Bezorgen

08-03-2012 10:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hier ontspoord weer met een vraag uit het bos van de ontwetenden...

Ik wil voor iemand als verrAssing een speeltje laten bezorgen op een afleveradres/ postkantoor. Kan dit?
quote:Waldorf114 schreef op 08 maart 2012 @ 10:59:

De vraag is toch gewoon of je een pakje kunt laten bezorgen? Of zie ik dat nou fout?

Antwoord: ja dat kan, ik denk dat er dagelijks miljoenen pakjes verzonden en ontvangen worden. slotje dan maar
quote:ontspoord schreef op 08 maart 2012 @ 11:16:

Die A was een iphone probleem...

Ik weet ook wel dat het om pakketpost gaat!

Was alleen op zoek naar een manier waarbij de privacy voor beide enigzins in tact blijft.wel zorgen dat de partners, niet de financiële administratie kunnen inzien, want anders is al je werk voor niets geweest
quote:eyecatcher schreef op 08 maart 2012 @ 19:01:

Kiala verzendservice lijkt me wel iets. Het enige nadeel is dat de ontvanger zijn email adres achter moet laten. We kunnen het eens uitproberen.. Wie wil zijn email adres doorsturen zodat ik een ongebruikt speeltje (gratis) kan versturen via Kiala?Mijn mailadres staat in mijn onderschrift. "Cryptisch"
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:eyecatcher schreef op 08 maart 2012 @ 19:01:

Kiala verzendservice lijkt me wel iets. Het enige nadeel is dat de ontvanger zijn email adres achter moet laten. We kunnen het eens uitproberen.. Wie wil zijn email adres doorsturen zodat ik een ongebruikt speeltje (gratis) kan versturen via Kiala?Als je niet weet hoe je een extra E-mailadres kunt aanmaken, zou ik niet vreemdgaan!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven