gekleurde dagcreme
maandag 12 maart 2012 om 17:52
Bb cream van garnier gebruik ik zelf altijd als ik geen zin heb in foundation. Maar ben het niet eens dat hij een mat resultaat geeft. Hij is juist erg geschikt voor de drogere huid omdat hij vrij voedend is en een glowy resultaat geeft. Hij dekt natuurlijk niet volledig maar geeft zeker een egalere look. Fijn spul.
maandag 12 maart 2012 om 18:28
Gebruik ook de BB-cream van garnier. Erg fijn spul. Vooral als ik geen zin heb in foundation is dat ideaal. Doe meestal nog wel even napoederen want soms kan ie best glimmen. En goed uitsmeren. Ik ben vaak met normale dag en nachtcremes nogal van het ruim aanbrengen, met deze BB cream dus niet doen. Dan krijg je alsnog een geplamuurd effect vind ik..
maandag 12 maart 2012 om 18:33
quote:Lizzl schreef op 12 maart 2012 @ 18:18:
Ik gebruik het niet, maar in het verleden soms wel. Kon nooit iets vinden waarover ik echt tevreden was, dus mengde ik mijn standaard dagcrème met een paar druppels foundation van een willekeurig merk.
Dit doe ik ook wel eens.
Verder gebruik ik de BB cream, ik vind hem idd vrij vettig, en het geeft de huid een soort van glans. Hiervoor had ik een gekleurde dagcreme van Nivea Young, en ik denk dat ik daar na de BB weer naar terugga. Die laatstgenoemde geeft wel een matter resultaat.
Ik gebruik het niet, maar in het verleden soms wel. Kon nooit iets vinden waarover ik echt tevreden was, dus mengde ik mijn standaard dagcrème met een paar druppels foundation van een willekeurig merk.
Dit doe ik ook wel eens.
Verder gebruik ik de BB cream, ik vind hem idd vrij vettig, en het geeft de huid een soort van glans. Hiervoor had ik een gekleurde dagcreme van Nivea Young, en ik denk dat ik daar na de BB weer naar terugga. Die laatstgenoemde geeft wel een matter resultaat.