Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
En Lolapaloeza een vermelding (kennognettoch?) en een eerste stem graag!

Wél onder de voorwaarde dat je ergens nog een min-stem voor Mr. M. vandaan tovert natuurlijk.
Maar Martin, wie ben jij dan?
quote:lolapaloeza schreef op 05 maart 2012 @ 18:52:

Gatver heb ik de verkiezingen gemist!

Ik kom niet eens op de kieslijst voor.

Onbelangrijk zijn is 1 ding, maar gewoon niet eens genoemd worden is wel treurig.

Verder doneer ik al mijn niet bestaande punten aan de tonijnen.

Molly, gefeliciteerd.Ik word ook niet genoemd hoor Lolapoeza
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ow, Lo, spreek uit Loo, ben ik je glad vergeten! En je jurk staat nog immer op mijn netvlies...

Mrs, ik wil graag 4 stemmen uitbrengen op Lolapaloeza.
Ach ja, had je ook maar enige stijl verwacht bij een vent die zegt zielsveel van zijn remsporenvriendin te houden, maar wel zoveel mogelijk vrouwen wil kunnen versieren d.m.v. wat trucjes uit een boek?
@UCChick: ik heb zoveel persoonlijke dingen onthuld dat ik dat niet kan zeggen.

Andersom begrijp ik jouw voorzichtigheid niet, want jij hebt helemaal geen dingen over je seksleven ofzo geopenbaard.
En 5 op charlottew88, van wiens wier Avatar ik me altijd weer een hoedje doet schrikken schrik.
quote:yvonjaspers schreef op 05 maart 2012 @ 18:54:

Dat snap ik wel, je houdt niet van vrouwen die slimmer zijn dan jij.Hij is er zelfs doodsbenauwd voor.
quote:charlottew88 schreef op 05 maart 2012 @ 18:57:

[...]

Ik word ook niet genoemd hoor Lolapoeza Wij deden toch samen, allebei 2 stemmen
quote:BrightEyes80 schreef op 05 maart 2012 @ 18:57:

En Lolapaloeza een vermelding (kennognettoch?) en een eerste stem graag!

Wél onder de voorwaarde dat je ergens nog een min-stem voor Mr. M. vandaan tovert natuurlijk.

Wiehoe!

Ik denk dat ik bij mijn blik tonijn een gratis min-stem voor M. heb gekregen. Dus die mag dan gelijk op de lijst worden bij geschreven.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 18:59:

@UCChick: ik heb zoveel persoonlijke dingen onthuld dat ik dat niet kan zeggen.

Andersom begrijp ik jouw voorzichtigheid niet, want jij hebt helemaal geen dingen over je seksleven ofzo geopenbaard.Ik schrijf hier al vier jaar. Er is zat over mij te vinden. En zelfs al zou het niet om mijn sexleven gaan, dan nog heb ik het recht dat geheim te houden.
quote:lucretiatox schreef op 05 maart 2012 @ 18:59:

En 5 op charlottew88, van wiens Avatar ik me altijd weer een hoedje schrik.

Dank u dank u mijn dag is meteen weer goed

*waarom schrik je van mijn avatar?*
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het is trouwens wel opvallend dat niemand ingaat op de catfight van UCCHick, maar dat mijn gedrag wel altijd wordt uitvergroot en negatief uitgelegd.
quote:charlottew88 schreef op 05 maart 2012 @ 19:00:

[...]

Dank u dank u mijn dag is meteen weer goed

*waarom schrik je van mijn avatar?*Nou ja punt 1 weet ik dus niet wie het is (filmster?), en punt 2 kijkt hij mij zo kritisch aan. Het zal m'n slechte geweten wel wezen.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 05 maart 2012 @ 18:59:

[...]

Wij deden toch samen, allebei 2 stemmen Oh ja dat is waar ook. Ja ik kan niet alles onthouden he ook al ben ik zeeeeer intelligent
okee, ik ga maar eens een goed boek lezen.

Waarschijnlijk ben ik later deze week nog wel even te vinden in mijn topic over The Game.
Welke catfight?
quote:martin81 schreef op 05 maart 2012 @ 19:01:

Het is trouwens wel opvallend dat niemand ingaat op de catfight van UCCHick, maar dat mijn gedrag wel altijd wordt uitvergroot en negatief uitgelegd.

Omdat die catfight alleen in jouw hoofd bestaat.

Martin, ik wil het echt weten: wat gebeurt er in jouw hoofd als je iets niet in een hierarchische ordening kunt onderbrengen?
"Hij is er zelfs doodsbenauwd voor."

Dat weet ik wel zeker. Vandaar zijn voorliefde voor onervaren meisjes, onderdanige Thaise dames, jonge blaadjes en onnozele kindvrouwtjes. Een echte, slimme vrouw is way out of his league.
quote:lucretiatox schreef op 05 maart 2012 @ 19:01:

[...]

Nou ja punt 1 weet ik dus niet wie het is (filmster?), en punt 2 kijkt hij mij zo kritisch aan. Het zal m'n slechte geweten wel wezen. Mijn avatar is Dan Karaty en hij is jurylid bij verschillend programma's vandaar dat hij misschien zo kritisch kijkt.
quote:UCchick1990 schreef op 05 maart 2012 @ 19:02:

Welke catfight?

Je niet bestaande rivaliteit met de 'andere debater'.

Vraag me niet waarom ik dit begrijp, het boezemt mij ook angst in.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:UCchick1990 schreef op 05 maart 2012 @ 19:02:

Welke catfight?Zie mijn post van 18:46.
quote:yvonjaspers schreef op 05 maart 2012 @ 19:03:

"Hij is er zelfs doodsbenauwd voor."

Dat weet ik wel zeker. Vandaar zijn voorliefde voor onervaren meisjes, onderdanige Thaise dames, jonge blaadjes en onnozele kindvrouwtjes. Een echte, slimme vrouw is way out of his league.Dat was toch getroll volgens jou? Vermoeiende nobody....
Alles van jou is getroll.

Ook heel stijlvol dat je je nu continue verlaagt tot schelden en beledigen. Val je een beetje uit je rol jochie?
Oh my god, loopt dit topic nu nóg

The mind boggles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven