Moet ik het forum verlaten?

22-03-2012 15:19 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.

Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".

Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.

De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.

Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

Totaal aantal stemmen: 600

Nee, Martin heeft leuke bijdragen (3%)
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen (2%)
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. (26%)
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. (11%)
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden (3%)
Ja, Martin moet oprotten. (56%)
Van mij hoef je niet weg, ik negeer je wel als ik je irritant vind en ga off topic als ik je topic irritant vind. (bijna altijd dus)
Wie ben je?
Ik vind je een irritant en een aandachtsvrager, maar voor mij hoef je niet weg. Ik negeer je bijdragen gewoon.
Niet te geloven: tegen iemand wordt 500 keer gezegd dat hij weg moet. Dan komt hij met een poll of hij weg moet. Maar hij gelooft nog wel steeds in zijn superieure intelligentie.

Dag Martin. Dahag Martin. Daahaahaaag Martin!!!!!
Je hebt wel een groot ego als je denkt dat je bijdragen zó storend zijn.
Ik waardeer je bijdragen niet, maar het is een vrij forum. Ik denk dat als je hier zoekt naar brede waardering van vrouwen je aan het verkeerde adres bent.
Ga in therapie!
Hoe belangrijk denk je zelf dat je bent? Dat wij viva vrouwen 's ochtends wakker worden en denken. Goh, ik hoop dat Martin vandaag op het forum komt anders is m'n dag niet compleet.

Ik wil zo graag mijn seksuele voorkeuren met Martin delen omdat ik dat met mijn eigen man niet kan en Martin is zo'n wereldgast dat ik niet zonder hem kan.

Volgens mij kan ik zeggen dat ik nog nooit op één van je topics heb gereageerd. Waarom? Omdat het grootste deel van de door jouw geopende topics niet boven het kleuterklasniveau uitkomt.

Wat ik van je vind doet er verder niet zoveel toe, ik weet de negeerknop wel te vinden.
Ja. Toedeloe.
Zeg maar Spijker.
Ik heb niks tegen je Martin, je hoeft van mij niet weg.
Neem het toch niet zo serieus joh. Of doe iig niet alsof je het serieus neemt.

En vriendschappen? Echt? Hoeveel?
Oh ik zal ook even zeggen waarom: omdat je niets leuks toevoegt. En ik kom hier voor de lol.
Zeg maar Spijker.
O, staat er een poll bij? Toch wel onhandig dat én polls niet werken én de negeerknop niet werkt als je mobiel forumt.
Ga in therapie!
Hou je niet zo bezig met wat anderen van je denken. Je komt bij mij over als iemand die iets te graag in de belangstelling staat, daar is "wet van martin" topic een bewijs van en die poll bij dit topic ook.
Ik heb nog nooit op je gereageerd hoewel ik wel eens wat opmerkingen van en over je ben tegengekomen. Ik zou niet weten waarom je weg moet. Waarom zou je weg gaan? Je hebt blijkbaar mensen geholpen en je hebt hier een leuke tijd tot nu toe gehad. Je kan niet met iedereen bevriend zijn. Niet in het echte leven en niet op een forum. Van de 17 miljoen mensen in Nederland zullen er ook best wat zijn die mij niet leuk vinden. Moet ik daarom maar uit Nederland vertrekken? Tuurlijk niet.
Doe wat jezelf wilt. Word je te irritant, ga je onder de negeer knop.
Voor de mobiele forummers;

Poll: Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

18 stemmen in totaal.

Breng een stem uit

Keuze

Ja, Martin moet oprotten. Keuze

Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. Keuze

Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen Keuze

Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. Keuze

Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden Keuze

Nee, Martin heeft leuke bijdragen
Ach, ik heb niks tegen je maar ook niks met je. Ik reageer ook nooit op je topics (behalve nu dan)
De optie 'nee want Martin heeft leuke bijdragen' staat op 0. Dit even ter info voor de mobielen onder ons.
Zeg maar Spijker.
Ik snap sowieso niet wat een gezonde vent toch hele dagen op een vrouwenforum moet. Er lopen er hier meer rond.
tja lastig, ik wil meerdere dingen aanklikken, maar de gemene deler is dat je van mij niet weg hoeft.

Het enige wat mij mateloos stoort, is je grote ego, maar ach daar hebben er wel meer last van
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank! *proest*
Ga in therapie!
Spijker
Ga in therapie!
Van mij hoef je niet weg. Ik stoor mij wel eens aan je posts, maar als dat reden zou zijn voor vertrek dan zit ik hier straks alleen.
volgens mij trek je geen consequenties, maar heel iets anders met al je rare topics...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven