Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Ik weet wel wat martin extra heeft hoor: behalve die plaat voor z'n kop vooral een heleboel misplaatste arrogantie.
Wat een onzin, ik heb heel veel extra's en mijn kop zit er nog op hoor!
You know how I know? Because I reeaally think so!
In een andere topic zei iemand weer dat ik goed schrijf. Eerder gaven mensen toe dat ik intelligent was. Ik heb al heel vaak gehoord dat ik humoristisch ben.

Ik heb gewoon iets. Zelfs mijn vijanden zullen dat moeten toegeven.
Één zwaluw maakt nog geen zomer, Martin.
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 16:28:

Ik heb al heel vaak gehoord dat ik humoristisch ben.Inderdaad. Dit is al een grappige opmerking!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik denk dat er ook mensen zijn die tegen Beau van Erven Dorens gezegd hebben dat hij humoristisch was. Heb je zijn oudejaarsconference gezien toevallig?

In een andere topic zei iemand weer dat ik goed schrijf. Eerder gaven mensen toe dat ik intelligent was.

Dat zagen ze dan niet goed, hier maak je in allebei de zinnen vrij domme taalfouten..

Je bent niet dom, ik denk gemiddeld intelligent, en hebt niet iets dat mij aantrekt. Maar dat hoeft ook niet om hier te kunnen forummen hoor, Martin.

Wat mij betreft mag dit topic trouwens dicht, er zijn genoeg kletstopics.

In een andere topic zei iemand weer dat ik goed schrijf. Eerder gaven mensen toe dat ik intelligent was. Ik heb al heel vaak gehoord dat ik humoristisch ben.

Nou, dan ook maar een enorme ego-post over mij. Komt ie hè, hou je vast:

Ze schreven ooit over me dat:

- ik grappig ben,

- ik zelden sneer,

- ik goede adviezen geef m.b.t. angst en aanverwante zaken,

- ik intelligent ben,

- ik een hoog EQ heb,

- ik empathisch ben,

- ik lief overkom,

- ik rustig reageer,

- ik altijd begrip heb, zelfs voor onmogelijke TO's en bij bizarre OP's,

- ik euh... wie vult aan?

- oh, en dat ik heel bescheiden ben.
quote:molly74 schreef op 05 maart 2012 @ 16:34:

[...]

- ik grappig ben,

- ik zelden sneer,

- ik intelligent ben,

- ik een hoog EQ heb,

- ik empathisch ben,

- ik lief overkom,

- ik rustig reageer,

- oh, en dat ik heel bescheiden ben.- forummer van de maand ben geworden

Trouwens, Martin, ben je nu blij met de `bevestiging´ die je gekregen hebt?

Heb je gevonden waarnaar je op zoek was?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Oh ja, MVK, dat ook nog!
quote:molly74 schreef op 05 maart 2012 @ 16:34:

[...]

- ik grappig ben,

- ik zelden sneer,

- ik intelligent ben,

- ik een hoog EQ heb,

- ik empathisch ben,

- ik lief overkom,

- ik rustig reageer,

- oh, en dat ik heel bescheiden ben.Maar niet dat je een intellectueel bent
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 16:37:

[...]

Maar niet dat je een intellectueel bent Ook al wordt iets níet geschreven, dan wil dat niet zeggen dat ik het niet ben. En de enige die mij niet intellectueel vindt, is een weinigzeggend type, vind je ook niet Martin?

Ik heb gewoon iets. Zelfs mijn vijanden zullen dat moeten toegeven.Inderdaad, je hebt iets. Iets wat intrigerend is. Je bent namelijk zo absurd vol van jezelf, dat ik het me niet kan voorstellen dat je echt bent.
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 16:37:

[...]

Maar niet dat je een intellectueel bent

Waarom heb je toch zo'n obsessie voor intellectuelen? Heeft iemand je op de kleuterschool dom genoemd of zo? Echt, het is niet zo belangrijk wat je intellect is, er zijn veel facetten in een persoonlijkheid die een mens maken tot degene die hij of zij is.

Moet je zo gefixeerd zijn op je intellect om andere gebreken of onzekerheden te vergeten?
quote:giuliettacapuletti schreef op 05 maart 2012 @ 16:39:

[...]

Inderdaad, je hebt iets. Iets wat intrigerend is. Je bent namelijk zo absurd vol van jezelf, dat ik het me niet kan voorstellen dat je echt bent.

Ik ga er ook nog steeds van uit dat hij een rol speelt om de tijd te doden. Blijkbaar heeft hij niet zo'n spannend leven of saai werk.

Kijk, ik forum nu tijdens het voorbereiden van het eten door, Multitasken
Nee, ik denk dat hij dit echt meent en echt zo absurd vol is van zichzelf. Een waan noemt men dat. Maar niettemin intrigerend...
quote:mrsstanleywalker schreef op 05 maart 2012 @ 17:03:

Nee, ik denk dat hij dit echt meent en echt zo absurd vol is van zichzelf. Een waan noemt men dat. Maar niettemin intrigerend...Misschien heb je gelijk. Maar beide types gaan toch vervelen na een tijdje.
quote:molly74 schreef op 05 maart 2012 @ 16:38:

[...]

Ook al wordt iets níet geschreven, dan wil dat niet zeggen dat ik het niet ben. En de enige die mij niet intellectueel vindt, is een weinigzeggend type, vind je ook niet Martin?Kun je echt van jezelf zeggen dat je belezen bent, dat je iets weet van politieke filosofie, van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetenschap, dat je de Russische meesters hebt gelezen, dat je het verschil weet tussen rechtspositivisme en de natuurrechtelijke traditie, dat je een grondige kennis hebt van klassieke muziek, dat je onpasselijk wordt van programma's als Man bijt hond en Lingo, etc?
quote:missverrektekoekwaus schreef op 05 maart 2012 @ 16:41:

[...]

Waarom heb je toch zo'n obsessie voor intellectuelen? Heeft iemand je op de kleuterschool dom genoemd of zo? Echt, het is niet zo belangrijk wat je intellect is, er zijn veel facetten in een persoonlijkheid die een mens maken tot degene die hij of zij is.

Moet je zo gefixeerd zijn op je intellect om andere gebreken of onzekerheden te vergeten?Nee, dit is een inside-discussie. Molly zei eerder dat ze een intellectueel was. Heeft dus niets met mijn vermeende obsessie te maken.
Martin, schat je mij in als een intellectueel?
Als iemand met intellectuele potentie. Een zaadje, dat nog tot wasdom moet komen en nu nog iets te veel bezig is met leuke jurkjes en meisjesdingen. Maar ik zie je er wel komen.
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 17:06:

[...]

Kun je echt van jezelf zeggen dat je belezen bent, dat je iets weet van politieke filosofie, van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetenschap, dat je de Russische meesters hebt gelezen, dat je het verschil weet tussen rechtspositivisme en de natuurrechtelijke traditie, dat je een grondige kennis hebt van klassieke muziek, dat je onpasselijk wordt van programma's als Man bijt hond en Lingo, etc?

Geen volmondig ja op alles. En ik prijs mijzelf gelukkig dat ik ondanks dit feit een gelukkig, gezegend en verstandig persoon ben.

Jij?
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 17:12:

Als iemand met intellectuele potentie. Een zaadje, dat nog tot wasdom moet komen en nu nog iets te veel bezig is met leuke jurkjes en meisjesdingen. Maar ik zie je er wel komen.En waar heb ik iets gepost over jurkjes en meisjesdingen dan?
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 17:12:

Als iemand met intellectuele potentie. Een zaadje, dat nog tot wasdom moet komen en nu nog iets te veel bezig is met leuke jurkjes en meisjesdingen. Maar ik zie je er wel komen.Hoe lang ben jij al zaadje-af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven