Hotel centrum Amsterdam
woensdag 21 maart 2012 om 09:50
Beste mede-forummers,
Deze zomer moet voor mijn werk een paar dagen naar Amsterdam. Ik ben daarom op zoek naar een goed, maar niet al te duur (want ik betaal het zelf) hotel in het centrum van Amsterdam. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar wel schoon en een beetje rustig.
Heeft iemand een goede tip?
Alvast bedankt!
Deze zomer moet voor mijn werk een paar dagen naar Amsterdam. Ik ben daarom op zoek naar een goed, maar niet al te duur (want ik betaal het zelf) hotel in het centrum van Amsterdam. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar wel schoon en een beetje rustig.
Heeft iemand een goede tip?
Alvast bedankt!
woensdag 21 maart 2012 om 09:59
Het hoeft niet muisstil te zijn, maar ik wil ook niet zo'n hotel waar je je buren door de muren gezellig hoort doen... Iets beter dan een hostel dus. Maar je opmerking heeft me wel aan het denken gezet. Ik kan net zo goed iets buiten het centrum gaan zitten, dan is het in elk geval een stuk rustiger.
woensdag 21 maart 2012 om 10:46
ken amsterdam en de hotels behoorlijk goed, wat zoek je in een hotel? Persoonlijke, intieme sfeer of juist anoniem massa hotel? Welk gedeelte van de stad moet je zijn?
Je Hoeft niet buiten het centrum te zitten om een rustige kamer te hebben, er zijn genoeg hotels met rust, zelfs op 3 minuten van rembrandtplein.
Je Hoeft niet buiten het centrum te zitten om een rustige kamer te hebben, er zijn genoeg hotels met rust, zelfs op 3 minuten van rembrandtplein.
woensdag 21 maart 2012 om 11:48
Natuurlijk heb ik al via hotels.com gezocht, maar er is zoveel aanbod, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Mimi, ik ga naar hartje Amsterdam in de buurt van het Allard Piersonmuseum. Het zou fijn zijn als er kamer niet superklein is, schoon en goed ontbijt is ook niet verkeerd. Massa of intiem maakt niet zoveel uit, maar ik hoef geen dronken schoolklas in mijn gang.
Mimi, ik ga naar hartje Amsterdam in de buurt van het Allard Piersonmuseum. Het zou fijn zijn als er kamer niet superklein is, schoon en goed ontbijt is ook niet verkeerd. Massa of intiem maakt niet zoveel uit, maar ik hoef geen dronken schoolklas in mijn gang.
woensdag 21 maart 2012 om 12:53
ik heb hier ooit gezeten, was dikke prima, en toen niet duur! http://www.booking.com/ho ... .en.html?aid=311984;label=sint-nicolaas-UvWVkTFj4bc_YenZPOjD7gS4071112003;ws=&gclid=CLvyqcv2964CFURJ3godWTrVyw
woensdag 21 maart 2012 om 12:54
Het hangt er ook vanaf welke dagen je gaat. Je kunt je mss voorstellen dat op do-vrij-za-zo dat gebied druk is rond het allerd Pierson, met de wallen erachter en het rembrandtplein en de Kalverstraat ervoor. Op de overige dagen is het rond het Rembrandtplein en de winkelstraten wel rustiger, maar de Wallen dan weer niet.
In de vijzelstraat zit het NH Jolly Carlton, dat ligt vlakbij maar wel aan een straat met trambaan. Aan het Rokin zitten wat kleinere hotels, maar ook daar trambaan.
Ik denk dat het in Amsterdam centrum lastig wordt met een echt rustig plekje zoeken.
In de vijzelstraat zit het NH Jolly Carlton, dat ligt vlakbij maar wel aan een straat met trambaan. Aan het Rokin zitten wat kleinere hotels, maar ook daar trambaan.
Ik denk dat het in Amsterdam centrum lastig wordt met een echt rustig plekje zoeken.
donderdag 22 maart 2012 om 00:19
Aan de hand van je wensenlijstje kan ik nh carlton, the albus en banks mansion aanraden! Alledrie goede hotels, in de vijzelstraat, op loopafstand van het museum(max 5 minuten). Als je op de sites van de hotels zelf kijkt of even belt kun je vaak ook een goede prijs krijgen. Wanneer zou je willen gaan?
vrijdag 4 mei 2012 om 09:49
Geen hotel maar wel je eigen kamer of appartement via www.wimdu.nl
Zoals o.a. deze heel appartement met kookgelegenheid:
http://www.wimdu.nl/offer ... ty=Amsterdam%2C+Nederland
Kamers of b&b vanaf ongeveer 25 á 30.
Zelf ook gedaan in Barcelona, is veilig en met gratis verzekering.
Zoals o.a. deze heel appartement met kookgelegenheid:
http://www.wimdu.nl/offer ... ty=Amsterdam%2C+Nederland
Kamers of b&b vanaf ongeveer 25 á 30.
Zelf ook gedaan in Barcelona, is veilig en met gratis verzekering.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.