Kan.. Niet.. Slapen!

13-03-2012 02:57 46 berichten
Nog iemand wakker? Sorry dat ik hiervoor een topic open maar ik lig al anderhalf uur te woelen en ik word gek.
Nee ik kan niet douchen, dat hoor je heel hard haha. (oud huis, dunne muren..)

En nee ben morgen samen met mijn vriend vrij, maar we wouden wat leuks gaan doen. Dan stort ik halverwege de dag in haha
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!

Ja ben al 4 nachten aan het spoken.

Kom niet van die wc af
Lekker kopje slaapthee maken! Of heb je nog een slaapverwekkend boek? Kan ook helpen
Ik ga je ook verlaten, ben ik bang. Baby verwacht om 7 uur weer een fles. Moet slapen nu...
Het heerst! Mijn baas had het ook.
Oke slaap lekker! Ik blijf nog even wakker..

Slaapthee? Dat heb ik niet.

Saaie spelletjes op m'n iPhone wel
Charadium.., soort puctionairy, maar dan in ren chatroom. Daar zijn vast nig meer wakkere mensen. Succes!!
Haha, vanndie spelletjes. Kan goed helpenmheur
Haha ja ik ben de hele tijd aan het wordfeuden en doodle jumpen..

Net ook al een poging gedaan om mijn vriend wakker te maken, maar toen kreeg ik een slaapdronken elleboog in m'n gezicht..
En een leuke droom bedenken?
Ja dat lukt niet echt, ik heb een heel druk hoofd nu, echt alsof ik te veel red bull op heb. Als ik dan rustig na wil denken spring ik van de ene gedachte naar de andere. Heb ook net griep gehad met elke nacht nachtmerries, kan er ook mee te maken hebben.
Oh.he bah, maar klinkt wel logisch. Slapen op bank lukt ook nie?
Nee.. Ik moet maar gewoon wachten tot ik moe word ik hoor al wel vogeltjes
Daar word ik normaal vrolijk van maar niet als ik niet kan slapen. Sweet birdies
Klinkt wel zomerachtig.
Dat is waar. Klinkt ook altijd als studententijd
Steeds meer vogeltjes
Lig ook al een uur naar vogels te luisteren... slaap maar een paar uur per nacht, wordt steevast tussen vier en.vijf wakker. Meestal ga ik dan liggen woelen om weer in.slaap te komen maar daar word ik alleen maar chagrijnig van. Dochter heeft met haar maandenlange nachtelijke gespook mijn nachtritme verkloot... :(
Fijn is dat hè Soley.

Ik lig ook al maanden elke keer wakker.

Mijn zoontje heeft tot zijn vierde gespookt en ik heb er nogsteeds plezier van twee jaar later.

Nu weer een trappelend monster in mn buik die alleen overdag stilligt en 's nachts graag salto's maakt.

Val meestal in slaap rond half vier/ vier uur en word om zeven uur wakker. Hoe laat komt jouw dochter meestal?
Pff ja, was zo blij dat ze sinds een mandje weer eens slaapt s nachts, slaap ik zelf niet! Hoe maf is dat.... meestal komt ze nu rond 7 uur, maar man heeft dienst deze nacht, ik hoef er niet eens uit, zo frustrerend....

Leuk ook, zo'n acrobaat in je buik....moet je nog lang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven