Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2012 @ 21:10:

Jaakko is trouwens een Fin, vandaar dat accent dat ik hoorde.

Verklaart ook wel de schrijfwijze van zijn naam

Ik zat me al af te vragen of de ambtenaar die hem bij zijn geboorte heeft ingeschreven laaggeletterd was :-)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op zondag 04 maart 2012 21:10 Jaakko is trouwens een Fin, vandaar dat accent dat ik hoorde.Oh oke.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik geloof best dat hij met migraine heeft doorgedanst hoor. Er zijn ook dansers die rustig met gebroken ledematen doordansen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapen
Ik vind hier dingen van.
quote:martin81 schreef op zondag 04 maart 2012 21:03 Op pagina 1 gaat het over Isabelle, maar die doet dit jaar toch niet mee?Jij hier??? Is dit wel een programma voor mensen met jouw denkniveau?
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 maart 2012 @ 21:17:

Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapen
quote:Sabeltandcavia schreef op zondag 04 maart 2012 21:17 Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapenAwh

Het is dat het van die kleine vlooienbaaltjes zijn, anders had ik er een paar als huisdier genomen..

Ik vind ze het toppunt van lief!

Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapen Zo'n leuke beestjes, egeltjes
Hij heeft een shirt aan van Papparazzi, die toen ook meededen aan Holland's got Talent.
Ik heb me daar toch lekkere jam zeg!

Franmbozen granaatappel!

Yummmmmm op een cracker!
Zijn die oren echt??
Ik vind hier dingen van.
Wat een gekke oren.
broertjes?

Ik heb vandaag per ongeluk bijna een egel wakker gemaakt die aan het winterslapen was onder een hoop bladeren in de tuin. Ik heb hem weer toegedekt en hem verder laten slapen Agossie
quote:S0LEIL schreef op 04 maart 2012 @ 21:20:

Hij heeft een shirt aan van Papparazzi, die toen ook meededen aan Holland's got Talent.Die waren leuk!
zet je eten voor m neer STC?
wat veel hiphoppers
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2012 @ 21:21:

[...]

Die waren leuk!

Ja!

En ik zie nu dat die migrainestumperd er ook een aanheeft.
quote:newimprovedkitty schreef op 04 maart 2012 @ 21:22:

wat veel hiphoppersDat viel mij ook op inderdaad
quote:newimprovedkitty schreef op 04 maart 2012 @ 21:21:

zet je eten voor m neer STC?Nee hoor. Hij mag zijn buik rond eten aan slakken zodra hij wakker wordt.
Ik vind hier dingen van.
ik vind die bloesjes zo stom
Ik heb Dan nog niet een keer met huppend hoofd en twinkelende oogjes gezien, dus er heeft er nog niet één echt indruk gemaakt.
Goede auditie!

het wordt nu wel tijd voor wat andere dingen dan hiphop hoor....
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Klinkt goed die jam Sum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven