Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:Oriane schreef op 02 maart 2012 @ 09:54:

* alleen even kijken kwam of ze de forummer van de maand verkiezing al gewonnen had en nu weer wegsluipt *

;)Nee, we zitten nog steeds in de brainstormfase. Het valt ook niet mee zonder TO.
quote:missy_acy schreef op 02 maart 2012 @ 09:42:

quote:

missverrektekoekwaus schreef op 02 maart 2012 @ 09:13:

Groentesoep en Missy ik had een ban. Stout geweest, want polletje geopend over een bepaalde forummer. En da mag nie.

Ik heb laatst geleerd dat dat een all in reisje DV is, dus de vraag is: did you?Neuh, die ene dag geen vf kan ik ook zonder Libelle wel af
Oriane schreef op 02 maart 2012 @ 09:54:

* alleen even kijken kwam of ze de forummer van de maand verkiezing al gewonnen had en nu weer wegsluipt *

;)

Het is een nieuwe maand, nomineer je jezelf?
Mag mijn stem naar de verstopte mod?
Mogen er ook negatieve stemmen uitgebracht worden?
Ja, dan gaat er ren stem af
Doe voor mij dan maar -1 voor martin. De rest vind ik allemaal wel FvdM-waardig, dus daar ga ik niet tussen kiezen.
Score tot nu toe:

Molly: 2

Martin: 1

Oriane:1

MVK: 2

Verstopte mod: 1
Herken je dit?

- in de tandartsstoel zitten te wachten tot de beul zijn vulling klaar heeft en dat je het toch niet kunt nalaten om even met jouw tong de geboorde ruimte te inspecteren. Ai, wat een diep gaaaaaat!

(echoooo).

- de eventuele wincode intikken van jouw kans op een droomprijs naar keuze. Je weet het wel, maar toch... ...en dan toch stiekem zwaar balen dat er zelfs geen rookworst voor jou was weggelegd.

* dat heb ik nu ook met dit topic: steeds loeren om te zien of het nog wat wordt dan wel nog gekker wordt. Ik kan het niet laten, grrrrrrrrrrr!*
quote:yvonjaspers schreef op 02 maart 2012 @ 10:00:

Mogen er ook negatieve stemmen uitgebracht worden?Een soort Gouden Eikel van de Maand, bedoel je?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vinder pjoek topic en deze zoooo grappig!
Score tot nu toe:

Verstopte mod: 1

Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar
" Een soort Gouden Eikel van de Maand, bedoel je?"

Precies! Ik voorzie dat er dan toch nog wel een titel in 't verschiet ligt voor martje...
jippie groentesoepje, zal het dan heus gebeuren dat ik een vette rookworst binnen haal?
De vakantie is bijna afgelopen, dus ik heb geen goede hoop dat de jacht op PP voortgezet kan worden.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Verstopte Mod

Doe mij ook maar een stem naar de verstopte Mod!
Score tot nu toe:

Verstopte mod: 2

Bij deze genomineerd voor de troostworst: Shalimar

Piraatje!!!

Wie heeft die ene punt aan Mart gegeven? Is er een `Martiaan´ in de zaal? Martin wilde de wereld toch verdelen in Martianen en Anti-Martianen?

Ik heb net even gegoogled, Martiaan betekent `Marsmannetje´
Ik stem ook op de verstopte mod!

En voor de troostknakworst op.................................

SHALIMAR!
Oh mag je er ook een voor de troostworst uitbrengen?

Shalimar + 1
Mart zelluf, alleen telt die niet! En z'n hrs. Ik heb ontslag genomen, hij heeft een nieuwe.
Ik heb nog geen stem
Mag ik missy_acy nomineren?
You know how I know? Because I reeaally think so!
En scamp?
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven