De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Lieve wat spannend dat jullie weer gaan beginnen. En helemaal niet gek hoor, dat je er zin in hebt. Ik zit te wachten op mijn menstruatie, en dan mogen wij ook weer beginnen, en heb er ook veel zin in!

Lastig, wat betreft je collega's inlichten. Ik had het destijds sommige collega's wel verteld (en leidinggevende natuurlijk). Toen we echt gingen beginnen met behandelingen heb ik tijdens het teamoverleg een keer gezegd dat wij graag een kindje willen, maar dat we daar helaas medische hulp bij nodig hebben en ik daarom wat vaker afwezig zal zijn of diensten wil ruilen ivm ziekenhuis afspraken. Was niet makkelijk maar zo wist iedereen het, en voorkwam ik geroddel.
Dolfijn, houd vol meid en ook zeker moed houden, al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Fijn dat ze op het werk begrip hebben voor jouw situatie.

Pop, hoe gaat het met jou, kom jij de wachtdagen een beetje door?

Brigitte en cc, gefeliciteerd. Een meisje wat leuk! Al had ik hetzelfde gezegd bij een jongen

Kuuk, wat goed dat je met je verhaal op TV komt. Idd geef de datum en de tijd van de uitzending tzt maar door wil er zeker naar kijken.

EvA en lieve, fijn dat jullie binnenkort kunnen beginnen, wachten duurt altijd lang.

Ik ben vandaag voor gesprek geweest en ga mijn 6 x iui afmaken. Ik ben vandaag doorverwezen naar een ander ziekenhuis voor de IVF en daar kom ik op de wachtlijst. Ik hoop natuurlijk dat ik niet naar dat andere ziekenhuis hoef Maar voel me nu wel opgelucht en een stuk rustiger van binnen. Vind het wel jammer dat ik niet in hetzelfde ziekenhuis kan blijven, maar dat is niet anders. Alles voor het goede doel.
Dolfijn, allereerst voor jou een hele hele hele dikke Wat is het toch zenuwslopend en wat kan de tijd dan tergend langzaam gaan. Ik duim voor jullie! Je hoeft toch ook helemaal geen symptomen te hebben? Houd moed!

Eva en Lieve, fijn dat jullie binnenkort weer van start kunnen. Ik snap wel dat je er "zin" in hebt. Er wordt tenminste weer concreet aan jullie brandende verlangen gewerkt. Zet 'm op!

Edc, wat fijn dat je je rustiger voelt. Ik hoop dat deze ronde ook kan doorgaan.

Kuuk, toch vind ook ik jou erg stoer. Ik denk dat je met je verhaal heel veel meiden zal inspireren. Houd ons op de hoogte!

Pop en Dolfijn, ik blijf voor jullie duimen! En ook voor Ikke trouwens.

Bedankt voor de felicitaties. Ik ben de komende weken in een andere tijdzone voor werk, maar waar ik kan leef en lees ik in ieder geval mee met iedereen hier.
Leoni, vandaag de HSG toch? Succes, je kan t!!
Leoni, succes vandaag met de HSG.
Succes Leoni!

Succes 'wacht'-dames

Succes iedereen die deze maand mag beginnen

En een dikke knuffel voor iedereen die dat even nodig heeft!
Succes Leonie, ik hoop dat het je meevalt vandaag

Dolfijn en Pop, weer een dagje dichterbij

Kuuk, wow wat spannend op tv. Bij al jouw verhalen over zkh leer je mij relativeren over mijn eigen zkh probleempjes.

Edc, goed dat je met iui kan doorgaan terwijl je op de wachtlijst staat

Ik ga zo lekker aan het werk en dan.... WEEKEND
Leonie heel veel succes vandaag!

Dolfijn; ik kreeg tranen in mijn ogen van je berichtje. Het moet zo potdories moeilijk zijn voor je. Wachtweken zijn gewoon vreselijk... Het is je zo gegund! Het is wat Sookie zegt; er is weer een nachtje voorbij.

Voor Dolfijn en Pop een hele dikke . Hou nog even vol!

Ik hoop dat de laastste dagen voorbij gaan vliegen en dat jullie allebei positief nieuws hebben over een paar dagen!

Duim duim duim duim duim duim....
Lekker laten leven...
Kuuk! Jij BN-er! Wat gaaf zeg! Ik ben heel benieuwd, vind het superstoer van je. Hou je ons op de hoogte?
Lekker laten leven...
Eva en Lieve, fijn dat jullie binnenkort weer van start kunnen. Ik snap dat sommige misschien gek kijken als je zou zeggen dat je er zin in heb, maar ik snap het wel, want dan wordt er tenminste weer wat gedaan en anders sta je (voor je gevoel) ook maar stil.

Edc, Ik hoop dat deze ronde kan doorgaan voor je en toch wel fijn dat je je beter/rustiger voelt.

Kuuk, ook ik vind jou erg stoer. Ik denk dat je met je verhaal toch wel respect gaat verdienen hoor van mensen.

Cc, nog van harte. Een meisje, zat je toch goed met je gevoel.

Ik weet even niet wat ik nu moet denken.

Heb weer pijnlijke tieten en heb met vlagen krampen in me buik, maar dat zijn bij mij eigenlijk altijd wel de bekende symptonen

Brood smaakt me niet op het moment en eet daarom s'ochtends maar beschuit en normaal ben ik dus weer geen beschuit mens.

dus dat is dan weer tegenstrijdig.

Verder geen gekke dingen en ook nog geen bruinverlies, wat ik ook normaal wel heb. Nou ja we wachten rustig af tot zondag.
.
Edc, fijn dat je je goed voelt met de beslissing om de 6 IUI's te doen. Ik hoop ook dat je nooit het andere ziekenhuis hoeft te zien.

Kuuk, spannend jij op TV! Enne, tis bijna weekend en dat betekent dat het snel maandag zal zijn. Heb je wat leuke dingen gepland ter afleiding?

Pop, hoe gaat het met jou?

Hier foute boel. Krampen, zwabberbenen, en het eerste bloed is gesignaleerd. Ik heb vanochtend in tranen de poli gebeld of ik nu al een bloedtest kon krijgen zodat ik kan stoppen met de utrogestan. Voor mij is het toch wel duidelijk. Het begint altijd met migraine (dinsdag) slappere borsten, ietwat oud bloed, en krampen. Ik denk dat het zondag pas echt door gaat zetten, maar dat het door gaat zetten weet ik zeker. Nu dus net bloed laten prikken, wel op het hart gedrukt gekregen dat het ook vals positief kan zijn. Maar dat maakt me niet uit, vals negatief is het in ieder geval niet, dus dan kan ik verder. Kan ik dit weekend uithuilen zodat ik maandag gewoon weer kan gaan werken, ipv maandag pas instorten.

Ben kapot, weet echt niet meer hoe nu verder. Ik heb nu sinds Jasmijn* 5 prachtige embryo's teruggeplaatst gekregen, allemaal van super kwaliteit, mijn baamoederslijmvlies is steeds prachtig dik. Waarom lukt het dan niet? Nu komt gelijk ook weer het hele "waarom moest Jasmijn* nou zo ziek zijn? Waarom uitgerekend zij?" ook weer naar boven. Dus de tranen blijven hier lopen.
ik heb er geen woorden voor,

in gedachte houd ik je hand vast , ik hoop dat je het voelt
Dolfijntje, kippenvel en tranen in mn ogen.

wat is het toch allemaal oneerlijk.
Dolfijn toch, NEE... Nee... Nee!

Dikke knuffels en ik wou dat ik iets voor je kon doen. Veel sterkte, tis zo potverdrie oneerlijk.
Ach lieve dolfijn. Ik zit hier nu met tranen in me ogen jouw berichtje te lezen.

Oh wat had ik het jouw zo gegund, juist jou. Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Een hele dikke die kan je nu wel gebruiken.
Ach lieve Dolfijntje toch... Ik huil met je mee, wat oneerlijk toch!

Ik wilde dat ik even mijn armen om je heen kon slaan en je warmte en troost kon bieden...
Lekker laten leven...
Ooh, Dolfijn, wat een teleurstelling weer . De wanhoop straalt van je post af (heel begrijpelijk). Ook hier tranen in mijn ogen om jouw verdriet.
Nee... Wat ik zo hoopte hier niet te lezen..

Dolfijn, wat oneerlijk. Bah bah bah.

Oh als ik het toch iemand gun!!!

Ik weet niet wat ik moet typen, maar ik denk aan je!

Ooh nee Dolfijntje wat een verdrietig nieuws!!!!

Heel veel sterkte
dolfijntje , zit hier echt met tranen in mijn ogen jouw bericht te lezen. wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld en moest nou net Jasmijn zo ziek zijn en waarom wordt je nou niet weer zwanger na al 5 tp.

en dan kan ik echt zoooooooo kwaad worden over topics waarin vrouwen teleurgesteld zijn over het geslacht van hun kind...ik snap werkelijk waar niet dat je uberhaupt een voorkeur kan hebben.
Dolfijn... ik heb het zó met je te doen, het doet zo'n pijn.

Ik geef je een hele dikke knuffel, en huil met je mee. .
Dolfijn, kippenvel hier.... Ik vind het zo erg voor je
Oh Dolfijn.. Ik voel je verdriet door mn hele lijf, kippenvel, rillingen, tranen. Hoe moet dat voor jullie zijn?

Is je man thuis of bereikbaar?

Oh, wat vreselijk oneerlijk is het allemaal..
Dolfijn: kon ik het verdriet maar draaglijker maken voor je. Huil maar en ik hoop dat je heel veel real life knuffels krijgt vandaag en de dagen die gaan komen, naast de digihugs van ons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven