Beeldscherm smartphone vervangen

20-03-2012 20:57 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond heeft mijn peuter mijn Galaxy S op de grond gegooid , met als resultaat een kapot scherm. Geen barsten, maar wel allemaal vlekken en gekke kleuren in het display.

Als ik Google op reparatie/vervanging van zo'n scherm, kom ik bedragen tegen van boven de 150 euro. Dat is mij wat te gek. Op fora (oa deze) lees ik dat er mensen zijn die het voor 80 euro hebben laten doen. Iemand die een betrouwbaar adres weet, die onder de 100 euro zo'n scherm kan fixen?
Ik zou via Marktplaats zoeken, daar vind je heel veel winkeltjes/particulieren die telefoons kunnen repareren voor een redelijke prijs.
Geen tip, wel benieuwd. Dochter heeft htc desire waar iemand bovenop is gaan staan. Het touchscreen doet het nog wel, maar het kijkt vervelend.
quote:layla1969 schreef op 20 maart 2012 @ 21:02:

Ik zou via Marktplaats zoeken, daar vind je heel veel winkeltjes/particulieren die telefoons kunnen repareren voor een redelijke prijs.Die zie ik idd, maar durf mijn telefoon niet zomaar naar een particulier op te sturen waarvan ik niet weet of hij/zij betrouwbaar is.
Ik had het ook op vakantie. Gelukkig dekte de reisverzekering het, anders had ik denk ik een nieuwe gekocht.

Is er geen verzekering waar je dit op kunt verhalen? Ik lees hier soms met verbazing welke zaken er allemaal geclaimd kunnen worden.
quote:helene31 schreef op 20 maart 2012 @ 21:16:

Ik had het ook op vakantie. Gelukkig dekte de reisverzekering het, anders had ik denk ik een nieuwe gekocht.

Is er geen verzekering waar je dit op kunt verhalen? Ik lees hier soms met verbazing welke zaken er allemaal geclaimd kunnen worden.Nou, om heel eerlijk te zijn hebben we vorig jaar een aantal dingen op de inboedelverzekering verhaald (wel terecht hoor!), dus daar durf ik niet meer aan te kloppen.
quote:Jorina schreef op 20 maart 2012 @ 21:24:

[...]

Nou, om heel eerlijk te zijn hebben we vorig jaar een aantal dingen op de inboedelverzekering verhaald (wel terecht hoor!), dus daar durf ik niet meer aan te kloppen.Dat zou mij worst zijn eigenlijk. Als het onder de dekking valt, zou ik er een telefoontje aan wagen.
Als je het extern laat doen ben je je garantie kwijt..
Smart Phone repair in Amsterdam! Binnen half uur je telefoon terug!
quote:goldmember schreef op 20 maart 2012 @ 21:32:

Smart Phone repair in Amsterdam! Binnen half uur je telefoon terug!Maar daar ben ik 159 euro kwijt
quote:helene31 schreef op 20 maart 2012 @ 21:27:

[...]

Dat zou mij worst zijn eigenlijk. Als het onder de dekking valt, zou ik er een telefoontje aan wagen.Hm, zal er dan toch eens een telefoontje aan wagen. Dank voor de tip iig
Je hebt hem niet toevallig met je Visa afgerekend? Dat zou de zaak al een stuk makkelijker maken.
quote:helene31 schreef op 20 maart 2012 @ 21:42:

Je hebt hem niet toevallig met je Visa afgerekend? Dat zou de zaak al een stuk makkelijker maken.

Nee, helaas....

Zit net op de site van onze verzekeraar te kijken, maar dit vergoeden ze niet. Alleen als je een heel uitgebreid pakket hebt, maar dat hebben wij niet.
In welke regio zit je? Kun je niemand in de buurt vinden op MP?
Ja klopt, is niet goedkoop. Maar ik vond het wel waard. Ze waren super snel en professioneel. En ik kon gelijk weer mijn telefoon gebruiken. Anders ben je hem dus lang kwijt. Maar ik snap het, is gewoon kaa uu tee!
quote:Jorina schreef op 20 maart 2012 @ 21:45:

[...]

Nee, helaas....

Zit net op de site van onze verzekeraar te kijken, maar dit vergoeden ze niet. Alleen als je een heel uitgebreid pakket hebt, maar dat hebben wij niet.He, da's jammer.
Ik heb voor mijn iphone via mp iemand in de buurt gezocht. Daar is mijn man toen heen geweest en hij was binnen een half uur klaar voor 50 euro. Opsturen zou ik idd ook niet doen, maar bij iemand langs gaan kan prima. Garantie was ik trouwens wel al kwijt, omdat hij in bad was gevallen. Maar anders had ik het ook zo gedaan, want wat valt er tegenwoordig nou nog onder garantie. Daar kan je zowat niks meer op verhalen of ze bedenken wel iets om er onderuit te komen.
Klik hier heeft mijn vriend goede ervaringen mee. (2x kapot scherm... verder zeg ik maar niets ) Alleen zag ik dat je moet mailen over de Samsung Galaxy S, van sommige andere telefoons staat de prijs er wel al op de website.
quote:Janna_ schreef op 21 maart 2012 @ 10:05:

Klik hier heeft mijn vriend goede ervaringen mee. (2x kapot scherm... verder zeg ik maar niets ) Alleen zag ik dat je moet mailen over de Samsung Galaxy S, van sommige andere telefoons staat de prijs er wel al op de website.Schaam je vooral niet, de Samsung van mijn man is een aantal maanden geleden ook al kapot gevallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven