Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2012 @ 12:35:

[...]

Je mist deze;

http://i576.photobucket.c ... 10/mylenevalerie/oren.gifDie is leuk!
In Firefox zie ik ook niks.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:lucretiatox schreef op 10 maart 2012 @ 12:36:

Iets anders: hebben jullie ook die bijeenkorf-reclame in de rechterbovenhoek? Met die dame met dat paarsje panterjurkje?

Vraag: waar laat zij haar ingewanden?

Ik zit in Chrome en heb iets gedaan wat ik ergens zag hier op het forum en voila, alle reclame weg. Nu komt er soms weer wat dus djees waar heb ik dat gezien? Als ik het weer vind dan schrijf ik het zeker op.

Sorry, ik zie die reclame niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
op m'n telefoon zie ik ook geen reclame.

Zo, ik ben ook weer in het rijk der levenden!

Gister iets te laat geworden..

Gister nog gereageerd op studiootjes.

Misschien binnenkort ook een eigen plekkie, met een katje. Zou wel fijn zijn..

Lekker gerechtje MV! Ziet er leuk uit om eens te proberen.
Ik heb Ad block, dus geen advertenties.

MvKw, ik heb best wel wat boeken ja.

Mijn vriend heeft er 11.000

Art, Ik gooi niks weg hoor maar ik heb vrij weinig aan Nl kookboeken in een land waar ze oz en pound en cups gebruiken ipv mg en gram en ml

Mooi excuus om opnieuw kookboeken te gaan sparen.

Ik zal dit weekend een avatOr voor je maken.
Dankjewel Scamp, dan kom ik mijn nootje ophalen als het klaar is!

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik wil gewoon even BLÈH zeggen: BLÈH dus.
quote:molly74 schreef op 10 maart 2012 @ 15:41:

Ik wil gewoon even BLÈH zeggen: BLÈH dus. gewoon
Dank Scamp sans i.
quote:molly74 schreef op 10 maart 2012 @ 16:14:

Dank Scamp sans i.
Haha, ja, ik tikte die i per ongeluk (weer). Dus vandaar.

Trouwens: leuk hè dat we voor mods aangezien werden met onze nootjes!
Waar, Molly???

O, en ik heb mooi wel hardgelopen.
quote:molly74 schreef op 10 maart 2012 @ 16:18:

Haha, ja, ik tikte die i per ongeluk (weer). Dus vandaar.

Trouwens: leuk hè dat we voor mods aangezien werden met onze nootjes!

Onze nootjes zijn Luxe mod-lijkende nootjes.

Hadden we eigenlijk niet beter ja kunnen zeggen?

Lucre!! Ik ben jaloers! Lijkt me geweldig om te kunnen.
Ah, ik heb het gelezen! Jane Austen breekt van schrik een theekopje.

What a nut. En toch mag hij er niet bij.

Nou, ik loop wel, maar ook weer niet zo heel hard hoor. Was nu wel superlekker in mooi zonnetje.
quote:molly74 schreef op 10 maart 2012 @ 15:41:

Ik wil gewoon even BLÈH zeggen: BLÈH dus. Ook een van mij, en hier ook een beetje BLEH. We zouden vandaag gaan stappen in Amsterdam, maar dat feest ging niet door omdat de oppas ziek was. Schrale troost: Amsterdam loopt vast niet weg .

Wat gaan jullie eten vanaaf? Wij spruitjes en een tartaartje. Voor morgen moet ik nog wat verzinnen: ik denk dat ik die pangsit van jullie gewoon ga proberen. En dan iets van miehoen en paksoi erbij, jammie. (Noteren: diepvriesloempiaas inslaan voor als de pangsit mislukt).
Ik ga uit eten! Luxe he.

Molly, hoop dat je je minder bleh gaat voelen, vanavond.
quote:lucretiatox schreef op 10 maart 2012 @ 16:34:

Waar, Molly???

O, en ik heb mooi wel hardgelopen.

Well done my dear.

Ik begin d'r niet aan, aan dat gesport. Nou ja, ik fiets en wandel wel veel (al is het alleen maar omdat we geen auto hebben) en ik ga regelmatig zwemmen. Bovendien verdien ik mijn broodje met schoonmaken, dus mijn dagelijkse half uurtje beweging krijg ik ruimschoots binnen .
Sjongejonge, wat een vrolijk type, die Jane Austen-analist.

Ik moest wel lachen om die mod-nootjes, ik zou er nooit opgekomen zijn.

Vanavond Indiaas, ik denk dat ik maar weer ga voor de king prawn vindaloo. Als ik hem zelf maak, is hij nooit helemaal naar m'n zin, dus geniet ik er buiten de deur dubbel van .
ik heb ook veel boeken. Maar er komen er steeds meer bij, zonder dat ik het echt bijhoudt..

Mjam, Indiaas! Lekker.. Binnenkort maar weer eens klaarmaken.

vriend en ik gaan allerlei hapjes klaarmaken om te eten.. Had geen zin in een bepaald gerecht..

Heb weer heel wat gemist.. Nootjes als mod, grappig! Hahaha, zijn we toch belangrijk
Dank voor de knuffels allemaal!

Voel me nog steeds bleh, of beter gezegd: wederom.

Ik had vroeg gegeten, in de hoop dat ik me wat beter zou voelen. Ben toen in bad gegaan om te ontspannen. Maar dat verliep een beetje anders. Zie het topic: badolie.

Intussen is de hoofdpijn terug die zo goed als weg was vanmiddag, en heb ik er nog buikpijn bij ook. Verder gaat het wel, haha.

Sportief Lucretia! In je eentje? En hoever loop je zoal?

Soepje: jammer dat je stapavond niet door kan gaan. Volgende keer beter inderdaad!

Angel: haha, je hebt heel wat gemist inderdaad (not). Hij of zij (ik heb eigenlijk nog geen idee) is inderdaad zoals SRI al zei van het vrolijke soort...

Maar we hadden misschien inderdaad beter ja kunnen zeggen Scamp. Al is dat natuurlijk liegen en daar voel ik me dan toch niet prettig bij, zelfs niet bij zo'n type.
Molly ziek? beterschap!!!
MV, is t nog met die bakjes gelukt?
molly: wel beter worden.. We kunnen het niet zonder je..
Zeer teleurstellend Indiaas gegeten. De vindaloo was een soort kindertjescurry, en de bediening keek erg verbaasd toen ik daar een opmerking over maakte. Bovendien duurde het twee uur voor we aan het hoofdgerecht zaten en probeerde men ons constant drank op te dringen. Bovendien hadden we allemaal sterk het idee dat de boel getraineerd werd om meer drank te genereren. Irritant!

MV, kom je morgen nog schaatsen??
quote:sri schreef op 11 maart 2012 @ 01:26:

Zeer teleurstellend Indiaas gegeten. De vindaloo was een soort kindertjescurry, en de bediening keek erg verbaasd toen ik daar een opmerking over maakte. Bovendien duurde het twee uur voor we aan het hoofdgerecht zaten en probeerde men ons constant drank op te dringen. Bovendien hadden we allemaal sterk het idee dat de boel getraineerd werd om meer drank te genereren. Irritant!

MV, kom je morgen nog schaatsen??

Ja ik kom morgen schaatsen, hoe laat?

Wat jammer zeg van het eten. Ja op de drank verdienen ze het meeste, als het zo opgedrongen wordt vind ik niet kunnen. Als ze bij de Goudengids/Telefoongids staan kan je daar een recensie schrijven over je ervaring.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven