wireless doet het niet met laptop

07-03-2012 16:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

pas heb ik een laptop gekocht. Van de Kpn heb ik een nieuwe experia box gehad zodat ik draadloos kan internetten. Alles aangesloten en geinstalleerd en het ging prima. Maar opeens kan ik niet meer draadloos internetten. Als ik een kabel gebruik lukt het nog wel.

Ik heb de experia box al gereset en gekeken of mijn adapterkaart goed werkt maar dat is allemaal in orde. Als ik op windows probleemoplossing klik geeft hij aan dat hij de experia box niet kan vinden, maar de box zelf werk goed.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Gewoon even met KPN bellen, die kunnen je waarschijnlijk zo helpen.
Hey,

heb je dit al geprobeerd?

http://www.computerhandle ... experiabox-instellen.html

en

http://www.kpn.com/prive/service/handle ... dingen.htm
anoniem_147937 wijzigde dit bericht op 07-03-2012 16:40
Reden: extra link
% gewijzigd
heb ik al gedaan, zij zeiden experia box resetten maar dat helpt dus niet.

Nu heb ik bij hen alleen nog de optie om iemand te laten komen voor 15 euro per kwartier. Vind ik toch een beetje duur!
@glaas beer

dank je! ik ga dit eens bekijken
Heb je ook al gekeken of er niet een schuifje o.i.d. aan de zijkant van je laptop zit, waarmee je je wireless aanzet (of juist uitzet)?

Heb ik weleens gehad namelijk...

quote:gnothiseauton schreef op 07 maart 2012 @ 16:35:

heb ik al gedaan, zij zeiden experia box resetten maar dat helpt dus niet.

Nu heb ik bij hen alleen nog de optie om iemand te laten komen voor 15 euro per kwartier. Vind ik toch een beetje duur!Pff afzetterij! Zit er geen garantie oid op zoiets? Het is toch belachelijk dat de enige optie die ze kunnen geven 'resetten' is?
probeer je laptop via systeemherstel terug te zetten naar een datum wanneer het nog wel werkte. hielp voor mij ook vandaag.
ja dat knopje is bij mij ook wel eens het geval geweest. me gek gezocht, kpn gebeld bijna nieuwe laptop gekocht totdat vriendlief zag dat knopje was verschoven
Tjonge niet meteen systeemherstel gaan doen. Er is nog niks kapot! Hij zegt dat hij de experiabox niet kan vinden, is dat speciale software van KPN die je hebt geïnstalleerd?
quote:Artemis schreef op 07 maart 2012 @ 16:59:

Heb je ook al gekeken of er niet een schuifje o.i.d. aan de zijkant van je laptop zit, waarmee je je wireless aanzet (of juist uitzet)?

Heb ik weleens gehad namelijk...

Hier ook! Me gek gezocht, het lag gewoon aan dat domme schuifje aan de zijkant van mijn laptop!
Me too
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Had het van de week ook, blijkt dat de software van de netwerkkaart verouderd was.
Sorry dames, maar dat schuifje is toch wel een beetje een vrouwendingetje
Dag dames,

systeemherstel heb ik ook al gedaan, helpt niet. En helaas zit er ook geen knopje op de laptop. Ik heb wel via configuratiescherm gekeken of e.e.a. ingeschakeld is en dat is het. Er wordt dan ook aangegeven dat het apparaat correct werkt.

Anyway, morgen neem ik hem maar even mee naar mijn werk, kijken of hij daar wel op wireless reageert, dan weet ik dat de laptop niet het probleem heeft.
@tijntje:wij hadden gisteren een stroomstoring, 12 uur geen stroom gehad. vanmorgen deed alles het weer alleen mijn pc kon mijn experia box niet vinden. na een ochtend kloten heb ik systeemherstel gedaan en toen werkte alles weer. stuk goedkoper dan 15 euro en minder frustrerend.
helaas werkte dus niet.
Welke versie van windows gebruik je? (windows 7?)

Kijk eens in het netwerkcentrum of je laptop wel andere netwerken kan vinden. (die van de buren bijvoorbeeld)

Probeer anders even het draadloze netwerk (SSID en WPA) opnieuw in te stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven