Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Oh, en mbt de meet, nu ik Elynn en Chi erover zie hyperen Chi had me een FB berichtje gestuurd met de datum en ik ben vrij die dag, dus als jullie geen bezwaar hebben lijkt het mij erg leuk even langs te komen om kennis te maken met degenen die komen Hoop dat jullie dat ook leuk vinden!
Dat is veel Ceci! Weet je ook hoe de mensen daar terecht komt? Via hier en je studie, maar misschien ook via andere media?

Alf, klinkt als een geslaagde dag! Ik vind het natuurlijk altijd leuk om je te zien

Oh ik heb echt een TE foute kaart voor het kindje van mn zus (die is deze week jarig).. Zo'n grote waar keihard een liedje uit komt als je m open doet Met alvast een excuses voor zus en zwager Ik weet zeker dat ik nu echt lievelingstante ben
Voornamelijk via hier, m'n twitter en facebook en zoekmachines.

Overigens is dat wel het aantal views sinds oprichting - 2 maanden dus.
Dat is nog wel veel hoor! Gaaf. Wil je er mee door gaan?
Thanks VD, da's lief van je!

Zulke kaarten vond ik trouwens ook prachtig als kind, dat weet ik nog heel goed! Als je al geen lievelingstante was, ben je het nu zeker

Ceci, da's wel knap vind ik hoor, leuk zeg dat je blog zo goed loopt. Ik lees er ook graag
Uiteraard VD, ik ben nog lang niet uitgeblogd. (is dit een woord? )

Wil nu eigenlijk vooral wat meer reacties op m'n blog.
Dat soort kaarten zijn geweldig VD. Leuk. Ik krijg ze ook graag.
echt goed van je ceci.

ik geef je meestal gewoon mijn reactie, maar beloof de volgende keer er ook iets onder te zetten is wel aardig.

misschien wordt je nog wel geinspireerd tijdens ons shopping tripje, ik zeg camera mee
Dank je alfea en DR. Ik vind het ook gewoon leuk om te doen.

Camera gaat zeker mee tijdens shopping spree.
Ik heb er ooit 1 van ex gehad die hij zelf had ingezongen/gesproken toen hij een tijdje naar buitenland ging

LC zou vanavond hier zijn maar ging niet door, nu zie ik m alleen dit weekend een paar uurtjes grrr..
vervelend vd.
Ach, het verandert gewoon niet, dat moet ik accepteren, maar irritant is het wel.. Voel me soms van parttime-single. (ik kan de voordelen daarvan natuurlijk uitbuiten )
Oh balen VD... lastig lijkt me dat.

Vandaag hele mooie jurken gezien trouwens bij Notorious, van Bettie Page en Stop Staring. Jemig, wat mooi... maar zo duur!
Balen VD!
notorious, daar moeten we ook langs.

ben er één keer geweest. maar toen paste ik niks wat ik mooi vind. damn mijn ideale zandloper figuur
Hmmz, lijstje van winkels meenemen dan maar.
Echt DR? Dat had ik niet verwacht. Ik had eerst ook moeite met wat vinden, maar de verkoopster heeft me goed geholpen. Uiteindelijk een mooie rok van Collectif clothing gekocht.
Ohja, daar fiets ik ook altijd langs (ik woon in verlengde van die straat, als je 5 minuten doorfietst).. Niet mijn smaak maar kan me voorstellen dat het voor DR ideaal is.
@alfea mijn heupen zijn 107, mijn taille 76. en als je dan bij de meeste merken naar de maattabellen kijkt op topvintage, wordt het lastig. en dan ook nog schouders met omvang 106. een jurk met mouwen en kokerrok, hoef ik niet te proberen
Leuke plek om te wonen VD! Dan woon je vlak bij de universiteitsbieb (Letteren) toch?

Ah DR, dan is het meer dat het niet goed aansluit? Dat is wel balen ja.
Deze hadden ze ook, die was echt prachtig...
jeps, het zijn de verhoudingen. te strak op de heupen en/of te los in de taille. wel jammer, idd. maar a-lijn rokken passen gelukkig altijd prima en zijn ook erg mooi.
die vind ik dus ook echt mooi. maar helaas.
Die is mooi alfea!

En deze DR? Die zou volgens de maattabel jou moeten passen en volgens mij kun je hem ook naar werk aan.

http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/b ... ncil-dress
ohw jeej, als ze die bij notorious hebben, zou ik die wel willen passen. die is idd erg mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven