Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
De tweede lading zit erin. Deze keer alleen maar water, scheelt ook weer een uur.

Ik wil pas vanavond kleine veldjes gaan maken en dan moregn de knechten inzetten. Ik heb het helemaal uitgedacht, om overal zoveel mogelijk gebruik van te maken. De paprikaslingers had ik de tweede keer maar twee van. Niet echt veel dus.
Hier ook alles gereed aan het maken. Heb de WAC en 10 pompoenjam al in de strijd gegooid. Als er een beestje klaar is ruil ik die om voor 4 kleine veldjes, zet er uien in zolang ik nog niet genoeg seringen en lelietjes van dale heb. Die uien heb ik nodig voor de quest.

Heeft er nog iemand een buur nodig, volgens mij heb ik nog ruimte.
@wiesje: haha ja ik weet het, maar ik wil echt, echt, echt 1x een event halen.....en hopelijk gaat dat dit event worden. Hoewel ik er echt niet 's nachts mijn bed voor uit ga, das mijn grens. Ga nu wel mijn vent inschakelen moet ik straks nog even vertellen onder het genot van een glaasje wijn
Was vanmiddag niet thuis, dus de eerste 2x 10 bloemen staan er net in. Had pompoenen staan en heb dus best veel choco-saus gehad. Geen problemen bij mij met de saus.

Heeft iemand van jullie al uitgerekend hoeveel keer je moet oogsten om het event te 'halen'?

Bibianne, helaas geen plaats voor nieuwe buren momenteel. Zijn allemaal fanatiekelingen, net als ik. Zie nog niets roods. Trouwens net geleveld naar level 59.
De vorige keer toen ik hier had neer gezet hoe vaak je per dag moest oogsten heb ik iemand ontmoedigt, die had er al gelijk geen zin meer in

Maar als ik het nu bekijk stelt het niks voor, of ik moet iets vreselijk fout doen.

Je hebt in totaal 22000 bloementjes nodig, als ik alles vol heb met kleine veldjes heb ik bijna 2000 oogst per keer. Dan zou ik 11 keer moeten oogsten om alles klaar te hebben ???

Is 2x per dag ????
Bibi, nu maak je vast een heleboel boerinnetjes blij,....mij ook, want ik had nog helemaal niet gekeken , hoeveel we moeten inleveren

Als het een beetje meezit met de plantjes, dan zou ik nog geen slingers inleveren, want hoe meer plantjes jij hebt ingeleverd, hoe hoger de EP's en BD uitbetalingen worden, gewoon even vasthouden, die slingers......
Zo, ik ben ook van start gegaan! Lekker een WAC en een paar PPJ gegeten, dus Hongarije maak je borst maar nat. Leuk land trouwens, wij gingen er 'vroeger' altijd op vakantie!
Hey Bibi, ik heb een buur in het rood. Waarschijnlijk de laatse voorlopig, de rest is er altijd haha. Wat is je naam? Of heb ik jou al als buur?? (Zou wel erg zijn schaam schaam.)

Mijn plantjes zitten er weer in. Helaas moet ik net een kwartiertje voordat ze klaar zijn weg!

Weet iemand of en hoe ik farmerama op mijn mobiel kan spelen? Dat zou dit event erg ten goede komen, haha.
Wiesje, je krijgt toch sterren voor het inleveren van de slingers?

Zit nog op de eerste échte oogst te wachten. De eerste 2x 10 bloemen zijn geoogst en nu staan 3 velden bijna vol. Als jouw berekeningen kloppen en ik kan de helft per keer oogsten, hoef ik ook 'maar' 4x per dag. Moet te doen zijn.
@ Tindin, ik weet dat er een app is voor iPhone, maar nog niet voor Android toestellen volgens mij.
alle velden staan vol. Inmiddels mijn saus gekregen, echt 10 min. geleden ofzo. Heb er nu 100 en 205 slingers. Straks nog 1 keer neerzetten en dan een lang gewas planten om morgenochtend weer binnen te halen.
Ik heb een android telefoon. Na lang wachten is mijn boerderij geladen maar na twee seconden krijg ik grijs beeld. Ik heb wel flash. Jammer.

Edit, ik snap nu ineens wat je bedoeld Wiesje, met het vasthouden van de slingers! Ik moest er lang overna denken haha.
tindin, heb je uitgenodigd als buur
Gezellig!
@Bibianne; ooohhh 11x.......eitje!! *doet vreugdedansje, gaat dit event halen*

@Tindin; er is een app voor de Ipad. Werkt goed, je kan alleen niet bij al je velden en naar de stad.........wat eigenlijk wel een heul belangrijk onderdeel van het spel is.
Ik heb al 30 buurtjes, waar ligt de grens
He jeeh, ik had mijn slingers al ingeleverd maar nog geen bloemen. Nou even onthouden voor de volgende keer. Al mijn kleine veldjes staan er. En dan mogen morgen de knechten het werk doen.
Ik kan met de iPad app alleen maar naar de hoofdakker en de woelige weide, dus mis toegang tot Baha en de open plek. Wie weet zet ik vannacht wel even de wekker (ook op de iPad) om één keer te oogsten. Mijn man is er niet, dus niemand die mij uitlacht.
Ik snap nog niet waarom je geen slingers moet inleveren?
Als je 'levelt' met bloemen inleveren, krijg je meer EP en BD voor de slingers die je inlevert.
Azur, als jij je bloemetjes inlevert, kom je steeds een vakje hoger, waardoor je meer EP's krijgt voor je slingers, bij het eerste vakje, krijg je 12 EP's voor iedere slinger, die je inlevert, maar als jij al je vakjes van de lelietjes vol hebt, en je levert dan je slingers in, dan krijg je 100 EP's voor iedere slinger,maakt deze uitleg het zo een beetje duidelijker????
Ah, ok. Dank jullie voor het uitleggen. Snap het nu en zal geen slingers inleveren tot op de laatste dag van het event.

Zit te wachten tot de bloemen klaar zijn. Wat kan een uur dan lang duren.
Mmmmm snap die slingers nog niet. Moet je nu wachten tot het eind van het event om alle slingers in te leveren?
Ja, omdat je dan meer EP en BD krijgt vanwege de bloemen die al ingeleverd hebt.
oke. Doen we dat. Geen probleem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven