App Draw Something
zondag 4 maart 2012 om 12:15
hoi,
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
vrijdag 16 maart 2012 om 22:35
vrijdag 16 maart 2012 om 22:54
Leuk! Dank jullie wel voor het toevoegen.. Ik kon het toch niet laten om er nog een terug te tekenen. Mijn kunsten zijn ook matig hoor..
Mijn randoms werkten ook niet goed, al snap ik niet waarom. En ook al is het hier miss offtopic.. soms is het wel fijn om in ieder geval de mogelijkheid te hebben om na te vragen. Bij de randoms ging het daar wel eens fout.
Mijn randoms werkten ook niet goed, al snap ik niet waarom. En ook al is het hier miss offtopic.. soms is het wel fijn om in ieder geval de mogelijkheid te hebben om na te vragen. Bij de randoms ging het daar wel eens fout.
vrijdag 16 maart 2012 om 23:02
vrijdag 16 maart 2012 om 23:47
Neeeeeee draw something is vastgelopen, hij stopte maar niet met laden en toen heb ik op quit gedrukt en nu krijg ik alleen maar een zwart scherm met reclame onderin
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zaterdag 17 maart 2012 om 19:56