Mode & Beauty alle pijlers

Heb ik iets gemist???

10-03-2012 18:02 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje is langs geweest, wou dat ik zijn nieuwe outfit ging keuren.

Wat had hij gekocht, een knal rode chino broek die bijna licht geeft in het donker en een heel donker blauwe overhemd bijna tegen het zwarte aan.

De overhemd is wel leuk maar die broek.... heb nog geen jongens zien lopen in rode broeken, ik heb gegoogled er naar het schijnt de trend te zijn voor jongens in het voorjaar.

wat vinden jullie er van, vindt het zelf maar zo zo, met in gedachte dat als je die broeken gaat wassen ze vaak verbleken/verkleuren en rood wordt dan al gauw roze.
Ik vind het helemaal prima, al is het niet direct mijn smaak. Blijkbaar heb je een hip broertje. En meteen bezig zijn of iets verkleurt in de was vind ik een beetje mutserig.
De preppy look! Ik vind het wel leuk! Ligt er aan wie het draagt en hoe. Hip broertje heb je hoor!
Color blocking heet die trend. Maar wat is het probleem met roze? Bang dat je trendy broertje voor heaumeau wordt aangezien?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het overhemd bedoel je? Heb je je broer gezegd wat je ervan vindt? En als hij er blij mee is, who cares?
Nou jongens lopen al snel in spijkerbroeken, vind het wel leuk als ze ook andere broeken dragen en andere kleuren. Maar moet hun wel staan natuurlijk :P
Leuk en ook helemaal in deze lente/zomer.

Toevoeging: ook al was het anti-mode dan nog is het leuk!
quote:goldmember schreef op 10 maart 2012 @ 18:04:

De preppy look! Ik vind het wel leuk! Ligt er aan wie het draagt en hoe. Hip broertje heb je hoor!Even googelen hier op, en weer wat geleerd voor vandaag.

http://www.shopwiki.nl/wiki/De-preppy-look

Prep, preppy of preppie staat allemaal voor preparatory en betekent zoveel als de verwijzing naar een middelbare school/Amerikaanse high school die als voorbereiding dient voor de universiteit. De preppy look wordt ook wel de 'college' look genoemd, dat is fijn want indien je de preparatory school, dus de middelbare school, verlaat kun je gewoon je kleren blijven dragen op college of de universiteit. Indien je preppy bent, ben je welbespraakt en beleefd, zit je goed in je slappe was, kwam je ter wereld met een etiquettenbijbeltje in je hand en kleed je je bescheiden en verzorgd. Als ik aan preppy denk, denk ik aan onze welbespraakte (nouja) vrienden uit de New Yorkse Upper East Side uit Gossip Girl (de Brooklyn bewoners daargelaten). De blazertjes, de schooluniformen en de combinatie van peperdure labels en sportieve invloeden zoals een capuchontrui of een baseball jack . De stijl was erg populair in de jaren '80, beleefde een revival in 2000 en is ook nu, ruim 10 jaar later, weer helemaal terug. En, nee, je hoeft geen leerling van een hooggewaardeerde privéschool te zijn om preppy en happy door het leven te stappen. Hoe? Kijk mee
quote:redband schreef op 10 maart 2012 @ 18:07:

[...]

De stijl was erg populair in de jaren '80.

Helemaal níks van meegekregen anders. Maar goed, verder lijkt het me wel okee, dat stijltje.

Is je broer ook rijk, intelligent en welbespraakt TO? Zo ja, mag ik hem bellen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 10 maart 2012 @ 18:12:

[...]

Helemaal níks van meegekregen anders. Maar goed, verder lijkt het me wel okee, dat stijltje.

Is je broer ook rijk, intelligent en welbespraakt TO? Zo ja, mag ik hem bellen?
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 maart 2012 @ 18:04:

Maar wat is het probleem met roze? Bang dat je trendy broertje voor heaumeau wordt aangezien?

Ooit gehoord van "gewoon lelijk", Stan?

Ik bedoel, een róze broek. Kom op nou, have mercy!
Leuk toch een keer wat anders......
Laat hem als hij het geweldig vindt.

Wees blij dat je er zelf niet zo bij hoeft te lopen zelf misschien een betere smaak hebt!

Ieder zijn ding, toch?!
http://images5.fanpop.com ... eory-27778801-481-600.jpg
Ik vind een roze broek niet mooi, maar mag die jongen gewoon plezier hebben van zijn rode broek? Waarschijnlijk belandt die broek onderaan de stapel als ie roze wordt hoor, TO maakt zich al druk over roze.

Edit: na de link van Dirk ben ik klaar met die rode broek.
Ik heb er juist al heel veel jongens mee zien lopen!

Ik vind het persoonlijk wel leuk!
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 maart 2012 @ 18:28:

Ik vind een roze broek niet mooi, maar mag die jongen gewoon plezier hebben van zijn rode broek? Waarschijnlijk belandt die broek onderaan de stapel als ie roze wordt hoor, TO maakt zich al druk over roze.

Ah okee, die snap ik.

Die link naar heameau niet, dus
Als je broer het leuk vindt, dan is dat voldoende.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Echt rood wordt bijna nooit roze door het wassen. Hooguit vaal rood.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hartstikke leuk toch, en broer die langskomt om zijn nieuwe aoufit te tonen, zonder scheuren n vale plekken

Je had het erger kunnen treffen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heb al heel veel jongens in rode broeken zien lopen (veel meiden ook trouwens). Vind het eigenlijk wel heel leuk, als een beetje goed gecombineerd is!
Leuk! Zag vandaag de clip van One Direction (beautiful ofzo) en daar liep een jongen in een rode broek rond. Ik vond het erg leuk staan.
Amai VC! Roze --> Roze Maandag --> heaumeau?
quote:mrsstanleywalker schreef op 10 maart 2012 @ 19:32:

Amai VC! Roze --> Roze Maandag --> heaumeau?

Ja joh, gek, dat snap ik ook wel

Ik bedoel meer, is het erger dat je voor heaumeau wordt aangezien of dat je met een lelijke roze broek loopt?
Jij houdt van bont, je broertje van rode broeken. Ieder zo zijn smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven