Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Op het gevaar af dat jullie mij een zeikerT gaan vinden, maar mag die knipperende Intreza-reclame weg? Ik word er een beetje epileptisch van, en ik heb niet eens epilepsie. Kan je nagaan hoe het moet zijn voor iemand die wel epilepsie heeft... brrrrrrr.
quote:groentsoep2 schreef op 16 maart 2012 @ 23:54:

Op het gevaar af dat jullie mij een zeikerT gaan vinden, maar mag die knipperende Intreza-reclame weg? Ik word er een beetje epileptisch van, en ik heb niet eens epilepsie. Kan je nagaan hoe het moet zijn voor iemand die wel epilepsie heeft... brrrrrrr.Ja, inderdaad vreselijk. Heb geen epilepsie maar word er wel gestoord van.
Op de actueel pijler kondigt ene Timetodie zijn zelfmoord aan inclusief link naar afscheidsfilm.

link

Hij heeft nog meer links geplaatst, het is neoleon weer.
Yvonne77, 2 minuten geleden

Op de actueel pijler kondigt ene Timetodie zijn zelfmoord aan inclusief link naar afscheidsfilm.

link

Het is Leon
quote:groentsoep2 schreef op 16 maart 2012 @ 23:54:

Op het gevaar af dat jullie mij een zeikerT gaan vinden, maar mag die knipperende Intreza-reclame weg? Ik word er een beetje epileptisch van, en ik heb niet eens epilepsie. Kan je nagaan hoe het moet zijn voor iemand die wel epilepsie heeft... brrrrrrr.

Er zijn browsers die de reclames afschermen, bijv. firefox.

Kijkt lekker rustig.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

.
Beste mods, zouden jullie het topic van Leon (eerder genoemd hier) willen laten staan? Een aantal forummers waaronder ik is met hem begaan en er volgen goede gesprekken uit waar hij ook iets aan heeft. Willen jullie eens over je hart strijken en ons in gesprek willen laten blijven met Leon?
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 maart 2012 @ 13:20:

Beste mods, zouden jullie het topic van Leon (eerder genoemd hier) willen laten staan? Een aantal forummers waaronder ik is met hem begaan en er volgen goede gesprekken uit waar hij ook iets aan heeft. Willen jullie eens over je hart strijken en ons in gesprek willen laten blijven met Leon?Helemaal mee eens. Ik denk ook dat Leon hier meer bij gebaat is dan dit topic sluiten. Hij heeft ook een uitlaatklep nodig!
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:Bailey01 schreef op 17 maart 2012 @ 13:25:

[...]

Helemaal mee eens. Ik denk ook dat Leon hier meer bij gebaat is dan dit topic sluiten. Hij heeft ook een uitlaatklep nodig!Maar dan vind ik wel dat het voor iedereen moet gelden dat je moet mogen zeggen dat je het leven niet meer ziet zitten. En dan ook dat iedereen zijn websites mogen posten. Niet voor de een wel en voor de ander niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ModeratorViva schreef op 16 maart 2012 @ 20:57:

[...]

Beste Naara,

Er is een mail naar je gestuurd. Excuses voor de trage reactie.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste mod,

Mail ontvangen, bedankt voor de moeite.

groet,

Naara
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2012 @ 13:28:

[...]

Maar dan vind ik wel dat het voor iedereen moet gelden dat je moet mogen zeggen dat je het leven niet meer ziet zitten. En dan ook dat iedereen zijn websites mogen posten. Niet voor de een wel en voor de ander niet.

Ik lees het dagelijks op het forum dat men zijn/haar leven niet meer ziet zitten. Alleen de een verwoordt het anders dan de andere. Website is om gevraagd door andere en niet door hem zelf gepost in dit topic.

Hou wel even rekening ermee dat hij in een instelling zit en niet lekker thuis zoals jij en ik en vele andere!
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
quote:Bailey01 schreef op 17 maart 2012 @ 13:31:

[...]

Ik lees het dagelijks op het forum dat men zijn/haar leven niet meer ziet zitten. Alleen de een verwoordt het anders dan de andere. Website is om gevraagd door andere en niet door hem zelf gepost in dit topic.

Hou wel even rekening ermee dat hij in een instelling zit en niet lekker thuis zoals jij en ik en vele andere!Ik heb het gelezen hoor. Maar ik zeg alleen, wat je toestaat voor de een, moet ook voor de ander gelden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:kopjekoffie70 schreef op 17 maart 2012 @ 11:49:

[...]

Er zijn browsers die de reclames afschermen, bijv. firefox.

Kijkt lekker rustig.Bedankt voor de tip
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2012 @ 13:34:

[...]

Ik heb het gelezen hoor. Maar ik zeg alleen, wat je toestaat voor de een, moet ook voor de ander gelden.Oke, dan kan dit topic open blijven. De een verwoordt het anders dan de ander maar het komt op hetzelfde neer.
quote:Bailey01 schreef op 17 maart 2012 @ 13:31:

[...]

Ik lees het dagelijks op het forum dat men zijn/haar leven niet meer ziet zitten. Alleen de een verwoordt het anders dan de andere.Aankondigingen van zelfmoord mogen hier niet volgens de huisregels. En m.i. terecht. In het verleden is daar heel veel onrust en verdriet door ontstaan bij mede-forummers, die regel is niet uit de lucht komen vallen.quote:Website is om gevraagd door andere en niet door hem zelf gepost in dit topic.Jawel hoor, pagina 1 om 11u01 post hij die website zelf en ongevraagd.quote:Hou wel even rekening ermee dat hij in een instelling zit en niet lekker thuis zoals jij en ik en vele andere!

Heel naar dat hij in een instelling zit, en zo mogelijk nog naarder dat hij in ieder geval zelf het gevoel heeft dat dat onterecht is. Dat hij een uitlaatklep nodig heeft geloof ik meteen en bestrijd ik ook niet. Maar dit forum lijkt mij niet de geschikte plaats er voor.

Overigens is lekker thuis zitten ook niet voor iedereen even aangenaam en al helemaal niet altijd zelfverkozen. Dat hij in een instelling zit maakt niet dat de regels voor hem niet hoeven te gelden.
Eens (volledig) met Chartreuse, en ALS dit topic zou mogen blijven bestaan, dan zijn er vast forummers die weer terug mogen komen omdat ze voor eenzelfde strekking een perma hebben gekregen.

Dan richten jullie maar een Hyves of zo op of TO opent gewone topics.
Waarom is dit forum niet de geschikte plaats als blijkt dat Leon zich nu al beter voelt en weer met ons in gesprek is?
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 maart 2012 @ 13:42:

Waarom is dit forum niet de geschikte plaats als blijkt dat Leon zich nu al beter voelt en weer met ons in gesprek is?

Omdat Leon om de klipklap weer met zelfmoorddreigingen komt. Ik hoop in ieder geval niet dat je de illusie hebt dat een uitlaatklep op het vivaforum kan bereiken wat de professionals in de instelling niet konden bereiken en dat Leon puur door dit forum zal stoppen met zijn zelfmoorddreigingen.

En een van de redenen dat ik terug blijf komen naar dit forum is het duidelijke beleid t.a.v. zelfmoorddreigingen. Ik leef IRL al met die angst en hoef dat niet op het forum terug te zien. Nogmaals: rot voor Leon en dat meen ik serieus, maar wat mij betreft wordt er voor hem geen uitzondering op een heel goede regel gemaakt.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 maart 2012 @ 13:42:

Mijn mening is dat in het verleden is gebleken dat het vaak, zoniet altijd, uit de hand liep. En wat ik al eerder zei, dan moet het ook voor andere forummers gelden. Wij zijn geen dokters of crisisopvang of psych die forummers in nood kunnen helpen. Nu gaat het goed maar ook dat kan zo omslaan.

Nou ja, ik hoop dat er iemand is die het beter kan verwoorden maar ik vrees dat het niet voor niets is dat je bij bepaalde ziektes of ..... echt doktoren of psychiaters of deskundigen nodig hebt en niet ons goed bedoelde adviezen.
Beste mods,

Zouden jullie de OP van Leons topic en de titel kunnen veranderen. Dan is het hele aankondigen etc weg.

Want t topic opzich heeft n totaal andere wending gekregen dan dat de OP doet lijken.

Mvg, Acy
Ach Chartreuse en MV, misschien heb ik die illusie wel en is dat naief van me. Maar ik kan het niet helpen het toch te proberen! Knuffel voor Chartreuse, dat wist ik natuurlijk niet van jou!
Huts!
@MV: Ik spreek maar even alleen voor mezelf, maar ik was ook niet van plan Leon adviezen te gaan geven. Daar ben ik helemaal niet toe bevoegd immers. Maar een hart onder riem, of hoe je het ook noemen wilt, kan natuurlijk nooit kwaad.

Hij heeft zijn OP erg onhandig gekozen, dat is waar. Maar als ie die verandert mag hij van mij blijven, graag zelfs.

En dat gezeur over spammen mag van mij ook afgelopen zijn. Je kunt Leon niet vergelijken met een gewone commerciële spammert.
Ik zou jullie echt aanraden om nu (nu hij er is) meteen een platform te creëren om verder te praten. Elders dus.

Ik denk niet dat de kans zo groot is dat hij kan blijven... de regels zijn duidelijk.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 17 maart 2012 @ 13:53:

Ik zou jullie echt aanraden om nu (nu hij er is) meteen een platform te creëren om verder te praten. Elders dus.

Ik denk niet dat de kans zo groot is dat hij kan blijven... de regels zijn duidelijk.

Dat is een goed plan.

Een platform ergens en evt. op het prikbord een link dat iedereen die hem een hart onder de riem wil steken die link kan vinden.
In het verleden zijn er wel topics van Leo blijven staan maar hij blijft zelf gewoon weg. Als dit topic mag blijven dat s.v.p. naar Psyche verplaatsen, want daar hoort het thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven