Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
Alle reacties Link kopieren
Nou moe, vind het echt raar dat mod aan zo'n argument gehoor geeft.

Ben met je eens dat het nogal vaag topic was dankzij erg vage OP en de verhalen die door elkaar heen liepen. Maar dan laat je het toch gewoon wegzakken?
Je had een erg waardevolle bijdrage geleverd aan mijn vage OP. Dank daarvoor nogmaals.
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 11:53:

Je had een erg waardevolle bijdrage geleverd aan mijn vage OP. Dank daarvoor nogmaals.Paarlen voor de zwijnen
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 11:49:

Omdat ik het een beetje een bullshit-topic vond, achteraf. Een topic van 13 in een dozijn. En daar is mijn ego een beetje te groot voor Wegens praaaaivussie toch?
quote:yvonjaspers schreef op 10 maart 2012 @ 12:05:

[...]

Wegens praaaaivussie toch? Inderdaad vaag gedoe allemaal. In topic was volgens mij ook geen herkenbare naam/plaats/plek/situatie beschreven, dus dat privacy-gebeuren snap ik ook niet.
Even on-topic kan ik melden dat ik m'n handen weer vrij heb om LJB's te plukken. Als ik de vaardigheden daarvoor zou hebben, uiteraard
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 12:31:

Even on-topic kan ik melden dat ik m'n handen weer vrij heb om LJB's te plukken. Als ik de vaardigheden daarvoor zou hebben, uiteraard Das leuk voor je maar snap nog steeds niet dat je eerst hier oproept tot personen/namen gokken, in ander topic over iets anders begint en vervolgens dat topic laat sluiten. Dan kun je toch beter deze sluiten?
Is je verkering alweer uit?
Hekje, er lopen een paar dingen naast elkaar, door elkaar heen en soms botst er iets. Zou je het willen laten rusten? Dank je.
Ik had geen verkering, er waren schermutselingen op het romantische vlak en ik kan echt maar één vrouw tegelijk aan hoor
Ik vind het ook raar dat je een topic laat verwijderen 'om privacyredenen', terwijl in dit topic veel meer privacygevoelige dingen staan, en wanneer je nu zelf een andere reden voor verwijdering opgeeft dan je aan de mod hebt gegeven. Je hebt dus maar gewoon geroepen dat je het topic wilde laten verwijderen i.v.m. privacy omdat je wist dat dat dan wel klakkeloos verwijderd zou worden?
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 12:38:

Hekje, er lopen een paar dingen naast elkaar, door elkaar heen en soms botst er iets. Zou je het willen laten rusten? Dank je.Vaag gedoe wekt nu eenmaal mijn pitbull-achtige nieuwsgierigheid. Maar vooruit, antwoorden krijg ik toch niet en omdat je het zo lief vraagt
Dus toch fake en een grapje dat niet van de grond kwam ;).
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 11:40:

[...]

Bluf.

Nee hoor, geen woord bluf gesproken .

Als jij zorgt dat de fles in mei klaar staat, ivm afstand-technische obstakels tussen ons, kom ik hem halen.
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 12:31:

Even on-topic kan ik melden dat ik m'n handen weer vrij heb om LJB's te plukken. Als ik de vaardigheden daarvoor zou hebben, uiteraard Ik twijfel er geen moment aan dat jij de vaardigheden hebt. En nu heb je ook geen excuus meer, aan de slag! Een rebound-LJB zal je goed doen!
quote:noppies schreef op 10 maart 2012 @ 22:42:

[...]

Ik twijfel er geen moment aan dat jij de vaardigheden hebt. En nu heb je ook geen excuus meer, aan de slag! Een rebound-LJB zal je goed doen!Ik ben inderdaad wel toe aan een lekker rebound-LJB'tje, nu je het zegt. Maar waarom moeten we tot mei wachten?
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 11:47:

[...]

Vrouwen gaan echt héééél ver om hun nieuwsgierigheid te bevredigen hè

Ja, maar het is niet meer nodig zie ik.

We gaan weer op jacht.
Heb dit topic gevolgd en verbaas me over de ontwikkelingen deze week. Zo ben je van de markt en zo weer terug. Dus we gaan weer vrolijk verder met het volgen van dit leuke topic.

Ben geen LJB dus val niet in je doelgroep. Jammer, maar tis niet anders.

Voor zover deze compleet zinloze post.
quote:datdus schreef op 10 maart 2012 @ 23:45:

Heb dit topic gevolgd en verbaas me over de ontwikkelingen deze week. Zo ben je van de markt en zo weer terug. Dus we gaan weer vrolijk verder met het volgen van dit leuke topic.

Ben geen LJB dus val niet in je doelgroep. Jammer, maar tis niet anders.

Voor zover deze compleet zinloze post.

welkom!

Je zegt van jezelf dat je geen LJB'tje bent, maar waarom is dat?
quote:mclean72 schreef op 10 maart 2012 @ 23:42:

[...]

Ja, maar het is niet meer nodig zie ik.

We gaan weer op jacht. Heb je nog aantekeningen vergeleken met Caviahaar? Is er iets uitgekomen of niet?
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 23:47:

[...]

welkom!

Je zegt van jezelf dat je geen LJB'tje bent, maar waarom is dat?

De J in LJB is in ieder geval niet van toepassing, ben 30+. De rest kan ik zelf natuurlijk niks over zeggen

Begrijp trouwens ook weinig van je romantische escapades deze week en de snelheid waarmee eea gebeurde. Maar zal er niet naar vragen.............pompiedom..........
quote:datdus schreef op 10 maart 2012 @ 23:52:

[...]

De J in LJB is in ieder geval niet van toepassing, ben 30+. De rest kan ik zelf natuurlijk niks over zeggen

Mwoh, vanaf waar ik sta is iedereen onder de 40 nog jong, dus daar ligt het niet aan.quote:Begrijp trouwens ook weinig van je romantische escapades deze week en de snelheid waarmee eea gebeurde. Maar zal er niet naar vragen.............pompiedom..........Als ik een vrouw was, zou deze techniek werken
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 23:48:

[...]

Heb je nog aantekeningen vergeleken met Caviahaar? Is er iets uitgekomen of niet?

We hebben een dossier aangelegd.

Zijn nu bezig met interviews,

Werken aan de Amand-handleiding.

Recencies van Amand-gebruikers, dat soort dingen.

Ik ben er zeker van dat het, eenmaal gepubliceerd, een doorslaand succes zal blijken.
Ik ben even in verwarring hoor. Voor wie is de handleiding bedoeld?
Onder de 40: check.

Jammer dat het niet werkt. Kon het proberen. Maar ik heb geduld hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven