Hoe gaat het met Sasati?
dinsdag 13 maart 2012 om 09:36
Ik zat gister Pauw en Witteman te kijken en toen ging het over Syrie, en ineens zat ik me af te vragen hoe het met de forumster Sasati, die al jaaaaaaaaren in Syrië woont, zou gaan.
Ik ben dus benieuwd of zij nog weleens aanwezig is, of dat er misschien andere forummers zijn die buiten het forum weleens contact met haar hebben.
Dus: hoe gaat het met Sasati?
Ik ben dus benieuwd of zij nog weleens aanwezig is, of dat er misschien andere forummers zijn die buiten het forum weleens contact met haar hebben.
Dus: hoe gaat het met Sasati?
Am Yisrael Chai!
dinsdag 13 maart 2012 om 10:01
Nee, ik wil dit topic niet laten verwijderen. Nu met de situatie in Syrie mag je toch wel gewoon vragen hoe het gaat met iemand die in Syrie woont? Ze post hier al jaaaaaaaaaaaaaaren, en gister bedacht ik me ineens dat ik haar al heel lang niet gezien heb op het forum. Zou het wel fijn vinden om even te horen hoe het met haar gaat.
Het is nou niet zo dat ik een topic over haar open om eens even lekker op haar af te geven, ik wil gewoon weten hoe de situatie nu in Syrie voor haar is en of alles goed met haar gaat.
Het is nou niet zo dat ik een topic over haar open om eens even lekker op haar af te geven, ik wil gewoon weten hoe de situatie nu in Syrie voor haar is en of alles goed met haar gaat.
Am Yisrael Chai!