Gouden walnoot topic
dinsdag 6 maart 2012 om 12:16
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.
Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.
Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?
Join de "Gouden Walnoot"
Ons mandje
Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.
Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?
Join de "Gouden Walnoot"
Ons mandje
dinsdag 6 maart 2012 om 14:56
quote:missverrektekoekwaus schreef op 06 maart 2012 @ 14:47:
Als je zelfs mij enthousiast aan t koken krijgt, dan ben je een kanjer hoor
Leuke uitdaging, wil ik wel aangaan.
En de rest ook, oh zou toch wel geweldig zijn, ik zie het eerlijk gezegd wel zitten
Als je zelfs mij enthousiast aan t koken krijgt, dan ben je een kanjer hoor
Leuke uitdaging, wil ik wel aangaan.
En de rest ook, oh zou toch wel geweldig zijn, ik zie het eerlijk gezegd wel zitten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 6 maart 2012 om 15:10
dinsdag 6 maart 2012 om 15:12
Ja ik was er al mee bezig maar durfde de stap niet te zetten. Ik wil het wel heel graag. Ik zie het wel zitten met die enthousiasme. Ga even kijken hoe daar iets van te maken. De plannen zitten al heel lang in mijn hoofd, heb wel vaker er vragen over gehoord maar soms houdt angst je tegen. Maar met jullie zou ik het wel durven. Ik ga eens wat in mijn hoofd zit op papier zetten wat voor workshops ik goed in ben. Nou we zien wel, wie weet loop ik nu te hard van stapel maar wil alleen zeggen dat ik het oprecht wel heel leuk zou vinden.
(moet heel even weg voor een uurtje of 2 maar ik krabbel niet terug hoor )
(moet heel even weg voor een uurtje of 2 maar ik krabbel niet terug hoor )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven