Moet ik het forum verlaten?

22-03-2012 15:19 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.

Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".

Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.

De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.

Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

Totaal aantal stemmen: 600

Nee, Martin heeft leuke bijdragen (3%)
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen (2%)
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. (26%)
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. (11%)
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden (3%)
Ja, Martin moet oprotten. (56%)
quote:martin81 schreef op 22 maart 2012 @ 17:40:

Ja, die 0% is dus geen 0%. Zie eerder.

Oh ja, dat verandert de zaak compleet!

Dus van de 223 stemmen heeft er welgeteld één op "Martin levert zinvolle bijdragen" gestemd.

Zeg eens eerlijk, was jij dat zelf?
Misschien was het wel een halve persoon.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Katherina schreef op 22 maart 2012 @ 15:45:

Weet je wat ik leuk zou vinden, Martin? Als je eens iets over jezelf zou vertellen. Dus niet over hoe je bent opgeleid, niet je meninkjes over andere mensen, maar iets over jou.

Waar je vrolijk van wordt, wat jou verdrietig maakt, of je getrouwd bent, kinderen hebt, man of vrouw bent, je leeftijd, iets persoonlijks.

Je verkondigt wel veel, maar ik ken je niet.

Kijk; dit is precies waar het om draait!!

Als je deze raad opvolgt hoef je niet weg, en gaan er misschien zelfs mensen een beetje om je cyber-geven.

Want dit is geen irl.
quote:Bailey01 schreef op 22 maart 2012 @ 17:45:

OMG Het lijkt hier wel een kleuterklas.

Met z'n allen op 1 persoon.

Als hij jullie zo irriteert dan negeer je hem toch en lees zijn topics niet??

Off-topic. Net mijn kat in moeten laten slapen Sterkte Bailey
Baley, eerst een

Ik denk dat deze keer hij het zelf uitgelokt heeft. Als je weet dat je niet zo goed ligt, waarom ga je vragen of we hem leuk vinden?
quote:piratorart schreef op 22 maart 2012 @ 17:47:

Misschien was het wel een halve persoon.Beter dan een halve zool.
quote:Bailey01 wrote on 22 March 2012 @ 17:45:

OMG Het lijkt hier wel een kleuterklas.

Met z'n allen op 1 persoon.

Als hij jullie zo irriteert dan negeer je hem toch en lees zijn topics niet??

Off-topic. Net mijn kat in moeten laten slapen Ik begrijp dat ook nog steeds niet...
quote:fru1t3lla schreef op 22 maart 2012 @ 17:46:

[...]

Ach arm beestje . Sterkte

Thanks. is en blijft een kl*te iets om te doen.

Moet nu weer werken.

Doei allemaal enne Martin, sterkte in deze strijd.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Martin, ga alsjeblieft niet weg. Laat mij niet alleen tussen het laaggeschoolde gepeupel hier.
quote:yvonjaspers schreef op 22 maart 2012 @ 17:37:

Even off-topic: missverrektekoekwaus, had je vroeger een andere nick met dezelfde avatar? Ik herken je opeens! Dezelfde avatar? Als deze?
Bailey01
quote:somana schreef op 22 maart 2012 @ 17:44:

Blijf lekker hier rondhobbelen Martin. Het aantal reacties op je topics geven al aan dat je een graag geziene gast bent op dit forum. Iedereen reageert op je, zelfs degene die je liever zien gaan dan komen.

Wees niet onzeker over je verblijf op het forum....je hebt nog steeds heel veel aanhangers ;)Lees het topic door, geen aanhangers van hem. Meer dat we een leuk vrijmiboto hebben, alleen dan op de donderdag. Meer vermaak hoor. De uitslag JA zegt verder genoeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Bailey01 schreef op 22 maart 2012 @ 17:45:

Off-topic. Net mijn kat in moeten laten slapen Wat erg. Sterkte.
quote:viennas schreef op 22 maart 2012 @ 17:49:

Martin, ga alsjeblieft niet weg. Laat mij niet alleen tussen het laaggeschoolde gepeupel hier.Oi Vien! Gauw, doe boete! Ik ben ook haske hooggeschoold en intelligent hoor...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nou Martin ik ga straks speciaal voor jou mijn laptop pakken om te stemmen is dat even lief van mij!
Weer een fan op het telraam erbij! Somana +1

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik ga eens verder in mijn moeilijk-doen-geneuzel boek, lieve mensen, veel plezier nog en ik waardeer jullie allemaal. Ja, ook jou martin
We hebben een nieuwe gedoogforummer, Martin.
quote:Hasse88 schreef op 22 maart 2012 @ 17:50:

[...]

Oi Vien! Gauw, doe boete! Ik ben ook haske hooggeschoold en intelligent hoor... Jaja. Dat zal wel Hasse. Hooggeschoold misschien wel, maar je behoort vast tot het plebs. Of zeg jij wel gewoon wc tegen het toilet? En hoe noem je je koelkast?
quote:piratorart schreef op 22 maart 2012 @ 17:50:

Weer een fan op het telraam erbij!Ik denk dat martje als een gek nieuwe nicks aan het aanmaken is om toch nog wat stemmen bij elkaar te sprokkelen.
nog 1 tip: neem een andere nick, geef jezelf de kans om opnieuw te beginnen.

Als je dan weer binnen no-time onder vele negeerknoppen verdwijnt zou ik eens een therapietje overwegen.
Alsjeblieft niet weer zo'n schermvullende lap met tags.
quote:viennas schreef op 22 maart 2012 @ 17:51:

[...]

Jaja. Dat zal wel Hasse. Hooggeschoold misschien wel, maar je behoort vast tot het plebs. Of zeg jij wel gewoon wc tegen het toilet? En hoe noem je je koelkast?Nadat ik mijn gele rakker uit den ijskast gehaald heb, mag ik graag verpozen op de plee! (há!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:viennas schreef op 22 maart 2012 @ 17:51:

Of zeg jij wel gewoon wc tegen het toilet? Hee, nu val je door de mand, jij hebt niet goed opgelet! Je moet juist wc zeggen, toilet is zooo ordinairrrr!
quote:yvonjaspers schreef op 22 maart 2012 @ 17:51:

[...]

Ik denk dat martje als een gek nieuwe nicks aan het aanmaken is om toch nog wat stemmen bij elkaar te sprokkelen. Of iemand die het sielug vindt voor Martje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven