Lekker jong blaadje

24-02-2012 13:03 1535 berichten
Met grote verbazing en enige afgunst (ik ben ook maar een mens) lees ik hier het geklaag over mannen van boven de 40 die vreemdgaan / rommelen / scharrelen met een jong blaadje, duidelijk uitsluitend voor de seks.

Ik keur vreemdgaan af.

Er rest mij telkens één vraag wanneer ik dat soort zaken lees: hoe flikken die kerels dat in godsnaam?

Dus, lekkere jonge blaadjes, hoe krijg ik jullie het bed in?
quote:amand1969 schreef op 10 maart 2012 @ 23:37:

[...]

Ik ben inderdaad wel toe aan een lekker rebound-LJB'tje, nu je het zegt. Maar waarom moeten we tot mei wachten? Omdat ik nu niet bepaald bij je om de hoek woon en in mei heel tijdelijk weer wel. Of heb je voor die tijd al een LJBtje gescoord de fles al leeg dan, denk je?

;)
Alle reacties Link kopieren
ik voel dat ik oud word...

toch kijken de jonge blaadjes nog naar mij haha
Met mijn 31 leefjaren ben ik vast geen jong blaadje meer, maar ik val dan ook niet op ouder. Vroeger wel, toen keek ik nog op tegen oudere mannen, die mij zoveel konden vertellen en leren. Maar tegenwoordig weet ik het wel zo'n beetje en trekken de energie en levenslust van jongere mannen me juist enorm aan. Niet alleen qua seks, maar ook qua vriendschap. Veel mannen van mijn leeftijd of ouder in mijn omgeving zijn een beetje ingekakt, gesetteld, moe moe moe en uitgeblust. Of ze gaan nog wel stappen maar dan als hopeloze zuipert en loser. De echt leuke zijn allemaal bezet. Hoe dan ook hoef ik geen man met settel leeftijd. Ik ben nog niet klaar om oud en wijs te zijn, nog lang niet. Het is maar net in welke levensfase je zit denk ik.
Ondanks dat ik 37 ben ben ik ook een jong blaadje voor een man van 53..... Hij. Weet wat hij wil....hij weet wat ik in bed . Kan een vrouw met maat 40 ook waarderen, niets is hem vreemd....hij is slim welbespraakt etc. Ze weten wat beter wat ze willen in het leven en zijn niet meer op Zoek naar meer meer meer
En Armand vissen was toch verboden?
geef die amand nou een beetje speelruimte...:;-)

goedemorgen!
quote:madeliefje1970 schreef op 11 maart 2012 @ 07:56:

En Armand vissen was toch verboden?Zonder r Ik ben potverdikkie geen zanger van franse chansons!
Wat een leuk topic. Lees al een tijdje met plezier mee. Bijna jammer dat ik geen LJB meer ben (en ook nog getrouwd).
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik voel me vandaag zo dartel als n jong lammetje dat voor t eerst de wei in mag.....

Deze oude doos heeft vannacht t licht gezien aan zien gaan in de kroeg

Op stap gaan met n stel 20'ers is WEL goed voor je ego-boost, de jonge blaadjes vielen vroeg neer, oude doos huppelt vrolijk door...
@NN, dat is je van harte gegund.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:amand1969 schreef op 11 maart 2012 @ 08:50:

[...]

Zonder r Ik ben potverdikkie geen zanger van franse chansons!Misschien toch gewoon een nickchange? Ben je van deze ergernis af.
Lekker jong blaadje meld zich! 😄
AMand, wanneer komt je ex weer meeposten
quote:missverrektekoekwaus schreef op 11 maart 2012 @ 10:57:

AMand, wanneer komt je ex weer meeposten
ja, Amand... wanneer?

voedertijd
Andersom gebeurd ook genoeg hoor.

Vrouwen van 40 met jongens van 20!

Je zal ze de kost moeten geven,haha.

Nee dit gebeurd bij zowel mannen als vrouwen.
quote:nightnurse schreef op 11 maart 2012 @ 11:14:

ja, Amand... wanneer?

voedertijdHet was volgens Amand toch een andere rijpe forummer van hier met een lekker kontje ?
quote:missverrektekoekwaus schreef op 11 maart 2012 @ 11:23:

[...]

Het was volgens Amand toch een andere rijpe forummer van hier met een lekker kontje ?

ja die ja, wanneer komt die weer posten dan?

enne nikki: je hebt helemaal gelijk. "geen smiley met ducktape op haar smoel?"
quote:mclean72 schreef op 10 maart 2012 @ 23:56:

[...]

We hebben een dossier aangelegd.

Zijn nu bezig met interviews,

Werken aan de Amand-handleiding.

Recencies van Amand-gebruikers, dat soort dingen.

Ik ben er zeker van dat het, eenmaal gepubliceerd, een doorslaand succes zal blijken. Alleen het referenties verkrijgen is zo verdomd lastig
Toch blijft dit een leuk topic om te volgen.

Ben geen LJB (zou ik ook niet eens meer willen...), maar blijf wel lezen!
quote:chanel20 schreef op 11 maart 2012 @ 10:56:

Lekker jong blaadje meld zich! 😄Zo, Chanel. Speciaal voor dit topic een nick aangemaakt? Wat was de aanleiding? Een goed gesprek?
quote:noppies schreef op 11 maart 2012 @ 06:31:

[...]

Omdat ik nu niet bepaald bij je om de hoek woon en in mei heel tijdelijk weer wel. Of heb je voor die tijd al een LJBtje gescoord de fles al leeg dan, denk je?

;)Intrigerend dit... ik hou de fles nog even apart
For the record: ik erken slechts 2 exen: de 2 waar ik KA naar overmaak.
Kijk maar uit... da's het nadeel van een jong blaadje... op die leeftijd zijn ze nog vruchtbaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven