Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
, al mijn suiker is op. Wat gaat dat snel.
tsk in het volle maan overzicht dat ik er altijd op nasla staat dat het vandaag volle maan is. Ik had dus nog nergens op gerekend, gisterenavond uien gezaaid. Duurt zo lekker lang Doe er dit keer dus niets mee.

Gefeliciteerd met de level-ups

Heb het druk, momenteel, dus vind de nieuwe quests, waarin vooral langduriggroeiende gewassen ingeleverd moeten worden wel handig
Later is nu
welke jam/brood maken jullie om zo snel mogelijk carriere te maken?
quote:joda schreef op 08 maart 2012 @ 13:01:

welke jam/brood maken jullie om zo snel mogelijk carriere te maken?

Ik heb niet iets speciaals, wat ik voor carriere maken gebruik, voor mij is het bakken en jam koken echt het belangrijkste om punten mee te verzamelen.

Ik ben nu meer bezig in de bakkerij, om daar naar niveau 4 te komen, bij de jam ben ik dat al, als ik dat bereikt heb, dan vind ik dat voorlopig ook wel voldoende, niveau 5 is echt toekomstmuziek voor mij en niet heel erg belangrijk.
We gaan bij Farmerama weer op reis – dit keer vieren we ons event in Hongarije!

Hallo boerinnetjes en boertjes,

Samen met onze Hongaarse vrienden vieren we Wereldvrouwendag … met bloemen die alle boerenmeisjes ter wereld mooi zullen vinden, beloofd!

Kweek lelietjes-van-dalen en seringen, verzamel de paprikaslingers … die je zomaar ineens tijdens het oogsten vindt … en breng die dan vervolgens naar de stad, naar het eventplein.

Voor de eventgewassen kun je ook dit keer weer lekkere beloningen scoren. Hoe meer eventgewassen je langs komt brengen, des te meer Boerenduiten en EP je krijgt voor je voorraad aan paprikaslingers.

De speciale balk van de paprikaslingers is een echte schatkist – items, recepten, sterren, stickers en nog veel meer.

Doe goed je best en ontdek alle spannende verrassingen die het Hongarije-event voor je in petto heeft!

Tijdens dit event sproeit er ook lekkere chocoladesauce uit je akkers. Haal dat allemaal binnen en rijd het dan weer uit over je akkers. Door die lekkere lucht, groeien je gewassen ineens 10% sneller.

Profiteer van de gratis functie bij de knechten … zij zullen de chocoladesauce voor je verdelen over alle akkers … zolang de voorraad strekt.
http://nl.board.bigpoint.com/farmerama/ ... p?t=261664

Hier kun je er alles over lezen.....
Nou, dat vind ik onwijs leuk klinken. Ik denk datbik er maar eens helemaal voor ga. Alle weide/akkers leeghalen, kleine neerzetten, jam erover. Hoppa!

Alleenuuhh wanneer begint het?
Leuk! Kan ik eindelijk mijn wac inzetten!
@Joda; volgens de info in de OA morgen, weet alleen niet hoe laat.
Tjee, wat een event weer. Leuk met die chocoladesaus. Dat wordt een druk weekend.
Er is nog geen tijd bekend, omdat ze nog wat dingetjes moeten testen.

Het vorige event, begon anderhalf uur later en daar was zo enorm veel negatief commentaar op, dat ze zich nu een beetje indekken....

Maar het begint morgen ergens in de middag
Het klinkt leuk. Ik heb nog een ei en melkquest klaar staan voor heel veel knechten. Ik ben blij dat ik ze bewaard heb.
Wat hoor ik, moet de hele beesten boel er weer af morgen, heb al 1 veld leeg voor de volle maan. Morgen avond de rest weer leeg maken en kleinen akkers neer zetten.

Het uiltje is erg leuk zeg, vooral nu over de akkers kan je hem goed zien.

Gefeliciteerd voor de gene die een level omhoog zijn gegaan, als je dan ziet hoeveel ep je moet zakt de moet je in de schoenen,(boeren klompen) ik denk over 6 dagen weer een level omhoog te gaan.

Rosetrea, goed dat je de knechten nog om hulp kan vragen, zeker met kleine veldjes is dat erg makkelijk, heb je ook wac en pompoenjam ??
Ik heb afgelopen week een heleboel ppj gemaakt en ik zit nu te twijfelen of ik een wac zal kopen. Misschien dat ik morgenvroeg nog even kijk naar de prijs. Vaak zijn de prijzen 's morgens wat lager op de markt.
Ik heb vorige week ook twee wac gekocht. Eentje wil ik doorverkopen als de prijzen weer stijgen. (Ja, ik ben een geldwolf ;)) De andere ga ik misschien met dit event gebruiken. Ik heb alleen geen knechten meer en ik wil ook geen tg bijkopen. Maar overal kleine veldjes en geen knechten is niet te doen. Ik werd van 1 volle maan-veld al bijna gek.
Ik ga voor 'The Full Monty' dit event; wac, ppj, knechten... Ik heb net als Rose nog knechten achter de hand van de melkquest.
Ik heb er veel zin in, het zou leuk zijn als het ging lukken.

Ik heb net toch een wac gekocht. Naar mijn idee kon je ook veel duiten verdienen dus komt het ws wel weer terug.
Ik zag dat de gewassen die we nodig gaan hebben 4 uur duren, kan je iets langer van huis af haha en een keer minder mijn bed uit.

Net ook een courgette appeltaart gekocht. Heb 4 markten om op te kijken maar mijn eigen markt was het goedkoopst, daar 1 gekocht voor 99578.80 bd

De voorbereidingen zijn in volle gang !!!!
*Gaat even kijken wat courgette appeltaart is, en wat dat kost*

Bibi, kom jij echt 's nachts je bed uit?
3 uur toch Bibianne? Ik vind mijn markt veel te goedkoop momenteel. Heeft geen zin om gewassen/dieren te verkopen. Jam ed weet ik niet want ik heb niet genoeg BD voor die dure taarten/jams. Ik hoop dat ik tijdens het zoveel mogelijk sterretjes bij elkaar krijg.
Zit met mijn moeder te chatten, die verteld net dat ze er vannacht uit was maar dat mijn gewassen nog niet klaar waren haha

Ja als wij plassen moeten kijken we ook even op de boerderij
Mijn markt is juist dúúr! De courgette-appeltaart kost op mijn markt ruim 30.000 bd meer dat op die van Bibi.
azurblauw. heb even gekeken bij de FAQ maar er staat 4 uur bij de seringen en lelietjes van dalen
Ben nog niet thuis maar komen de dropitems uit alle gewassen of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? In ieder geval weer hokjes plaatsen dus vanavond ach houdt ons van de straat
Volgens mij alleen uit de 2 bloemen.

Je hebt gelijk Bibianne. Dacht toch echt dat ik vanmiddag 3 uur gelezen had.

Even off-topic: jij was toch ook aan het hardlopen? Doe je dat nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven