Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
Jums dat klink lekker. Ik denk dat ik vanavond een lekkere salade maak bij de pannekoeken.

Hoe kan jebrood roosteren zonder broodrooster?
quote:Maja82 schreef op 10 maart 2012 @ 10:16:

Jums dat klink lekker. Ik denk dat ik vanavond een lekkere salade maak bij de pannekoeken.

Hoe kan jebrood roosteren zonder broodrooster?Ik heb ook geen broodrooster, ik doe het in de oven. En als het moet heb ik nog een grillding waar je ook tosti s in kan maken, die kan je ook gebruiken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Morrege!

Ik ben net mijn bed pas uit, ben een beetje lamlendig. Helaas, want er staat genoeg op het programma vandaag.
He Lieve Miss, hier nog eentje, ik alleen doordat ik nog niet geslapen heb, heb je leuke dingen die je gaat doen?

om je even op weg te helpen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2012 @ 10:25:

He Lieve Miss, hier nog eentje, ik alleen doordat ik nog niet geslapen heb, heb je leuke dingen die je gaat doen?

om je even op weg te helpen.

Wat lief, dank je wel!

Heb je nog helemaal niet geslapen? Wat vervelend, je kunt er ook zo weinig tegen doen he? Een knuffel terug dan maar, wie weet helpt het een beetje

Ik moet de grote boodschappen nog doen en heb vanmiddag ook nog bardienst bij de plaatselijke sportvereniging. Dat duurt tot 18.00 uur. Maar je moet wat over hebben voor het goede doel he

Helpt bij jou een glaasje wijn of zo voordat je gaat slapen niet om een beetje te ontspannen? Misschien slaap je dan gemakkelijker in?
Hey hey,

Ik ben er ook weer hoor

Ben een beetje hyper bezig met mijn verhuizing. Mijn vriend lachtte me al uit, dat het nog ruim 3 maanden is, maar ik moet echt wat te doen hebben anders word ik gek

Ik ben nu dus mijn boeken en kookboeken aan het uitzoeken.

Mijn vader krijgt mijn kookboeken.
Hoi Scamp

Regent het bij jou ook? Dan is het uitzoeken van boeken niet eens zo'n gek idee. Heb je veel boeken?

Enne, moet je nou juist die kookboeken niet houden als Walnoot
quote:missverrektekoekwaus schreef op 10 maart 2012 @ 11:29:

[...]

Wat lief, dank je wel!

Heb je nog helemaal niet geslapen? Wat vervelend, je kunt er ook zo weinig tegen doen he? Een knuffel terug dan maar, wie weet helpt het een beetje

Ik moet de grote boodschappen nog doen en heb vanmiddag ook nog bardienst bij de plaatselijke sportvereniging. Dat duurt tot 18.00 uur. Maar je moet wat over hebben voor het goede doel he

Helpt bij jou een glaasje wijn of zo voordat je gaat slapen niet om een beetje te ontspannen? Misschien slaap je dan gemakkelijker in?

Ik heb al weken dat ik letterlijk snachts niet kan slapen en daardoor overdag ziek ben. Gister bij mijn sputtelende ha toch voor een week slaappillen gehad dus die ga ik zo halen.

Sportief achter de bar. Pfff je moet wat zeker.

Scampi, geen kookboeken weggooien he, dat is een doodzonde
Hahahah, ik zit net de ava van Piratorart te kopieren en wilde Scampi vragen om die goudkleurig te maken of een walnoot te geven, onder het typen was ze mij al voor. Dus we hebben er weer eentje bij
* Meldt zich*
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Scampi, wil je er toch op een leuke manier een gouden walnoot bij doen? Vroeg ze zelf hoor.
Of kat weer in originele kleur doen en dan er een gouden walnoot bij doen?

Jippy Art is er ook bij, gezellig.
Nee, nooit kookboeken weggooien! Dat is zonde. Ik heb kookboeken in alle soorten en maten en ik blijf ze leuk vinden.

F5 F5, F5....ja, hij is weer in de originele kleur.
quote:piratorart schreef op 10 maart 2012 @ 12:21:

* Meldt zich*

Zijn al je snorharen nog heel?
Katten & noten: ik zie een rode lijn in dit topic!

MV: wat naar, die slaapproblemen. Hopen maar dat de pillen het ritme terugbrengen.

Willen jullie mij vandaag streng toespreken: ik moet gaan hardlopen maar heb geeheen zihhin.
quote:groentsoep2 schreef op 10 maart 2012 @ 12:24:

[...]

Zijn al je snorharen nog heel?Ik ben gisteren wel een zwarte kat tegengekomen die me link aankeek, maar de haren zijn gelukkig niet gesneuveld!
quote:lucretiatox schreef op 10 maart 2012 @ 12:27:

Katten & noten: ik zie een rode lijn in dit topic!

MV: wat naar, die slaapproblemen. Hopen maar dat de pillen het ritme terugbrengen.

Willen jullie mij vandaag streng toespreken: ik moet gaan hardlopen maar heb geeheen zihhin.Poeh, ik ben niet zo van het hardlopen. Lekker verzetten naar morgen .
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2012 @ 12:31:

[...]

Poeh, ik ben niet zo van het hardlopen. Lekker verzetten naar morgen .Dat is ook een manier om iemand `aan te moedigen´
*lalalalalala ik hoor niks*
Move your walnut!

Moet je trouwens oefenen voor een marathon of is het je gewoonte om in het weekend te gaan hardlopen?
quote:lucretiatox schreef op 10 maart 2012 @ 12:33:

*lalalalalala ik hoor niks*

Je mist deze;

http://i576.photobucket.c ... 10/mylenevalerie/oren.gif
Iets anders: hebben jullie ook die bijeenkorf-reclame in de rechterbovenhoek? Met die dame met dat paarsje panterjurkje?

Vraag: waar laat zij haar ingewanden?
Ik ben aan het zoeken naar de advertentie. Hier in de Opera browser zie ik ´m niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2012 @ 12:35:

[...]

Je mist deze;

http://i576.photobucket.c ... 10/mylenevalerie/oren.gifDie is goed! Als we weer kunnen pp komt die vast weer spoedig van pas...
Ik zie ook geen Bijenkorfreclame .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven