Hoe kom ik de dag door!

09-03-2012 13:51 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Zit op het werk, begin chagi te worden, tijd kruipt , heb net een bak koffie gepakt maar zit zwaar in te storten.. Wie zit er nu net zo bij als ik, misschien kunnen we elkaar er door heen trekken vandaag hahaha.... Mijn god hoef maar tot half 5 maar daarna boodschappen etc koken en shit en ben nu al bekaf, morgen dagje vrij dan weer werken pfffff HELLUUUP
Hier kruipt de tijd ook voorbij. Moet nog tot 18:00 maar het gros van mijn collega's heeft vrij. Het is echt zo'n saaie vrijdagmiddag. Mijn werk heb ik al af. En ben mij nu aan het vervelen. Niet leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heb je een iPhone of Android?

Download de app "draw something". Bij mij was het gisteravond opeens half 12 toen ik daarmee begon (om half 8 )
vreselijk he pfff 18:00 nog erger... werk blijft hier wel redelijk doorgaan maar ook niet heel veel te doen... pfff heb het raam maar een stukje opengezet misschien dat dat helpt
hahaha nee Sssenta heb ik niet helaas, toch bedankt voor de tip wat is dat dan voor spel? Je moet dan iets tekenen , zelf iets verzinnen of?
Ik heb wel een iphone maar apps zoals word feud en draw something etc doen het hier in het gebouw niet of niet goed helaas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is Pictionairy voor op je telefoon, dus je tekent iets en een ander moet raden wat het is.

Als je gewoon op internet mag kan ik je ook www.neurocampus.nl aanraden, zitten allemaal taal / reken / inzicht oefeningen op. Ben je toch nog een beetje nuttig bezig
quote:charlottew88 schreef op 09 maart 2012 @ 13:59:

Ik heb wel een iphone maar apps zoals word feud en draw something etc doen het hier in het gebouw niet of niet goed helaas.Slim van je werkgever
quote:Sssenta schreef op 09 maart 2012 @ 14:01:

[...]

Slim van je werkgever De muren van ons gebouw zijn te dik werkgever baalt hierzelf ook van af en toe
Ik verveel me ook dood.. Maar ik hoef maar 'tot' kwart over 3. Zo bureau weer leegmaken voor het weekend :-)
quote:Sssenta schreef op 09 maart 2012 @ 14:00:

Is Pictionairy voor op je telefoon, dus je tekent iets en een ander moet raden wat het is.

Als je gewoon op internet mag kan ik je ook www.neurocampus.nl aanraden, zitten allemaal taal / reken / inzicht oefeningen op. Ben je toch nog een beetje nuttig bezig Dank voor de link.
Bookworm!
quote:nien80 schreef op 09 maart 2012 @ 13:51:

Hai allemaal,

Zit op het werk, begin chagi te worden, tijd kruipt , heb net een bak koffie gepakt maar zit zwaar in te storten.. Wie zit er nu net zo bij als ik, misschien kunnen we elkaar er door heen trekken vandaag hahaha.... Mijn god hoef maar tot half 5 maar daarna boodschappen etc koken en shit en ben nu al bekaf, morgen dagje vrij dan weer werken pfffff HELLUUUP Ehhhh maar als je gewoon ah werk gaat, commited, dan vliegt de tijd toch vanzelf?
quote:angel__ schreef op 09 maart 2012 @ 14:04:

Ik verveel me ook dood.. Maar ik hoef maar 'tot' kwart over 3. Zo bureau weer leegmaken voor het weekend :-)

Zo ben ik ook eens een saaie vrijdag doorgekomen

edit: verkeerde gequote, ging over neurocampus :-)
@Sssenta. Ik was aan het meelezen, Ik heb de link neurocampus van je overgenomen.
quote:woeff schreef op 09 maart 2012 @ 14:09:

@Sssenta. Ik was aan het meelezen, Ik heb de link neurocampus van je overgenomen. :-) Ik wist dat ik aandelen had moeten kopen van die site
@Sssenta, opruimend/neurocampussend.. Kom ik het laatste uur door.. Geen aandelen gekocht? Dat gaat je nu wat kosten
Dank voor de link , ik ga eens even kijken... Alsss ik er op kom, veel dingen worden geweigert hier haha
Lekker slim, stuur ik iedereen weg naar neurocampus (waar ik al uitgespeeld ben), bedenk ik me dat ik ook nog de dag door moet komen.... Help; kom eens terug
hahaha nou ik klik erop , zie alles enz maar als ik daadwerkelijk het spel wil op starten gebeurt er niks!::((((
Haha, ik ga opruimen dames, dan kom ik nog een ietsiepietsie beetje de dag door :P
Ohwwww ik moet me eerst inschrijven denk ik haha tis wel een leuke site zo te zien
Ohwwww ik moet me eerst inschrijven denk ik haha tis wel een leuke site zo te zien
Inschrijven is niet verplicht. Heb net een aantal spelletjes gedaan..

Trouwens goed voor je geheugen :P
Nou lukt niet,.kan alles zien en erop klikken maar het spel laden lukt schijnbaar niet want ik krijg dan niks te zien , ik verveel weer mee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven