Laat op het forum?
zaterdag 15 maart 2008 om 02:04
Tsja,klinkt inderdaad tegenstrijdig,zijn woorden en zijn handelen.
Mischien wel goed om het van je af te schrijven.
zolang je maar niet wacht op een reactie,want dat kan dan ook pijn doen als deze niet komt.
Ik zou hem op het moment van spullen ophalen ook maar niet zien. En dat is ook geen goed moment voor een gesprek.
tsja meid,ik zou graag de juiste woorden tegen je willen zeggen,maar ik zou niet weten welke dat zijn.
Mischien wel goed om het van je af te schrijven.
zolang je maar niet wacht op een reactie,want dat kan dan ook pijn doen als deze niet komt.
Ik zou hem op het moment van spullen ophalen ook maar niet zien. En dat is ook geen goed moment voor een gesprek.
tsja meid,ik zou graag de juiste woorden tegen je willen zeggen,maar ik zou niet weten welke dat zijn.
zaterdag 15 maart 2008 om 02:05
He bah, Gizzy, wat erg voor je! Kunnen ze daar niks aan doen? Is het niet behandelbaar?
Fijn dat je zelf niet zoveel last hebt van je ADD (chaotisch is het ergste niet toch? Dat heb ik ook heel erg ).
En wel fijn dat je er bij je dochter nu al achter bent. Dan is het allemaal misschien wat beter te begeleiden.
Fijn dat je zelf niet zoveel last hebt van je ADD (chaotisch is het ergste niet toch? Dat heb ik ook heel erg ).
En wel fijn dat je er bij je dochter nu al achter bent. Dan is het allemaal misschien wat beter te begeleiden.
zaterdag 15 maart 2008 om 02:05
quote:iry schreef op 15 maart 2008 @ 02:01:
Jeetje gizzie wat naar zeg! zijn geen leuke vooruitzichten,
en typfouten is hiet totaal niet erg hoor. daar zijn wij ook sterren in.
Noem het maar nachttaal,haha. de meest vreemde woorden komen hier voorbij.
Knuffel trouwens voor je hoor!dank je wel en een dikke terug, slaap lekker
Jeetje gizzie wat naar zeg! zijn geen leuke vooruitzichten,
en typfouten is hiet totaal niet erg hoor. daar zijn wij ook sterren in.
Noem het maar nachttaal,haha. de meest vreemde woorden komen hier voorbij.
Knuffel trouwens voor je hoor!dank je wel en een dikke terug, slaap lekker
zaterdag 15 maart 2008 om 02:08
quote:_Soleil_ schreef op 15 maart 2008 @ 02:05:
He bah, Gizzy, wat erg voor je! Kunnen ze daar niks aan doen? Is het niet behandelbaar?
Voor mezelf is er nog niets aan te doen maar gelukkig voor mijn dochter (9) wel.
wat een lieve meiden hier zeg!
Fijne nacht en slaap lekker
Nu echt off
Voor mezelf is er nog niets aan te doen maar gelukkig voor mijn dochter (9) wel.
wat een lieve meiden hier zeg!
Fijne nacht en slaap lekker
Nu echt off
zaterdag 15 maart 2008 om 02:12
zaterdag 15 maart 2008 om 02:20
Ik zou alleen echt zijn spullen inpakken hoor. wat je met de wij spullen wil doen kan je altijd nog bekijken. Desnoods flikker je het weg. Maar dat gunde ik hem niet meer.
en ik zou eerst zorgen dat je jouw spullen eerst hebt en een paar dagen later pas zijn spullen vrij geven.
Voorkom je dat er mischien gekloot wordt met je spullen.
( tsja op zulke moment ben ik best gemeen)
en ik zou eerst zorgen dat je jouw spullen eerst hebt en een paar dagen later pas zijn spullen vrij geven.
Voorkom je dat er mischien gekloot wordt met je spullen.
( tsja op zulke moment ben ik best gemeen)
zaterdag 15 maart 2008 om 02:29
zaterdag 15 maart 2008 om 02:30
Je hebt groot gelijk hoor.
dat is niet flauw. Maar kennelijk wil hij graag zijn spullen terug. dus ik zou je lijst kenbaar maken aan hem,en niet eerder zijn spullen teruggeven totdat je alles terug hebt.
Soms moet je het hard spelen.
maar als het je veel stress en verdriet opleverd is het het ook niet waard natuurlijk.
Zo lastig dit.
dat is niet flauw. Maar kennelijk wil hij graag zijn spullen terug. dus ik zou je lijst kenbaar maken aan hem,en niet eerder zijn spullen teruggeven totdat je alles terug hebt.
Soms moet je het hard spelen.
maar als het je veel stress en verdriet opleverd is het het ook niet waard natuurlijk.
Zo lastig dit.
zaterdag 15 maart 2008 om 02:37
Ja meid ,het is heel rot dat het zo moet gaan.
En bij vrijwel niemand loopt dat stukje harmonieus denk ik.
Je blijft je hoofd erover breken,maar dat kost zoveel energie.
maarja,dat is makkelijk gezegd van mij,sorry. Ik weet dat het in de praktijk zo niet werkt.
Ik heb er ook wel twee jaar over gedaan voordat ik normaal met mijn ex om kon gaan.
Was ook heel moeilijk,maar wij moesten wel,we hebben immers kids samen.
nu gaat dat gelukkig heel goed (af en toe nog wel eens een hobbeltje)
En bij vrijwel niemand loopt dat stukje harmonieus denk ik.
Je blijft je hoofd erover breken,maar dat kost zoveel energie.
maarja,dat is makkelijk gezegd van mij,sorry. Ik weet dat het in de praktijk zo niet werkt.
Ik heb er ook wel twee jaar over gedaan voordat ik normaal met mijn ex om kon gaan.
Was ook heel moeilijk,maar wij moesten wel,we hebben immers kids samen.
nu gaat dat gelukkig heel goed (af en toe nog wel eens een hobbeltje)
zaterdag 15 maart 2008 om 02:37
Ja, misschien is het ook wel beter als het allemaal maar voorbij is. Maar ik merk dat verwerken gewoon heel moeilijk is als je eigenlijk niet goed begrijpt wat je nu verwerken moet.
Boos ben ik nu af en toe. Maar niet vaak eigenlijk. Gek misschien, maar ik weet ook niet waar ik nou precies boos om moet zijn, omdat ik niet begrijp wat er aan de hand was/is.
Ik ben wel boos dat hij me zo achtergelaten heeft. En boos omdat ik me afvraag of hij wel echt van me gehouden heeft. Maar ja, misschien is hij ook niet echt in staat tot houden van. Ik denk echt dat hij verknipter is dan ik ooit had kunnen weten.
Boos ben ik nu af en toe. Maar niet vaak eigenlijk. Gek misschien, maar ik weet ook niet waar ik nou precies boos om moet zijn, omdat ik niet begrijp wat er aan de hand was/is.
Ik ben wel boos dat hij me zo achtergelaten heeft. En boos omdat ik me afvraag of hij wel echt van me gehouden heeft. Maar ja, misschien is hij ook niet echt in staat tot houden van. Ik denk echt dat hij verknipter is dan ik ooit had kunnen weten.