App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
@ Naat, ik ga je toevoegen. Ik ben mieke_.. Ik weet alleen niet of het lukt. Hen Nandarijntje ook toegevoegd, maar ik heb het idee dat het niet gaat. In eerste instantie wilde het met Ivetje ook niet lukken. We wachten af.
Ik heb mn iPad thuisgelaten vandaag(zelfbescherming haha ) dus even geen spelletjes van mijn kant (Luunnellaa)
Leuk! Ik ga eens even een poging wagen
Ik heb net mijn 2e set kleurtjes gekocht, omdat ik roze wel kon gebruiken. Maar nu ben ik opeens mijn standaard blauw en groen (bijv) kwijt?? Hoe kan ik die weer tevoorschijn toveren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Over de kleuren vegen met je vinger
Het Viva forum is papaja.
Shit, ik stuur net iemand n drummer terwijl t iets anders moest zijn. En ik deed nog zo m'n best!
quote:NymphadoraTonks schreef op 16 maart 2012 @ 12:40:

Over de kleuren vegen met je vinger

Soms is het zo simpel...

Dank!
quote:missy_acy schreef op 16 maart 2012 @ 12:41:

Shit, ik stuur net iemand n drummer terwijl t iets anders moest zijn. En ik deed nog zo m'n best!

Voor wie ook zin heerft in een spel, die mag Paula r toevoegen.
Komt goed Gizz! Hoop dat het lukt.
Ik heb je toegevoegd GIzz, lady...

Ik ben ook iemand kwijt, sorry dat ik anderhalve dag/ 2 dagen niet kon drawen!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Haha, ik vind die tekeningetjes van die reclame tussendoor heelleuk. Is het een idee om echt leuke tekeningen hier te plaatsen? Is wel gedoe met naam verwijderen en uploaden etc.

Ik had een mislukte bowser naar iemand gestuurd maar dat hele woord is verdwenen en ik moest weer iets nieuws tekenen...
Gama, als ik jou verwijderd heb, sorry!

Ik probeerde al mn random players kwijt te raken en raakte een beetje de draad kwijt van wie wie is.

Weet het nu nog steeds niet.

Ik was net helemaal trots op mn lucky luke. Komt dat iemand bekend voor?
Is er iemand die nu een potje wil/ kan spelen?
gamayun wijzigde dit bericht op 16-03-2012 22:25
Reden: username verwijderd
% gewijzigd
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Haha, ik denk dat jij mij verwijderd hebt

Snap ik wel hoor, ik bleef langer 'weg' dan gepland, druk gehad!
Oh, ik zie het al. Door je username zag je er engels uit voor mij.

Wil je mij weer toevoegen?

Ik ben het schimmelkaasje
oh jee, wat was het ook weer, je heet niet echt volledig schimmelkaasje toch?
Ik heb je net uitgenodigd! Ben alleen niet zo goed in tekenen, maarja als we maar lol hebben!!
Ik ben heel hard aan het denken, ik kom er niet op!
Mijn tekenkunsten zijn kleuterschool niveau, en toch heb ik met rara inmiddels de 60 levels gepasseerd :-d!!!
Ik ben thinkinkie:-)
toegevoegd!
Gamayun.

Dit was een hele slechte tekening van mij, sorry!
hahahahahhaha ik moest er hartelijk om lachen!
Wie nog zin heeft in een extra potje: nop79!

Vanavond ben ik er niet meer, maar morgen wel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven