Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Oeps, er gaat iets heel erg fout bij FM. Al mijn bloemen zijn weg, chocosaus weg, slingers weg. Scherm is blanco!
Klopt je kan de Choco saus gerust gebruiken
Ok, dank je. Dan gooi ik die er vanaf nu overheen. Wil nog 2x oogsten vanavond, maar het wordt dus weer een latertje.
Nieuwe event is voor mensen die alles al hebben. Maar niet voor mensen die nog in de opbouw zitten zoals ik. Al mijn dieren, gewassen en materiaal inleveren voor een uilenstal en melkboom vind ik zonde. Denk niet dat ik dat ga doen.

Eerst maar eens die seringen af krijgen. Moet FM wel eerst die bug herstellen. Gelukkig liggen de slingers nog wel in mijn schuur. Alleen het inleverscherm is blanco.
Ik ben bezig mijn velden weer aan te passen. Ik ben de kleine veldjes zat. Ik kijk even met het nieuwe event wat ik ga doen.
zojuist huidig event afgemaakt! Heb zin in het event morgen ik denk haast dat het wel redelijk te doen moet zijn. Zit alleen met de dieren die heb ik niet zo gek veel op voorraad.
quote:azurblauw schreef op 13 maart 2012 @ 17:06:

Oeps, er gaat iets heel erg fout bij FM. Al mijn bloemen zijn weg, chocosaus weg, slingers weg. Scherm is blanco!

was hier ook toen ik alles in wilde leveren gelukkig gaf het fam forum al duidelijk aan dat er iets mis was. Schok me een hoedje haha

Lucifer, hoop voor jou dat je er snel toch weer gewoon op kan.
Ik baal wel van de DI's ik krijg maar niet genoeg. Ik moet nu nog minstens 40 om fase 5 in te leveren. Dan heb ik in ieder geval het recept. Ik had vanmiddag maar 9 na afloop van 4 velden. Dan gaat het niet worden.
hoeveel velden heb jij inmiddels vrij rose? En hoe hoog staan je bekers?
Hier ook weer alles ok.
mooi zo azur
Ik heb 4 velden zo goed als vrij. Nog 1 vakje in het bos wat bebost is. Ik heb met wac gesmeten en kleine veldjes. Ik ben er best wat chagrijnig van. Ik ging zo goed en dacht dat ik het zou halen.
Rose, ik voel helemaal met je mee!!
en je bekers? Wat was je ingame naam ook alweer sorry ik vraag het vaak dat weet ik maar kan het allemaal echt niet onthouden.

Je hebt dus op 1 deel na het hele bos, je gewone akkers en de woelige weide tot je beschikking? Dan zou je toch wel meer dan 9 verwachten idd. Maar ben echt benieuwd naar je beker %
Ik moet nog 2500 seringen en 50 slingers. Zou ik dat halen voor morgenmiddag? Vanavond nog 1x oogsten, om half 7 morgenvroeg, om 10 uur en dan om half 2. Dat is nog 4x. Waarvan 3x met ppj. Moet net lukken. Wordt gewoon spannend.

Balen voor jullie Rose en Joda. 9 slingers is inderdaad niks voor zoveel oogst.
de ene is 5 % en de andere 9.
azur, wat was jouw naam? Ik kan kado nog versturen vandaag dan krijgen jullie een slinger wie weet maakt dat net het verschil.
*
Dankjewel IBI. Ik hoop dat ik het net nog ga redden morgen.
Azurblauw, ik heb je twee slingers gestuurd. Wil je mij ook een sturen.
Dank je IBI. Heb 'm gehad.
Morgenvroeg Rose. Beloofd! Hoezo kun jij 2 slingers sturen? Kan toch maar één cadeau per dag per vriend?
nog 162 slingers en een stuk of 1100 lelies.
Goeienavond, ik las net, dat het volgende event morgen meteen na afsluiting van het andere event al begint.....

Azur, je kan wel wat van die chocoladesaus gebruiken, maar ik zou er ook wat van bewaren voor het volgende event.

Het recept, wat je dan kunt upgraden, dat zijn chocoladepannenkoeken en daar heb je de chocoladesaus voor nodig. Vanaf morgen krijgen we in plaats van de chocosaus, frambozensaus en ook dat kunnen we in een recept gebruiken...
162? Zal moeilijk worden denk ik. Ik zal je er morgen in ieder geval eentje sturen. Zit te wachten tot mijn seringen klaar zijn. We zijn toch eigenlijk ook goed gek hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven