trio

17-03-2012 12:35 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
zomaar even kwijt dat we vanavond een trio met een geweldige man erbij hebben gepland. we hebben er zin in en verheugen ons de hele week er al op. moest het even kwijt, das alles....
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
op de mijne, want ik heb al teveel gesnaaid om ervan af te komen.

ik zou 2 lekkere mannen trouwens niet aan de deur laten staan.
wij slapen nooit.
He jammer, dat betekent dat ik van de bank moet komen, me moet gaan aankleden en de deur uit moet...
gezellig inyminy.

neem je 4 lekkere mannen mee?

ook eentje die goed kan masseren aub.
wij slapen nooit.
Zal zoeken of ik er 4 kan vinden onderweg!
mooi. ik ben gisteren gelukkig al uitgebreid in bad geweest, spring nu dus ff snel onder de douche.

dan ben ik wel klaar als jullie aan de deur staan.

(is helemaal opgewonden door al die mannen).
wij slapen nooit.
Ik zoek maar kan ze niet vinden

Heb jij niet potentiele mannen in je adressenboekje staan VM?
InyMiny, ik heb er 10 in de aanbieding, was er iets anders mee van plan....maar speel ze gerust door.
nee, ik heb een soort vaste sv, die nu op vakantie is.

dus ik had gehoopt dat jij iets in de aanbieding had.

anders ga ik ff snel op mijn accounts neuzen, hoe wil jij ze hebben?qua leeftijd, enz.
wij slapen nooit.
Oeh fijn, stuur ze maar naar VM, dan zie ik ze daar

Vier was ook goed, maar hoe meer man hoe meer vreugde
Tussen de 26 en 30 is prima hoor VM
o mooi, t wordt al geregeld.

lief van je, kater. inyminy, dit gaat spannend worden. wel knus met zoveel mannen, lekker met z,n allen rondhangen, heerlijk.
wij slapen nooit.
Ja echt wel. Kijk uit naar de mannen van Kater.

En dan ook gelijk 10 voor ons 2-en. Ieder 5, en wij zijn gewoon het middelpunt. Althans, daar zorgen we wel voor.

Ons lekker laten masseren, drankjes worden gehaald. Ja, ik zie het wel zitten hoor.
Haha en dan te bedenken dat dit topic eigenlijk over een mmv trio begon.... maar das goed dames. Laat het me maar weten.
hoe laat zijn ze er ongeveer?

gelukkig heb ik nog massageolie.
wij slapen nooit.
@cullt

zou je even laten weten hoe het was. voor de duidelijkheid was dus een MVM, voor ons als m/v stel er een extra an bij. hebben we wel eens vaker gedaan, maar dat was alweer erg lang geleden. en we hebben een gewelsige date gehad, kan niet anders zeggen. ja kan wel, maar wil niet.:-) hij was sexy, lief, aantrekkelijk, erg gespierd, was onderhoudend en we hebben een hele spannende tijd met hem gehad vannacht!
quote:Murdoch schreef op 17 maart 2012 @ 14:28:

Ik ga vanavond naar een verjaardag. Ga ik daar op de bank zitten.

Ik vind jou altijd wel gevat.

Die vrouw in je avatar, is dat een actrice ofzo?
@ TO

Vanwaar de keuze voor een man?
Super! Lijkt me zo spannend! Mijn vriend en ik hebben lang getwijfeld en uiteindelijk besloten: zolang er ook maar enige twijfel is doen we het niet, ook al zouden we het stiekem toch wel willen weten hoe het is ( dan wel MVV). Hoe zijn jullie daar mee omgegaan de eerste keer? Hebben jullie helemaal niet getwijfeld?
Lijkt me ontzettend spannend mvv. Alleen seks met mijn man al tijden niet goed, lijkt me daarom geen goed idee. Zou het wel een keer met minnaar willen proberen....hij fantaseert daar net als ik ook over......
Kan je 1 ding zeggen een trio MMV of VVM kan heel spannend zijn zolang er geen jaloezie is tussen de partners en dat het genieten centraal staat.

Mijn ervaringen met VVM en MMV zijn allemaal super geweest zolang iedereen open voor elkaar staat.
nee hoor, getwijfeld hebben we niet. en het is echt belngrijk dat er geen jaloezie is. wij houden diep en intens van elkaar en daar komt niemand tussen. zo een avontuurtje is dan gewoon rg spannend en daarna blijven we samen achter, nagenietend. we hebben een keer een vrouw erbij uitgenodigd en nu een man.....
Is er wel eens iemand gepijpt door twee vrouwen tegelijk?
Wij zouden er wel een vrouw bij willen maar weten niet zo goed hoe en wie..
quote:patriciaaaatje schreef op 19 maart 2012 @ 13:23:

Wij zouden er wel een vrouw bij willen maar weten niet zo goed hoe en wie..

Dat probleem hadden wij dus ook! Hoe vind je iemand.

Wij wilden iemand die we absoluut niet kenden, iemand die ik ook aantrekkelijk vind ( ik ben niet echt bi maar kan wel opgewonden worden van vrouwen, echter ben ik behoorlijk kieskeurig) en we wilden niet het idee hebben dat we het met een prostituee deden, of toch wel?

Mmmmmoeilijk
Kijk eens rond op www.chatgirl.nl

Suc6

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven