App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
Leuk, ik ga me even opnieuw aanmelden met mijn viva mail. Ik speel nu random, maar dat duurt me te lang.
Maaique en besteksetje, heb jullie toegevoegd :-)
Wel laaaaaangzaaaaaam hoor.
Ik ben tinkeldel.
@chrissiy: ik heb je toegevoegd (als je het goed vind )
En Tinkeldel ook toegevoegd
Misschien een paar stomme vragen, maar als je tegenstander het woord raadt, krijgt hij/zij dan evenveel punten als jij? En hoe kan je dan winnen (of gaat het daar niet om)?
Heb jullie toegevoegd. Leuk spelletje. Ik kan echt zo slecht tekenen.
Het spel is wel heel langzaam, ik word er ook steeds af gegooid.
Ik word er ook elke keer af gegooid. En ik snap de coinverdeling ook nog niet.
Tinkerdel, prachtig plaatje hoor, maar hahaha, ik weet het echt niet
Jeuh Toch goed gegokt.
Chooc, heb je m al geüpdatet? Dat zal schelen! Bij mij is het spel nu snel!
Oh, meerdere hebben er last van. Ik niet, iPhone en de betaalde app.
Sorry, Missy. Je hebt heel erg je best gedaan, maar het woord niet geraden. Dat lag aan mij hoor. Ik had een kikker getekend. Maar het moest een rugzak zijn. Ik snap het spel nu
Een pegasus is toch een paard met vleugels?

Niet dat ik net het verkeerde getekend heb, als mijn tegenstander het al raadt nav mijn beroerde tekentalent
chrissiy, 3 minuten geleden

Sorry, Missy. Je hebt heel erg je best gedaan, maar het woord niet geraden. Dat lag aan mij hoor. Ik had een kikker getekend. Maar het moest een rugzak zijn. Ik snap het spel nu

Hij was wel mooi!
quote:chrissiy schreef op 04 maart 2012 @ 13:43:

Sorry, Missy. Je hebt heel erg je best gedaan, maar het woord niet geraden. Dat lag aan mij hoor. Ik had een kikker getekend. Maar het moest een rugzak zijn. Ik snap het spel nu haha :D
ik snap de puntentelling ook niet. Win je nu punten als je het goede woord raad maar ook als je tegenstander jouw woord raadt (want dan heb jij dus goed getekend)?
Waarom een kikker ipv van een rugzak vraag ik me nu af
Ik zag net dat de coins gesplitst werden toen ik het woord raadde van mijn tegenstander. Ik kreeg er 1 en hij ook 1
Mijn game blijft hangen ofzo
quote:gemini2011 schreef op 04 maart 2012 @ 13:48:

Waarom een kikker ipv van een rugzak vraag ik me nu af Nou, ik zag pas later dat het programma je een woord geeft. Dank voor het compliment Missy, vond het zelf ook eigenlijk wel een mooi beest.
Mijne blijft ook hangen.
Ok dat verklaart een hoop. Ik zat al in het Engels een woord voor rugzak te bedenken dat op Frog lijkt. Haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven