Mode & Beauty alle pijlers

Make up party's

22-03-2012 20:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Wie van jullie kent het merk, mary kay?

En wat vinden jullie van het merk?

En wat vinden jullie van zulke make-up partys?

Ik ben namelijk gevraagd om zo een party te organiseren maar wilde eerst weten hoe en of wat.

Groetjes
Ik ken het niet en ik zal ook niet snel op een thuisparty iets kopen. Ik ga liever naar een 'echte' winkel waar ik goed advies krijg en terug kan gaan als ik vragen heb of als er iets niet goed gaat.
Ik ken het merk, heb er een keer een testje voor gedaan van een nieuw product. Dat was echt flut; het was echter geen make-up, wel cosmetica.

Ik vind die thuisparty's echt verschrikkelijk, de koopdruk....
Wat is het verschil tussen make up en cosmetica?
Ik vind al dat soort party's vreselijk, met name die koopdruk, en uiteindelijk kom je thuis met rommel dat binnen een week in de prullenbak verdwijnt.
Cosmetica is één van de meest gebruikte productgroepen in onze maatschappij. Het is onmisbaar geworden in ons dagelijks leven en wordt op verscheidene momenten van de dag gebruikt. Dagelijks gebruiken we tandpasta, shampoo, zeep, scheerschuim, deodorant, parfum, bad- en doucheproducten, verzorgende crèmes en lippenbalsem.

Decoratieve cosmetica: rouge, oogschaduw, mascara, lippenstift

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cosmetica
Ik ken wel thuis partys van de oriflame. En die zijn altijd wel goed door te komen.( vind ik) Misschien is dit wel net zo iets.
Ga liever zelf naar een winkel. Houd niet zo van de groepsdruk en beperkte keuze.
Ik vind zulke avondjes vooral gezellig. Meestal koop ik wel iets, maar i kga geen mega-hoge bedragen uitgeven. Binnenkort organiseer ik trouwens een sieradenparty. Interesse iemand?
Hallo allemaal,

Ik ben zojuist gestart als Jafra consulente en ik lees hier allemaal (voornamelijk) negatieve reacties over thuisparty's. Wat zou er voor kunnen zorgen dat jullie de party's leuker zullen gaan vinden?
Dat de verkoopster niet uberhysterisch doet en je probeert te overtuigen dat je zonder een van deze producten de zomer niet door komt.. Bijvoorbeeld
@bijenrompje Bedankt voor de tip Zelf vind ik het ook vervelend als de verkoopsters in de winkel je ook van alles proberen aan te smeren, ik vind ze vaak nog erger dan verkoopsters op party's.
quote:Jirelle schreef op 23 maart 2012 @ 19:35:

Hallo allemaal,

Ik ben zojuist gestart als Jafra consulente en ik lees hier allemaal (voornamelijk) negatieve reacties over thuisparty's. Wat zou er voor kunnen zorgen dat jullie de party's leuker zullen gaan vinden?

Hmm, ik ben geen analytisch wonder maar volgens mij komt het hierop neer:

- mensen voelen zich onder groepsdruk verplicht om iets te kopen

-als iets tegenvalt kunnen mensen niet naar de winkel terug

Dus als je die 2 dingen kunt voorkomen, dan ben je al een eind op weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven