beleid, frisse start enzovoorts.Ja, we hebben in elkaars navel zitten staren, erg Zen was dat.
Heeeeeeeeeeee, Bianca weer in da house, dacht eigenlijk dat je samen met Iris in een soort mediationkamp zat momenteel! Zo met oog op nieuw beleid, frisse start enzovoorts.Ja, we hebben in elkaars navel zitten staren, erg Zen was dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 2 maart 2012 om 00:29
quote:liora schreef op 02 maart 2012 @ 00:23:
[...]
Het is één groot problemenrubriek met dito plaatjes
Owh, máár de problemenrubriek vond ik nog wel leuk, als het hele blad één groot problemenrubriek is geworden mét plaatjes kan het nog best een spannend blad zijn geworden.
Alle columns ook probleemrubrieken, hahaha, de eeuwige Libelle lentediéet ook probleemmatig, AnneWil op het criminele pad, Wieke achter de webcam vanwege torenhoge schulden. Ebru zwanger van een getrouwde kamper. Smullll!
[...]
Het is één groot problemenrubriek met dito plaatjes
Owh, máár de problemenrubriek vond ik nog wel leuk, als het hele blad één groot problemenrubriek is geworden mét plaatjes kan het nog best een spannend blad zijn geworden.
Alle columns ook probleemrubrieken, hahaha, de eeuwige Libelle lentediéet ook probleemmatig, AnneWil op het criminele pad, Wieke achter de webcam vanwege torenhoge schulden. Ebru zwanger van een getrouwde kamper. Smullll!
vrijdag 2 maart 2012 om 00:30
quote:liora schreef op 02 maart 2012 @ 00:27:
[...]
Dit ga je niet menen?
En of ik het meen!! We hebben er dubbel om gelegen en elk jaar met kerst komen mijn 'kabeltruien" hier weer voorbij
En het stomste is, Brigitte Kaandorp gebruikte het later in een conference.
Mijn vondst! Zij kreeg de eer. Dus zeker weten dat zij hier meelas.
[...]
Dit ga je niet menen?
En of ik het meen!! We hebben er dubbel om gelegen en elk jaar met kerst komen mijn 'kabeltruien" hier weer voorbij
vrijdag 2 maart 2012 om 00:32
quote:yasmijn schreef op 02 maart 2012 @ 00:30:
[...]
Ik zou eens contact opnemen met die manger.. en vragen of je er enkele procenten van kan krijgen,Yas!
Ik ken het stukje wel van Brigitte Kaandorp.. is hilarisch.
[...]
Ik zou eens contact opnemen met die manger.. en vragen of je er enkele procenten van kan krijgen,Yas!
Ik ken het stukje wel van Brigitte Kaandorp.. is hilarisch.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
vrijdag 2 maart 2012 om 00:33
quote:Vilma schreef op 02 maart 2012 @ 00:29:
[...]
Alle columns ook probleemrubrieken, hahaha, de eeuwige Libelle lentediéet ook probleemmatig, AnneWil op het criminele pad, Wieke achter de webcam vanwege torenhoge schulden. Ebru zwanger van een getrouwde kamper. Smullll!Vilma leest de Libelle
[...]
Alle columns ook probleemrubrieken, hahaha, de eeuwige Libelle lentediéet ook probleemmatig, AnneWil op het criminele pad, Wieke achter de webcam vanwege torenhoge schulden. Ebru zwanger van een getrouwde kamper. Smullll!Vilma leest de Libelle
vrijdag 2 maart 2012 om 00:34
[quote]yasmijn schreef op 02 maart 2012 @ 00:30:
[...]
[/quote]
écht?
[...]
écht?