Auto over voet man; wat te doen?

17-03-2012 21:16 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds ik mijn nieuwe baan heb parkeer mijn auto op een openbare parkeerplek. Als ik uit m'n werk kom staat er zo nu en dan (1x per week ofzo) een doodnormale man naast m'n auto geparkeerd. Hij staat gewoon naast z'n auto te wachten en wanneer ik wegrij zet hij z'n voet onder m'n wiel zodat ik eroverheen rij. Hij denkt dat ik het niet door heb, maar ik heb het gezien in m'n spiegel toen ik een keer andersom in het parkeervak stond. Als ik aankom lopen zie ik hem vaak kijken naar m'n laarzen. Wat moet ik hiermee aan?

Ik heb op internet zitten zoeken of ik iemand anders kon vinden en toen kwam ik op YouTube een filmpje tegen van iemand die z'n hand onder het wiel van een auto van dames/meisjes legt. Dat leek een of andere fetish te zijn...

Wat moet ik hiermee aan? Wat zouden jullie doen hiermee?
Overigens je voelt toch dat je over iemands voet rijdt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Rupsbandvoertuig volgende keer?
Toen ik een kind was heeft mijn vader per ongeluk over mijn voet gereden met de auto. Mijn moeder riep "Wat doe je nou???" en toen reed hij terug en ik had m'n voet nog niet weggehaald. Ik kan me er niets van herinneren en ik heb er niets aan over gehouden. Dus echt kwaad zal het niet kunnen denk ik. Wel een raar verhaal dat iemand er bewust z'n voet onder stopt?
Ja dat voel ik ook nu wel, ik had er eerst natuurlijk geen erg in..:/
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:27:

Tja zover ik heb kunnen vinden zal hij er opgewonden van raken als ik over zijn voet heen rij...

Of wanneer je er een topic op het VF over opent?

Serieuze vraag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een kul verhaal. Dat jullie nog serieus reageren.
Ben ik de enige die denkt dat TO zelf degene is die fantaseert over zijn voet onder een auto?
Internagelaktisch
Je voelt toch als je over z'n voet rijdt? Dan stoppen. Doet 'ie het niet nog een keer. Kan dan niet meer.
Idd Enn
Ik geloof hier dus echt niks van.

Als later blijkt dat dit wel allemaal waar is: sorry.
Ik heb wel eens per ongeluk een busje over mijn voet gehad, maar daar voelde ik eigenlijk niet veel van. Nou scheelde het misschien wel dat ik soldatenkistjes droeg, met stalen neuzen. Maar opgewonden werd ik er nou ook weer niet van .

Oh ja, en wat ik er van vind: ik vind het maar een rare voorkeur, en ik zou er zelf doodmoe van worden in jouw plaats. De tip van Enn vind ik wel een goeie.
Nee hoor Maaique.
Hanna, als je je fantasy wil waar maken, ben je welkom,ik heb een chevy van!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Volgens mij denken we allemaal hetzelfde. Ik word sterk herinnerd aan de forummer die per ongeluk dameslaarzen thuisgestuurd kreeg
Ga in therapie!
Ja dat idee had ik al dubiootje haha
Internagelaktisch
Ik vraag puur om advies, ik snap ook wel dat het wat vreemd is. Maar is er niet zo heel veel reden om aan te nemen dat ik de man in kwestie ben. Dan zou ik wel op een parkeerplaats rondjes lopen...
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:36:

Ik vraag puur om advies, ik snap ook wel dat het wat vreemd is. Maar is er niet zo heel veel reden om aan te nemen dat ik de man in kwestie ben. Dan zou ik wel op een parkeerplaats rondjes lopen...

Je bent gewoon een spammert!

Straks een link naar een website met de schreeuwerige tekst "Hanna Boots, de laars waar zelfs een auto over heen kan rijden"
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:36:

Volgende keer als hij er staat politie bellen als hij naast je staat. Er staat elke dag een man naast mijn auto te wachten tot ik over zijn voet rijdt.

Wedden dat hij dan zo weg is.

Ik persoonlijk zouz eggen dat ie op moet zouten en dat ik anders de volgende keer spikes onder mijn banden leg.

En z'n tenen waren nog allemaal heel?
it's a big club and you ain't in it
Ja blijkbaar wel, iig heb ik hem een keer of 5 gezien nu en hij kan nog steeds staan;)
Ja blijkbaar wel... Hij kan iig nog steeds staan
quote:hanna872 schreef op 17 maart 2012 @ 21:41:

Ja blijkbaar wel, iig heb ik hem een keer of 5 gezien nu en hij kan nog steeds staan;)Wat een bikkel, kijk dat zijn de echte mannen,die zie je niet veel meer, jij wel, wat een geluk!!
Ik vraag me af hoe je aan zo'n fetish komt.
Oeps, hij postte het niet en nu staat de eerste er ook opXD Het antwoord komt iig op hetzelfde neer
Dat je die man nog geen dreun op je zijn neus heeft gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven