Bar Too Much * 194 *
zaterdag 25 februari 2012 om 20:21
Nah, de andere had ik al volgelult,maar weer eens een nieuwe, frisse Bar.... Op naar de Lente!
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
dinsdag 6 maart 2012 om 00:14
Jaaaaaa, Wieje, hebbie verkering met een skaatsert zekers?
In je dromen dan he?
Hier is zekers geen biertje meer he? Heb de koele kast ook al leeg...
Yette, dubbelgevoelig nieuws aan uwe zijde, wens je veel succes! Sucksmega dat je er zelf achteraan moet,maar nu hebbie dan toch wat... chapeau voor jou!
In je dromen dan he?
Hier is zekers geen biertje meer he? Heb de koele kast ook al leeg...
Yette, dubbelgevoelig nieuws aan uwe zijde, wens je veel succes! Sucksmega dat je er zelf achteraan moet,maar nu hebbie dan toch wat... chapeau voor jou!
dinsdag 6 maart 2012 om 00:22
quote:yette schreef op 06 maart 2012 @ 00:17:
Sorry Wies, ik dacht ook echt aan fuckering (om er maar weer eens een oud Mucheriaans woord in te gooien).
\
Joh....geef 't een dag, dan komt Mutchie 't zelf vertellen
Maar het is wel echt waar, dat ik op het ogenblik gewoon blij ben, omdat ik ietsjes beter met mijn "handicap" kan omgaan, soms kunnen kleine dinggetjes een mens heel groots blij maken...
Sorry Wies, ik dacht ook echt aan fuckering (om er maar weer eens een oud Mucheriaans woord in te gooien).
\
Maar het is wel echt waar, dat ik op het ogenblik gewoon blij ben, omdat ik ietsjes beter met mijn "handicap" kan omgaan, soms kunnen kleine dinggetjes een mens heel groots blij maken...
dinsdag 6 maart 2012 om 00:30
Hippie, van schaatsers kan ik heel prachtig dromen, maar verkering zou ik er niet mee willen hebben, trouwens, met een nietschaatser ook niet, hihihi....
Mijn leven is heel goed, zoals het nu is, ik geniet en hoop dat nog een aantal jaren vol te houden....en nu ga ik heerlijk slapen.
Tot snel allemaal en ik hoop in het week-end weer een ontbijtplaatje te kunnen plakken!!
Mijn leven is heel goed, zoals het nu is, ik geniet en hoop dat nog een aantal jaren vol te houden....en nu ga ik heerlijk slapen.
Tot snel allemaal en ik hoop in het week-end weer een ontbijtplaatje te kunnen plakken!!
dinsdag 6 maart 2012 om 12:52
quote:wiesje123 schreef op 06 maart 2012 @ 00:22:
[...]
\
Wiezepies, wat voor handicap? Je bent toch niet aan het golfen geslagen?
En wat kom ik zelf vertellen, ik loop meestal achter de feiten aan.
[...]
\
Wiezepies, wat voor handicap? Je bent toch niet aan het golfen geslagen?
En wat kom ik zelf vertellen, ik loop meestal achter de feiten aan.
dinsdag 6 maart 2012 om 14:32
Hoi
Hoop dat je het leuk houdt met je ex Much. Je was net zo goed bezig. Toch?
Wilde een heleboel inslaan bij de Intratuin, wordt mijn kar gejat door zo'n 65+ VVD-tut. Dus ik vraag hem netjes terug, zegt ze dat ze hem zelf bij de ingang gepakt heeft en loopt ermee weg. Had er meteen geen zin meer in. Dan maar geen blommen. Tuig.
Hoop dat je het leuk houdt met je ex Much. Je was net zo goed bezig. Toch?
Wilde een heleboel inslaan bij de Intratuin, wordt mijn kar gejat door zo'n 65+ VVD-tut. Dus ik vraag hem netjes terug, zegt ze dat ze hem zelf bij de ingang gepakt heeft en loopt ermee weg. Had er meteen geen zin meer in. Dan maar geen blommen. Tuig.