Appeltaart bewaren
donderdag 15 maart 2012 om 09:47
Ik hou ook niet van koude taart en wil hem daarom ook niet in de koelkast zetten maar ik had pas een appelcake gemaakt en deze niet in de koelkast bewaard en die was er niet van opgeknapt zullen we maar zeggen...
Ik hoop dat hij morgen ongeschonden haalt helene, ik moet hem goed verstoppen voor mijn man. Zelf ben ik niet zo van de appeltaart namelijk
Bedankt !
Ik hoop dat hij morgen ongeschonden haalt helene, ik moet hem goed verstoppen voor mijn man. Zelf ben ik niet zo van de appeltaart namelijk
Bedankt !
donderdag 15 maart 2012 om 09:49
quote:Kokolientje schreef op 15 maart 2012 @ 09:47:
Ik hou ook niet van koude taart en wil hem daarom ook niet in de koelkast zetten maar ik had pas een appelcake gemaakt en deze niet in de koelkast bewaard en die was er niet van opgeknapt zullen we maar zeggen...Huh? Hoe kan dat? Normaal bewaar je toch ook geen cake in de koelkast?
Ik hou ook niet van koude taart en wil hem daarom ook niet in de koelkast zetten maar ik had pas een appelcake gemaakt en deze niet in de koelkast bewaard en die was er niet van opgeknapt zullen we maar zeggen...Huh? Hoe kan dat? Normaal bewaar je toch ook geen cake in de koelkast?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 15 maart 2012 om 09:51
Geen idee, ik had hem in alufolie ingepakt en in een donkere koele lade gedaan en de appels leken wel verschrompeld en smaakten zompig. Baalde er echt van ! Ik had 's morgen de cake gebakken maar de visite kwam met verse tompoucen dus de cake niet aangeraakt en toen we de volgende dag een stuk wilden nemen smaakte het eigenlijk naar niks.
donderdag 15 maart 2012 om 11:04
Ik vind pas gebakken warme appeltaart niet lekker, bah. Rare gewoonte ook van die Oostenrijkers om Strudel warm te serveren, met een dot lauwe smeltende slagroom. Ook warme flappen vind ik goor.
Appeltaart moet minstens een dag besterven in de koelkast en liever nog in de vriezer.
Appeltaart moet minstens een dag besterven in de koelkast en liever nog in de vriezer.
it's a big club and you ain't in it