De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Edc ik had het zo voor je gehoopt.

Mijn vloek is echter weer toe geslagen krijg net een email(telefonisch was ik namelijk niet bereikbaar) van een vriendin om te vertellen dat ze zwanger is van de tweede. Ik ben zo boos want dit gaat al 12 maanden zo ik ongesteld iemand anders verteld dat ze zwanger zijn. Ik ook zo kwaad ik probeer alles goed te doen ben afgevallen leef gezond boem zo maar op ben zelf gestopt met groene thee drinken. Ze os veel te zwaar en lopen nu al te klagen dat ze nergens geld voor hebben. Sorry maar ik gun iedereen een kind maar (sorry ik weet dat hier meiden zitten die nog langer wachten) nu ik wel eens zwanger worden en niet weer van een ander moeten horen dat ze zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leoni, heel herkenbaar die jaloezie en boosheid. Dolfijn heeft het ook al eens gezegd maar Ben je lid van Freya? Je krijgt elke Paar maanden het magazine met heel veel herkenbaare verhalen. Ik heb daarvan (en hier) geleerd dat het helemaal niet gek is om je zo te voelen maar juist normaal is om dit soort B*tch gevoelens te krijgen. Gooi het mailprogramma dicht en vandaag niet meer reageren
Leoni en EDC wat mega balen dat het voor jullie beiden dit keer niet is gelukt.

EDC, ik heb wel 6 x iui gedaan met wel als kanttekening eerst 3 x iui zonder hormonen, daarna een laparoscopie en operatie om mijn endo te verwijderen. (de 1e 3 waren dus eigenlijk zinloos) daarna weer 3 keer iui en toen met hormonen. Die keren had ik dus wel kansen, ware het niet dat het zaad van mijn man echt bedroevend werd (200,000) dus als dat niet het geval was geweest dan hadden we wellicht nog wel een paar iui's gedaan.

Maar ik vind jouw voorstel wel goed klinken, mits de artsen daarmee akkoord gaan. Mijn gyn deed daar niet aan mee, hij vond dat de wachtlijsten dan een vertekend beeld kregen aangezien er nog zeker een aantal af zouden vallen ivm toch zwanger worden via iui. Maar ik zou het gewoon bespreken met je gyn. Sterkte en neem lekker nog een biertje
Edc, wat ontzettend verdrietig voor jou... Dikke knuffel om je een klein beetje te troosten, al weet ik dat dat nu even niet mogelijk is en pak nog maar een biertje.

Leonie, ik snap helemaal wat je bedoelt, heb het niet elke maand, maar regelmatig dat wanneer ik net in een superdip zat omdat het allemaal niet lukte, dat dan iemand vertelde dat zij wel zwanger was. En ondanks dat je dat iedereen natuurlijk wel gunt, is het diep in je hart heel moeilijk.

Waarom jij/ik/wij niet?

Hopelijk komt onze tijd nog...
Sookie ik heb gedoneerd maar wordt express geen lid want ik heb een keer het blad van freya gelezen en daarna kon ik mij alleen focussen op de niet gelukte verhalen. Sindsdien les ik het niet meer want ik probeer positief te blijven en dat lukt mij niet goed als ik die niet zo postieve verhalen. Dank je trouwens.
Ik moet bekennen Leoni dat ik hem om die reden ook soms maanden in de kast laat liggen omdat het dan te pijnlijk is.

Ik duik nu in plaats van televisie te kijken maar in mijn bad met te veel en veel te veel bubbels (schuim, niet in een glas)
Dolfijn: jij heb ervaring met acupunctuur. Denk je dat het ook zou kunnen helpen (al is het nu maar even tijdelijk) voor de pijn in mijn schouder?
voor edc en leonie

Wij zijn na 4 mislukte iui's op de wachtlijst gezet voor IVF. Omdat er zo'n lange wachtlijst was mochten we de tijd volmaken met iui's als we dat wilden in ons ziekenhuis. Dat waren er toen nog 2 en we hebben 1 maand voorbij laten gaan ivm vakantie.
Ahhh Edc, wat een teleurstelling voor jou dikke !! Ben je nu alleen thuis omdat je vriend nog voor zijn werk weg is? Hoop dat je wat afleiding hebt gehad gisteravond, en ook vandaag...
Leoni, voor jou ook een dikke ! Wat kan alles soms zo oneerlijk lijken he.
Ikke, acupunctuur kan zeker helpen bij pijn! Het haalt de oorzaak natuurlijk niet weg, maar kan wel verlichting geven. Zoek wel een goede, want anders is het zonde van je geld. Sterkte!
Dank je wel Dolfijn.

Ik weet dat er een praktijk hier in de buurt is, maar ik weet niet of ze nou goed of slecht is.

Ik heb er geen ervaring mee en ken ook niemand die dat wel heeft. Behalve jullie.
Beetje late reactie misschien, maar toch nog sterkte MagiC ... het lijkt me inderdaad toch wel "even slikken" deze dagen. Moet een raar idee zijn.

Edc, wat een schrik zeg en balen ook!! Ik heb zelf wel de 6 IUI-pogingen volgemaakt ook al had ik na de 4e poging het idee dat ik echt niet zwanger ging worden door IUI.
Wat is er veel geschreven. Vooral veel verdriet de afgelopen dagen bij meerdere bitches. voor MagiC, Ecd en Leoni.

Leoni, bedankt voor je aanbod, maar een L is voor mij niet groot genoeg. Ik heb nu al een ruime E cup en xl van shirts.
Edc & Leonie allebei een hele dikke

En nog een

Oh en Yam: ik was jou helemaal vergeten te feliciteren met je echo (beetje laat nu maar beter laat dan nooit): wat een goed nieuws en wat een opluchting, weer een stapje verder!

Magic: je reactie van gisteren vond ik heel lief, wilde ik ook nog even zeggen.
Lieve meiden bedankt voor jullie berichtjes voor jullie allemaal een

Vandaag gelukkig geen helderrood bloed veel bruinverlies, rood bloed komt nu wel door dus ik reken morgen als dag 1... Kan ik als het goed is gelijk doorgaan met poging 4 dan moet ik in het ZH navragen of het geregeld kan worden dat de eisprong in deze serie een dag naar achteren geschoven kan worden want Dan is vriend op tijd terug van vakantie.

Vraag ook gesprek aan voor IVF.

Leoni, Wat ongelofelijk vervelend om te horen dat je vriendin zwanger is.
Edc ik hoop voor je dat ze de poging een dag naar achter kunnen schuiven.
Jemie heeft je menstruatie inmiddels doorgezet?

Leoni, ik heb echt nog nooit gehoord van deca icm iui. Vind dat ze het daardoor wel een stuk belastender maken!

Pop, hoe voel jij je? Word je ook al gestoord van het wachten? Ik in ieder geval wel. Word echt helemaal gek en dan moet ik nog 10 dagen wachten. Ik stel me aan, ik weet het. Maar ik wil zo graag weer wat zonneschijn in mijn leven.
Edc, wat jammer dat de poging mislukt is, ik had het zo gehoopt voor je. Met een beetje geluk mag je deze komende poging een dagje later...

Leoni, wat een rotgevoel is dat he? Je vriendinnen raken stuk voor stuk zwanger, soms zelfs al voor de tweede keer, en dat geeft een vreselijk gevoel. Heel herkenbaar hoor.

Taartje, hoe lang nog? Voel je verder goed?

Jemie; inderdaad. Het is eigenlijk maar een instant geluksgevoel als je heerlijk geshopt hebt, maar ik heb toch een leuke dag gehad én er een paar leuke outfits aan over gehouden. Ik schrok wel wat ik had uitgegeven, maar ach; ik verdien mijn eigen centjes, dus mag het ook zelf bepalen. Magicman moest er 's avonds in ieder geval erg om lachen hoe ik ermee was gegaan en vond de kleren geweldig.
Lekker laten leven...
quote:dolfijntje01 schreef op 04 maart 2012 @ 10:28:

Pop, hoe voel jij je? Word je ook al gestoord van het wachten? Ik in ieder geval wel. Word echt helemaal gek en dan moet ik nog 10 dagen wachten. Ik stel me aan, ik weet het. Maar ik wil zo graag weer wat zonneschijn in mijn leven.

En dat is jullie ook zo gegund!

Heel veel succes met het wachten allebei. Probeer wat positieve, rustige afleiding te zoeken... (En ondertussen duimen wij ons hier helemaal suf! )
Lekker laten leven...
Dolfijn als ik alles goed begrepen heb doen ze het bij ons bij meiden waar de cyclus eigen goed is maar waarbij het niet lukt. Zij nemen het over waardoor ze zeker weten dat alles goed gaat en dan kunnen ze wat sturen zodat de inseminatie niet in het weekend valt. Ze hebben er ook een goede slagingspercentage mee meer dan 50% wordt zwanger. Nu ligt het bij ons wel iets anders omdat het zaad van mijn vriend wisselend is. Het gaat van vele miljoenen naar soms maar 1 miljoen. Ik vind het eigenlijk niet zo erg die prikken. Misschien raar maar ik het idee dat er al een aantal keer een bevruchting heeft plaats gevonden maar dat het daarna niet goed gaat. Ik hoop/denk dat het met deze manier wel zwanger wordt. We zullen we zien.

Ik ben trouwens voor jou en pop hard aan het duimen dat je over 10 dagen een postieve test heb.

Magic ik kan er soms ook van genieten even iets nieuws kopen.
Leoni en Edc, wat kl*te dat het weer niet gelukt is. Een voor jullie!

Ikke, wat balen van je schouder. Hopelijk vind je snel wat verlichting.
Wat een beetje gezonde buitenlucht en een eind wandelen wel niet kan doen. Ik ben eindelijk sinds de terugplaatsing rustig en zen. Nu maar zo volhouden de komende dagen!

Leoni, ik hoop dat meerdere ziekenhuizen het dan ook gaan doen als het zo goed aanslaat. Er zijn toch een hoop vrouwen waarbij alles goed zit en het bij de man alleen wat beter kan. Bij ons is dat in ieder geval, afgezien van mijn endo heb ik een perfecte cyclus. Al betwijfel ik wel of de slagingskansen kloppen aangezien IVF pas richting de 40% gaat ook al is het embryo van perfecte kwaliteit en bij vrouw ook alles goed. (dat is tenminste wat ik te horen heb gekregen)

Maris, hoe voel jij je nu met de puregon erbij? En wanneer heb je de 1e fm?
Ik haak even aan bij de laatste post hoor, heb wel alles gelezen maar niet onthouden voor een fatsoenlijke reactie

Dolfijn, lekker dat je je rustig en zen voelt nu. Hopelijk kan je dit gevoel vasthouden!

Yam, gefeliciteerd met de goede 20-wekenecho - superfijn.

Hier een rare menstruatie. Al 7 dagen aan de gang en het blijft maar doorgaan met helder rood bloed en stolsels. Om niet goed van te worden. Nou ja, hopelijk is het einde in zicht nu.
Ik sluit mij aan bij Beng, er is zoveel geschreven dat ik het niet meer kan bijbenen 

Nieuwe dames welkom in elk geval!

Maar Beng, dat klinkt helemaal niet goed. Ben even kwijt waar en of je in traject zit maar hoe lang ga je dit aankijken? 7 dagen helder bloed lijkt mij erg veel. Naar en vervelend, sterkte!

Magic (oje, hoop dat ik het toch goed heb onthouden) moest vrijdagochtend even slikken om je post. Fijn dat je afleiding hebt gevonden en blij bent met je nieuwe kleding. Kon mij indenken dat dit een moeilijke dag voor je was dus hartstikke goed dat je het kwam melden hier. Dikke knuffel!!

Ook een dikke knuffel voor hen bij wie de poging niet is gelukt. En nog een knuffel voor hen die in spanning zitten. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven