Keuze vibrator?

21-03-2012 01:47 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Een vraagje; Ik ben op zoek naar een (mini?) vibrator met een zeer sterke vibratie, en niet eentje die op z'n hoogste stand nog steeds niet echt veel met mij doet... (heb namelijk veel moeite met klaar komen...)

Mijn aller eerste vibrator was bijna perfect (click to see), maar zelfs die had ik helemaal omgebouwd om 'm te laten werken zoals ik wilde. Ik gebruikte alleen de vibratie stand en had heel het rubberen gedeelte rond om het 'konijntje' eraf gesloopt zodat het intenser zou zijn (en dat was het zeker, maar het kabeltje kon niet veel hebben en daarom is deze uiteindelijk kappot gegaan)... Ben dus op zoek naar zo iets, maar dan zonder heel de penis.

Kan iemand mij een goeie aanrader doen? Zou erg gewaardeerd worden! Mijn vorige twee aankopen bevielen niet. :(

Bij voorbaat dank.
CHips.. Het lukt niet om een plaatje te zetten...
Een link, misschien? Ook goed!
http://vibratorkopen.blog ... t-lelo-shop-lelo-ina.html
www.sensuela.nl

dat is een site voor party,s,heel gezellig en ze zijn niet duur.volgens mij kun je er ook zo iets bestellen,zo ja vraag dan om de witte ik meen de white sensation die is heeeeel goed!! ik heb m zelf en ben er dik tevreden over.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
http://www.christineleduc ... tem_size=00&item_color=00

Deze heb ikzelf: Is goed betaalbaar (lees: goedkoop!), ligt gemakkelijk in de hand. Is eventueel makkelijk mee te nemen en werkt voor mij enorm goed.
Vibrators ombouwen? Lekker veilig met al dat vocht dat uit je doos komt. Die veiligheidswaarschuwingen om dat niet staan voor de grap op de verpakkingen?

TO je kunt ook een sexshop binnenlopen en zeggen waar je naar op zoek bent. De mensen daar kunnen je goed helpen, je hebt er ruime keus en je mag een vieb in je hand houden. Je kunt trouwens nog altijd een drilboor ombouwen.
Dus je zoekt eigenlijk alleen iets 'uitwendigs' om je clitoris te stimuleren...? De "BOB" (Braun Oral B electrische tandenborstel) al eens uitgeprobeerd? (Als je van iets heftigs houdt)
Ga naar een Christine Le Duc winkel, of naar de Mail and Female (Amsterdam), daar kun je zelf voelen in je hand hoe hard/zacht ze trillen. Dat is handiger dan hier van (goedbedoelde) tips uit gaan, want wat de een 'snoeihard trillen' vindt, is voor jou misschien nog te soft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:ikbenik schreef op 21 maart 2012 @ 09:06:

Dus je zoekt eigenlijk alleen iets 'uitwendigs' om je clitoris te stimuleren...? De "BOB" (Braun Oral B electrische tandenborstel) al eens uitgeprobeerd? (Als je van iets heftigs houdt)

en dan het opzetstukje "celebrator" erbij bestellen.

niks is heftiger op je klit, echt niet.
Ik heb de mijne ook bij Christine LeDuc in Amsterdam gekocht. Gewoon naar binnen stappen en vertellen wat je zoekt, welk gevoel je wilt en welke delen gestimuleerd moeten worden. Je krijgt d eopties en kunt ze gewoon in de hand houden en testen op vibratie,etc.. ideaal.
Dank je wel allemaal voor de reacties.

Ik vind de Celebrator tip eigelijk wel heel erg goed. Wist helemaal niet dat dat bestond! Lekker makkelijk te verstoppen ook (i.v.m ouders)

Die ga ik maar eens proberen. Nogmaals bedankt! :D
Als je een sterke en onopvallende vibrator wil moet je hier eens kijken. Ze hebben vandaag daar een leuke lipstick, zullen je ouders vast nooit in de gaten hebben
Tot je moeder de kleur ook eens wil proberen op haar lippen....
Ik zou kijken bij www.ladytoys.nl ze hebben niet alleen veel keuze maar ook leuke karakters die je kunnen helpen bij het zoeken naar de juiste producten. Zo te zien val jij onder het karakter stout!!
quote:little_pickle schreef op 27 maart 2012 @ 21:11:

Tot je moeder de kleur ook eens wil proberen op haar lippen....Altijd beter dan wanneer ze je tandenborstel pakt :P
Hoi Eyecatcher, dan moet je de Dorcel orgasmic Rabbit Rose nemen. Komt prima tussen de schaamlippen, ik heb hem ook en ben er zeer tevreden over. Het probleem wat jij beschreef herken ik wel, maar deze toy weet je clit wel te "raken".
Hoi Wendy, jouw speeltje is goed te gebruiken voor zelfbevrediging voor de dames. Echter als je een partner hebt zet je hem hiermee buiten spel. Dit nadeel heeft mijn oplossing niet. Wij gebruiken een elektrische tandenflosser met een aangepaste punt. Deze is ook prima te gebruiken tijdens de penetratie.
Hi Linsx,

Ja tis lastig om uit te zoeken wat een goede vibrator is. Ik kwam laatst een blog tegen met reviews en aanraders van de beste vibrator merken. Staan ook allemaal productfilmpjes bij, erg handig.

Zie: [spam eigen blog ]

Succes ;)
Als je toch gaat ombouwen kun je beter een schroefboormachine als basis nemen. Wellicht dat die krachtig genoeg voor jou is.

Neem er eentje met een klopboorstand. Of anders een boorhamer.

(wel het boortje/ bitje eruit halen natuurlijk)
Het is altijd lastig om een vibrator voor iemand anders aan te raden. Het is inderdaad misschien het beste om naar een winkel zelf te gaan om daar de vibrator in handen te nemen en de trillingen te voelen voordat je hem aanschaft.

Deze vibrator is niet goedkoop en niet de meest geile om te zien maar hij stimuleerd de clitoris op een speciale manier. Een kennisje van me heeft hem en is er bijzonder tevreden over. Maar iedereen is natuurlijk anders.

Als je van clitoris stimulatie houdt is ook de squeel2 de moeite waard om eens te proberen!
eely.nl
Hoi allemaal,

Door mijn nieuwsgierigheid naar dit onderwerp kwam ik op dit forum en op deze discussie.

Ik ben zelf ook altijd opzoek naar fijne vibrators, in dit geval wil ik de laatste die ik gekocht heb met jullie delen.

Deze vibrator is met de bediening verwerkt in de vibrator zelf waardoor het makkelijk te bedienen is.

Hij heet de Neo Vibe Vibrator.

Uiteraard heeft hij ook stimulatie voor de clit.

Ik heb m gekocht voor nog geen 40 euro. Zal geen reclame maken voor de webshop, maar de vibrator is ideaal.

Ik zal jullie vaker hier ontmoeten denk ik. Groetjes Nathalie
Spammer
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-09-2013 22:14
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
waarom zoek je geen minnaar? als je toch bevredigd wilt worden....zoek iemand juist die je kan bevredigen in bed.

zo een vibrator is wel leuk....maar echte seks is toch anders...denk ik dan maar

quote:linsx schreef op 21 maart 2012 @ 01:47:

Hoi allemaal.

Een vraagje; Ik ben op zoek naar een (mini?) vibrator met een zeer sterke vibratie, en niet eentje die op z'n hoogste stand nog steeds niet echt veel met mij doet... (heb namelijk veel moeite met klaar komen...)

Mijn aller eerste vibrator was bijna perfect (click to see), maar zelfs die had ik helemaal omgebouwd om 'm te laten werken zoals ik wilde. Ik gebruikte alleen de vibratie stand en had heel het rubberen gedeelte rond om het 'konijntje' eraf gesloopt zodat het intenser zou zijn (en dat was het zeker, maar het kabeltje kon niet veel hebben en daarom is deze uiteindelijk kappot gegaan)... Ben dus op zoek naar zo iets, maar dan zonder heel de penis.

Kan iemand mij een goeie aanrader doen? Zou erg gewaardeerd worden! Mijn vorige twee aankopen bevielen niet. :(

Bij voorbaat dank.
Enjoying!
mag ik vragen waarom jullie vrouwen een vibrator aanschaffen terwijl jullie ook gewoon echte seks kunnen hebben en the real thing kunnen meemaken? quote:nnnathalieee25 schreef op 11 september 2013 @ 23:57:

Hoi allemaal,

Door mijn nieuwsgierigheid naar dit onderwerp kwam ik op dit forum en op deze discussie.

Ik ben zelf ook altijd opzoek naar fijne vibrators, in dit geval wil ik de laatste die ik gekocht heb met jullie delen.

Deze vibrator is met de bediening verwerkt in de vibrator zelf waardoor het makkelijk te bedienen is.

Hij heet de Neo Vibe Vibrator.

Uiteraard heeft hij ook stimulatie voor de clit.

Ik heb m gekocht voor nog geen 40 euro. Zal geen reclame maken voor de webshop, maar de vibrator is ideaal.

Ik zal jullie vaker hier ontmoeten denk ik. Groetjes Nathalie
Enjoying!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven