Mode & Beauty alle pijlers

Massage

02-03-2012 16:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare vraag...

Ik weet dat er allerlei soorten massages bestaan en heb er wel eens een paar gedaan maar dit zijn allemaal massages waarin je "hard" wordt gekneed etc. Maarrr ik vind dit helemaal niet fijn.

Ik vind het heerlijk en raak helemaal ontspannen als men zachtjes met de vingertoppen mijn lichaam "streelt" of heel zachtjes met de handen overheen gaat. Dus het gaat echt om die hele zachte aanraking. Bv als men dit alleen al doet bij mijn voeten vind ik dit al heerlijk.

Bestaat er zo'n soort massage ? Valt dit überhaupt wel onder massage en zo ja hoe zou dit heten, weet iemand dit toevallig want ik zou heel graag zo'n massage willen hebben maar heb geen idee hoe dit te zoeken c.q. te vinden?
Je kunt kijken voor Holistische energetische massages. Deze zijn veel vloeiender, zachter en liefdevoller om te ontvangen. Misschien kun je even googlen of je iemand kunt vinden in je woonplaats.
Volgens mij bedoel je een ayuvedische massage. Dat is heel zacht (en met veel olie).
Zeg maar Spijker.
Probeer eens een kruidenstempelmassage. Ik hou juist van stevigere massages en vond dit zo'n zacht gekietel maar misschien dat het daarom juist wel wat voor jou is.
-
Ah zo heten dit soort massages, ik ga even op deze namen googelen of dit ook in Rotterdam of in de omgeving wordt gegeven, ik weet nu in ieder geval hoe ze heten!

(Ledie, fijn om te weten dat het geen rare vraag is, ik dacht nl. dat ik de enige was die dit fijn vond maar het komt dus wel vaker voor)
quote:eenelfje schreef op 02 maart 2012 @ 16:46:

Bestaat er zo'n soort massage ? Valt dit überhaupt wel onder massage en zo ja hoe zou dit heten, weet iemand dit toevallig want ik zou heel graag zo'n massage willen hebben maar heb geen idee hoe dit te zoeken c.q. te vinden?

Wordt ook wel vlindermassage genoemd, tantra is in principe ook zacht.
eenelfje

als je op marktplaats met als locatie rotterdam intikt kom je er voldoende tegen, waar ik altijd gemasseerd wordt zijn ze er ook goed in:

miumiuwellness.nl

massagerotterdam.com

succes
je kunt zeggen dat je zachter wil.

Maar ga gewoon naar een fysio/mensendiecker die masseert.

Veel veiliger en verstand van het lichaam.
waarom naar een fysio? Als je klachten heb en een behandeling nodig heb ja maar niet omdat je lekker gemasseerd wil worden. Dan ga je maar lekker naar een welnesscenter oid.
Als iemand interesse heeft in een "zachte" massage (met olie; glijdt ook veel lekkerder) dan ken ik nog wel een (betrouwbare) masseur, die ook aan huis komt ! Stuur mij in dat geval even een mailtje, zodat deze gegevens niet zomaar op straat komen.
ik wil wel weten wie janine
Oh nee gezien eerdere postings heb je t over een eromassage dat hoeft niet
Dag Badmeester, nee hoor, het is een all round masseur, die geen eromassages geeft, maar allerlei soorten massages en dus ook gewone ontspanningsmassages. Een tantramassage is overigens niet echt een ero massage (lees er maar over op het internet bijvoorbeeld), maar zelf heb ik meestal een gewone massage (dus helemaal niet erotisch). Je kunt zelf aangeven wat je wilt.
Aha ok, dank je wel dan janine. Maar wat is dan volgens jou t verschil tussen tantra en eromassages?
hoi

ik geef ontspannings massage

hele rustige strijkingen

zie mijn site www.massagepraktijkbruntink.nl

groet marco

quote:eenelfje schreef op 02 maart 2012 @ 16:46:

Beetje rare vraag...

Ik weet dat er allerlei soorten massages bestaan en heb er wel eens een paar gedaan maar dit zijn allemaal massages waarin je "hard" wordt gekneed etc. Maarrr ik vind dit helemaal niet fijn.

Ik vind het heerlijk en raak helemaal ontspannen als men zachtjes met de vingertoppen mijn lichaam "streelt" of heel zachtjes met de handen overheen gaat. Dus het gaat echt om die hele zachte aanraking. Bv als men dit alleen al doet bij mijn voeten vind ik dit al heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven