Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Hai dames,

Ben hier niet zo vaak als eerst, omdat ik nogal druk ben.

Geef gewoon iedereen suiker iedere dag.
ha lucifer ik miste je al. Heb jij nog iets wat je wil hebben?
@IBI

Ik ben nog op zoek naar een vlinderstal of zo´n vliegjesstal.

Ik ben nu druk aan het CAF en kijken of ik zo nog wat geld kan verdienen. Heb vandaag roze gelei gekocht.

Ik zal proberen weer meer hier te zijn. Mis het wel die gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer, heb je de gelei gekocht of het recept, want de rose gelei kan ik je ook geven hoor, hoef je het niet te kopen.
En bedankt... verslaafd....
@Bibianne. Heb het recept gekocht.
Haha Misstoesy, er is geen weg meer terug nu!

Mijn uiltje vliegt ook al. :D jeej.

Lucifer, ik heb wel een vlinderstal voor je? Of heb je er inmiddels al een?

Ibi, bedankt voor de sinasappelboom! En bedankt dat je zoveel geleisuiker hebt gekocht, ik ben een dankbaar profiterende buur!
Ik heb je vlinders gestuurd Lucifer!
@Tindin

Wat lief! Ik ga meteen kijken.

Update

Ja!!! Binnen!!!Wat is hij mooi!!! Heel erg bedankt!
ow wacht,... ik kan dus ook jullie boerderij zien enzo? ow god.. en ik maar worteltjes planten...!

ow ow ow...

Kan iemand me uitleggen hoe ik bij iemand op visite kan ik voel me een eenzaam boerinnetje!
Welkom misstoetsy! Je kan niet onze boerderijen zien maar je kan wel buren worden met sommige. Ik zit vol maar misschien kan je bij 1 van de anderen terecht. Wat is je in game naam als ik dat weet voor morgenochtend kan ik je nog wat dingen sturen die je nodig gaat hebben.
User: missToesy ID: 38019292

Is denk ik wat je bedoeld no ? :D

Ik heb er iig zin an ;)
en thanks for the warm welcome!
Welkom Misstoesy!

Ik heb nog een burenplekje over, heb pas een rode buur verwijderd. heb je een invite gestuurd!
Mijn lieve uiltje fladdert ook zo lief in de rondte!

Ff serieus IBI , hoeveel suikerpakketten heb jij gekocht??? De geleisuiker vliegt me om de oren! (maar je hoort mij niet klagen hoor!)
ha dankje buur!

Ik ga maar sla planten of zo...
quote:lulu_ schreef op 03 maart 2012 @ 23:14:

Mijn lieve uiltje fladdert ook zo lief in de rondte!

Ff serieus IBI , hoeveel suikerpakketten heb jij gekocht??? De geleisuiker vliegt me om de oren! (maar je hoort mij niet klagen hoor!)

geloof inmiddels 5 of 6 pakketten. Moet snel weer CFA gaan doen om de uitgegeven TG terug te verdienen haha.

Miss, ik heb je een bericht verzonden er komen wat spullen jouw kant op. Sommige kan je nu nog niet gebruiken maar het is erg leuk als je ze al in je magazijn hebt staan als je zover bent.

Is wel mijn IRL naam dus zorgvuldig mee zijn ajb.
Tuurlijk!!!

Super bedankt lieverds :D voel me op en top boer!
MissToesy, ik heb je wat dingetjes gestuurd en ik zag dat je door IBI ook al voorzien was met wat spulletjes! Veel plezier op de farm!
en nu maar hopen dat we verschillende dingen gestuurd hebben lulu anders komt zo om in de zooi haha. Nou ja aan het begin kun je nergens genoeg van hebben.
Zó, ik heb net een WAC aangeschaft...was wel zomaar effe 138000-en-nog-wat bd, maar zo weinig hebben ze nog niet gekost op mijn markt dus toch maar gekocht... Ik ga hem wijs gebruiken bij een volgend event...
shit... mijn vlinders gaan vast sterven als ik ze niet voer...?

Heb nog geen blommekes!
heb idd een aantal dingen dubbel maar het staat geweldig!

Dank allen!
van harte met de aankoop lulu!

Je zou het voer kunnen kopen op de markt misstoetsy, ze gaan anders niet dood maar er komen ook geen vlinders uit dus zonde van je ruimte op je akkers. Welk level ben je?
Nee, je kan ze gewoon neerzetten maar als je ze geen voer geeft vermenigvuldigen ze zich niet. Je krijgt ergens rond level 35 (geloof ik) tulpen om zelf eten te maken. Tot dan kan je er alleen maar naar kijken. Ik vind het zelf één van de leukste stallen om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven