Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 13:42:

Jullie zijn geen kookgekprogrammakijkers he?

Vanavond begint nieuwe serie Topchefs.Die ga ik wel kijken denk ik. Al weet ik niet of ik alles ga volgen. Op een gegeven moment haak ik meestal af.
Nog geen deurbel, dus nog even hier.
Dus kan ik net zo goed proberen snel de burger te typen.
Meestal wit bolletje,nu wit sesambolletje, opensnijden en even onder de grill.

Vlees: duitste biefstuk van AH, vind het geen duitste biefstuk, verre van maar wel een luxe burger. Beetje extra peper en zout erop voor het bakken.

Ui-ringen bakken en bacon of ontbijtspek (+ evt. champs, maar die heb ik nu niet).

Burger bakken en aan het eind desgewenst plak ananas door het hete braadvet.

Gegrild broodje: onderkant besmeren met een mengsel van pittige curry/mangosaus en hotketchup.

Plakje gebakken bacon

Gebakken ui

Burger

Plakje gebakken bacon en evt. ananas

In het 'gaatje' van de ananas wat van die gesnipperde gurkenviertel + evt. nog drupje kruidige currysaus.

Ik vind patat of aardappelschijfjes er lekker bij maar qua hoeveelheid burger niet bepaald nodig bij mijn eetlust.
Ha MV, zag dat je gepost had over film De gelukkig huisvrouw.

Misschien ga ik m wel kijken deze keer.

Hoe zit dat bij de films van RTL4, komen die ook op RTLgemist? (wel betaald waarschijnlijk)

Geen zin in alle reclames.
Oh wat lekker Thee. Ga je die vanavond maken? Mag ik een fotootje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moon, de films op herhaling bij rtl dan moet je er 3 euro voor betalen. Beetje zonde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Drie euro is wel veel ja.

Nou dan misschien toch maar ff ogen dicht bij de reclames. Of ik zorg dat er een afwas staat, kan ik telkens een beetje afwassen
Tijdens de reclame even naar het toilet, wat drinken pakken, iets lekkers te snacken. Je mail checken, hier even kijken. Dan is de reclame weer over.
Kun je de film niet opnemen?
Nee ik heb geen recorder.

Computeren in de reclame is nooit een goed idee bij mij.

Maar ik wil eigenlijk gewoon uberhaupt geen onderbreking.

Kan misschien beter DVD bij de bieb halen.
Ok, ik vind een plaspauze altijd wel lekker, niet teveel natuurlijk.
Maar ik hoef niet iedere 10 min te plassen
Klinkt lekker die burger, alleen laat ik dan de ananas weg, want ik hou niet van warm fruit.

Weekendje weg zomaar, MV, naar Ameland, was heel erg fijn en zalig gegeten! Uren over strand en door duinen gewandeld, zonder een mens tegen te komen, heerlijke stilte!

En nu gaan we uitkijken naar Kenia, 29 maart gaan we.

Ik ben ook dol op kookprogrammas, probeer zoveel mogelijk te kijken.
Klinkt heerlijk, Yasmijn.

Wij zijn elk jaar wel een paar keer op Texel te vinden. Begin april gaan we weer. Wandelen, zeelucht inademen en vooral ontspannen. Heerlijk eiland, zeker in het voorseizoen.
Ben weer thuis, auto kon nog gestart worden dus accu blijkbaar ok, na wat remtesten (door buuf) lijken ook remmen ok, nu maar afwachten en duimen dat het meevalt. Ben 'm waarschijnlijk paar dagen kwijt maar dat maakt niet uit, reed toch al een tijd niet meer.

Yas, klinkt als een paar heerlijke dagen.
Ik heb zelfs spierpijn van al het lopen

Maar heerlijk uitgewaaid, zalige rust en stilte. Morgen begint de werkhektiek weer, gadver.

Hopen dat het meevalt met je auto, Thee!
Jammer dat ik niet kan wandelen. Zag laatst een prachtig programma over Terschelling en Texel, zo mooi daar. Lijkt me heerlijk zon weekend Yas.

Wat ik al van jongs af aan had als ik bij het strand was geweest is pijn op de borst. Hebben meer mensen dat? Echt pijn met ademen.

Ik zou een keer een weekendje naar Texel gaan met ex. Had alles al geregeld en het zou geweldig worden. Zei hij weer af. Maar mocht ik ooit nog een leuke partner vinden dan zou ik daar nog wel heen willen gaan.

Oh geweldig weer naar Kenia, met je man? Weer voor het weeshuis of meer andere dingen doen. Is dit de eerste keer na de dood van je moeder?

Ik hou wel van warm fruit, zeker ananas dus ik doe de schijf er wel bij .
Fijn dat de accu startte, dat is positief en de remmen. Nou hopelijk valt het mee. Heb je wel afgesproken dat die jongen eerst belt en niet meteen alles gaat vervangen?
Ik kan evt. dit jaar goedkoop op vakantie, maar denk niet dat ik ga. Tickets zijn er redelijk voordelig als je niet aan een bepaalde periode vastzit en ben van harte uitgenodigd in huis broer/schoonzus (laatste vorige week voor het eerst gezien) maar ja, ik slaap nou eenmaal niet graag bij anderen en dan is niet graag een understatement. Twee nachten bij mijn ouders en ik krijg al de kriebels. Ook al mis ik mijn vakantie al een paar jaar door geen geld, ik denk dat ik nu toch liever thuis blijf, al weet ik dat een week daar me enorm zou doen opknappen.
Waarom kun je niet wandelen, Mylene? Vanwege je pijnklachten?

Ik loop er straks met krukken, maar vind het wel heerlijk om rustig te schuifelen. Zoveel beweging krijg ik niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 maart 2012 @ 15:25:

Fijn dat de accu startte, dat is positief en de remmen. Nou hopelijk valt het mee. Heb je wel afgesproken dat die jongen eerst belt en niet meteen alles gaat vervangen?Yep, en hij kent mijn situatie. Ook vorige auto aan hem verkocht en deze van hem gekocht.
Ja vanwege de pijn kan ik niet ver lopen. 10 min gaat als het langzaam gaat, daarna lukt het meestal niet meer.

Thee ik snap je wel, ik slaap het liefste in mijn eigen bed. Ik word onrustig elders. Ik doe het wel eens hoor als ik bij iemand ben die ver woont. Maar moet steeds denken aan de katten en of er geen brand uitbreekt en ze niet gered worden.

Maar bij ex-lief had je het toch niet als je daar een paar dagen was? Hoezo was dat anders? Dat je meer jezelf kon zijn?
Met mijn man inderdaad, MV, en het is de 2de keer na mijn moeder's dood. Nov 2010 was ik er ook maar toen niet met de man. Die was er alleen toen mijn moeder doodging dec 2009 en dan zie je alleen hotel en ziekenhuis in die overvolle lawaaierige stad.

Dus nu gaan we echt op vakantie, luieren, safari en weeshuis.

Dit hotel gaan we verblijven: www.southernpalmskenya.com

Mijn zoon komt dan in ons huis wonen voor de katten, afgelopen weekend ook.

Maar Thee, bij mij heb je ook geslapen! Je kunt het wel!
Dat was idd anders MV met als pluspunt dat het voor mijn nekklachten heerlijk was in zijn waterbed te slapen. Waarschjnlijk mis ik de relatie ook nog te erg. Ben er dagelijks mee bezig. Ik voel me erg incompleet zonder hem. Laat ik er maar over ophouden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven