Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Jo ik heb het vanmiddag na thuiskomst van de stad al uitgedaan. Dat is in één seconde gepiept!
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 02:06:

[...]

Tuurlijk net als mij tanden

In hetzelfde bakje?
Ja Moos, wat zou dat geweldig zijn voor al die mensen die op een donor wachten. Hoop het echt. Echt wat ze tegenwoordig kunnen is niet te geloven. Op gebied van medici maar ook digi, is ook niet te bevatten wat nu allemaal kan en wat er nog kan in de toekomst. Gaat je pet toch te boven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja ongelofelijk he?
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 02:05:

Jaa hier goed Flower. Ik word geplaagd nu door fruitvliegjes. Ben er net achter hoe ik daaraan gekomen ben, ben een paar mandarijntjes vergeten op te eten. Morgenochtend meteen maar naar de kliko en achter die rot vliegjes aan. Wat zijn die irritant.

En bij jou?

He jasses dat is naar, Is er niks wat er tegen die vliegjes te doen is? voor nu zegmaar.

Hier is alles goed hoor!
Ja de uitvinding van de eeuw is voor mij nog steeds de pinautomaat.
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 02:09:

Ja de uitvinding van de eeuw is voor mij nog steeds de pinautomaat.Ja dat wel, bij mij komt er alleen nooit iets uit .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Myv bakje azijn neerzetten tegen die fruitvliegjes las ik laatst ergens, volgens mij hier op het forum. Oudste had er tijdje geleden ook zo'n last van, echt erg, werd er onpasselijk van.
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 02:09:

Ja de uitvinding van de eeuw is voor mij nog steeds de pinautomaat.Wat dacht je van de pc? Zonder die had ik jullie niet eens gekend.
quote:flowerpower91 schreef op 05 maart 2012 @ 02:09:

[...]

He jasses dat is naar, Is er niks wat er tegen die vliegjes te doen is? voor nu zegmaar.

Hier is alles goed hoor!Nee nu niet. Heb denk ik wel ergens een spuitbus maar de katten liggen bij me, hun eten en drinken. En je moet zelf de ruimte uit dus dat zie ik midden in de nacht niet zitten. Ben blij dat de katten eindelijk slapen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 02:10:

[...]

Ja dat wel, bij mij komt er alleen nooit iets uit . Ken dat. Maar gewoon het feit dat je overal gewoon geld uit de muur kan trekken, zelfs heel ver weg!
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 02:12:

[...]

Nee nu niet. Heb denk ik wel ergens een spuitbus maar de katten liggen bij me, hun eten en drinken. En je moet zelf de ruimte uit dus dat zie ik midden in de nacht niet zitten. Ben blij dat de katten eindelijk slapen.Nee begrijpelijk, kom je zelf wel wat aan je rust toe nu?
Geen spuitbus gebruiken. Inderdaad azijn, heb ik ook ergens gelezen (zal wel op het forum geweest zijn)
Oh dat ga ik dan nog wel zo doen Moos, een schaaltje is te doen.

Het lijkt dat ik er maar 1 heb maar als ik er een gevangen heb, lees gedood heb, dan komt broer 1 of broer 2 het overnemen.
quote:Jonari schreef op 05 maart 2012 @ 02:11:

[...]

Wat dacht je van de pc? Zonder die had ik jullie niet eens gekend.

Ja dat is ook zeker zo!

Oké: PC, Pin (Portable, playlist, phone, paypal, ga ff verder op die p...)
quote:mocy schreef op 05 maart 2012 @ 02:12:

[...]

Ken dat. Maar gewoon het feit dat je overal gewoon geld uit de muur kan trekken, zelfs heel ver weg!Als ik vroeger tegen m'n kinderen zei dat ik het geld er niet voor had dan zeiden ze: 'Dan ga je toch gewoon geld uit de muur halen, mama'
quote:flowerpower91 schreef op 05 maart 2012 @ 02:13:

[...]

Nee begrijpelijk, kom je zelf wel wat aan je rust toe nu?

Nou Bo had me vanavond weer wakker gemaakt. Kattenbak is in orde, hij heeft lekker gegeten en bij me gekroeld en nu lijkt het goed te zijn, ligt lief te slapen bij me.

Ze zijn niet gewend dat ik zolang weg ben zoals gister, is dan een beetje een inhaalslag qua aandacht vragen.
Plee en Pleeborstel.
fruitvliegjes

Is een oude, maar misschien staat DE tip erin.
Ahw, ja die zijn natuurlijk je zo gewend en zo gehecht aan je.

Heb je wel n leuke dag gehad?

* heeft nog niet alles teruggelezen*

Als ik thuis kom van mn werk staat mn konijn ook heel blij in zn hokje rond te huppelen, en dan krijgt ie altijd even n snoepje en dan ist weer helemaal goed.

Zit nog n beetje in twijfel....

Heb heel veel zin in koffie met amaretto en n peuk... maar dan slaap ik voorlopig niet, en mag om half 6 weer opstaan...hmmm...
En Myv geen vuilniszakken laten staan, geen flessen (wijn) met restjes, rooster van je koelkast schoonmaken.

Ik had in mijn vorige huis mierencolonnes door de huiskamer, werd er helemaal eng van.
Dan zou ik die koffie laten staan maar wel de amoretto met een peuk nemen.
Ja ik ga toch voor de azijn. Wijn vind ik een beetje zonde, die drink ik liever op dan voor die rotvliegjes. Volgens mij ben ik er wel op tijd bij. Zij geen zwermen.

Wel maken ze mij horensdol. Ik heb al een paar weken jeuk overal op mijn lichaam (denk dat ik binnenkort weer netelroos krijg) maar nu die vliegjes ook wel landen op mijn arm of hand end voel ik overal jeuk, niet wetende of het wel of geen vliegje is.

(ik heb het licht uit, en alleen tv en lap aan, kunnen ze niet gaan slapen?)
quote:Jonari schreef op 05 maart 2012 @ 02:20:

Dan zou ik die koffie laten staan maar wel de amoretto met een peuk nemen. Het zal wel aan het geboortejaar liggen.
Dat is idd ook nog een goeie optie Jonari!

Ga het gelijk even pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven