Bar Too Much * 194 *
zaterdag 25 februari 2012 om 20:21
Nah, de andere had ik al volgelult,maar weer eens een nieuwe, frisse Bar.... Op naar de Lente!
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
zondag 4 maart 2012 om 19:10
Gaat niet zo goed Jo.
Dochter heeft al paar keer behandeld, maar als ik van zit naar sta ga, gil ik het uit van de pijn. En slapen doe ik ook niet veel.
Gaat gewoon een tijdje duren.
Hoop dat voor donderdag beter gaat want
liggen en zitten doet erg pijn.
Anders weer andere datum prikken, het wil maar niet lukken hè....
Toch maar koffie dan
Dochter heeft al paar keer behandeld, maar als ik van zit naar sta ga, gil ik het uit van de pijn. En slapen doe ik ook niet veel.
Gaat gewoon een tijdje duren.
Hoop dat voor donderdag beter gaat want
liggen en zitten doet erg pijn.
Anders weer andere datum prikken, het wil maar niet lukken hè....
Toch maar koffie dan
maandag 5 maart 2012 om 03:38
Jonari, toutert!
Grijns.... Muchie! Nice to see ya again!!!
Owww, Yette, gefeli met je dochter! Blij dat de takkenbende bijna achter de rug is,of niet dan?
Enne.. terug bij af? Hmmm, volgens mij ben je tig stappen verder dan je eerst,maar voelt anders... wat niet is kan nog komen... dooddoener 1è klas,the hell I know....
Jootje, nice te talk again, al was ie kort, doch krachtig!
See ya!
Grijns.... Muchie! Nice to see ya again!!!
Owww, Yette, gefeli met je dochter! Blij dat de takkenbende bijna achter de rug is,of niet dan?
Enne.. terug bij af? Hmmm, volgens mij ben je tig stappen verder dan je eerst,maar voelt anders... wat niet is kan nog komen... dooddoener 1è klas,the hell I know....
Jootje, nice te talk again, al was ie kort, doch krachtig!
See ya!
maandag 5 maart 2012 om 20:17
Een hele productieve dag
We zijn eindelijk een stapje verder ... vandaag toestemming gekregen voor halve dagen thuisonderwijs. Deze week kijken of ik ondersteuning van deskundigen kan regelen en dan maandag beginnen. Fijn dat er weer eens geleerd gaat worden, maar djeezzz wat triest dat ik dat zelf moet doen.
We zijn eindelijk een stapje verder ... vandaag toestemming gekregen voor halve dagen thuisonderwijs. Deze week kijken of ik ondersteuning van deskundigen kan regelen en dan maandag beginnen. Fijn dat er weer eens geleerd gaat worden, maar djeezzz wat triest dat ik dat zelf moet doen.