omschrijf jezelf (for fun)

23-03-2012 09:48 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou jij jezelf in 1 pakkende zin omschrijven, en waarom?

Ik trap af, though she be but little, she is fierce!

Ik ben maar 3 turfjes hoog, maar onverschrokken en niet bang aangelegd.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mooi! Die van de arctic monkeys past ook wel bij me!

Edit: ik bedoel niet dat ik mezelf zo mooi vind,maar die zin dus
quote:maaique schreef op 23 maart 2012 @ 09:49:

Ik ben een draaideur

Een slet?

( Mosterd)
Nee murdoch.. Geen slet
Internagelaktisch
quote:orchis_simia schreef op 23 maart 2012 @ 10:08:

Haha dank je Mali, zo had ik het nog niet bekeken.. Voor mezelf is het soms vooral hinderlijk

En volgens mij is er een band tussen kleine mensen en grote monden, die moeten zich vaak meer laten horen om gehoord te worden...

Dat is zo ik compenseer mijn lengte en babyface met een grote mond

Kan ik begrijpen, je kijkt gewoon altijd even de kat uit de boom, niks mis mee.
quote:mama_lein schreef op 23 maart 2012 @ 10:08:

[...]

Hahahaha en dat is voor mij weer herkenbaar! Alleen moet ik mezelf terugfluiten hihihi. Vanmorgen nog bijna bonje gehad omdat een automobilist het nodig vond om in te halen terwijl dat niet kon (wij zaten op de fiets) dus dan gaat mijn hand even boos omhoog (niet "the finger" want er zijn kinderen bij )Ik moet mezelf er regelmatig aan herinneren dat er 3 kinderen bij zijn
Ik vergeet het ook weleens zo slecht! Dan komt er toch een woordje uit mijn mond als eikel, klootzak of kutwijf
Zweefteef met duikbrevet!
quote:maaique schreef op 23 maart 2012 @ 10:13:

Nee murdoch.. Geen slet Jouw uitleg was beterder.
Ogenschijnlijk hard (voor mezelf ook vooral) maar in de kern een vreselijk weekdier. Das soms best lastig te filteren.
Iedereen is uniek, behalve ik..
Ik zou mezelf denk ik omschrijven als creatief, spontaan, tikkeltje wisselvallig en iig zeer chaotisch
Ik ben lelijk.
Ik ben een blije eikel! Altijd happy
Ik heb er een tijdje over moeten nadenken, maar het lukt me niet om in 1 pakkende zin mezelf te beschrijven.

Het eerste wat in me op kwam; I'm every woman, it's all in me.

Dus laat ik het daar maar op houden.
Ik ben niet te peilen.
quote:missy_acy schreef op 23 maart 2012 @ 09:58:

Continu de uitzondering.Yep. Hier nog één!
Ik verlies meer dan eens de balans tussen het er zijn voor mijn omgeving en voor mezelf, ik leer mezelf nu pas echt kennen.
@ lelijk86: niemand is lelijk! Iedereen heeft mooie eigenschappen, zowel van binnen en buiten. Ook iedereen heeft minder leuke eigenschappen en dingen die ze minder mooi aan zichzelf vinden. Daarin ben jij niet anders of minder dan een ander, onthoudt dat! Focus je op je positieve dingen, je zult zien dat je je daar veel beter door gaat voelen!
Hopende dat ik de middenmoot overstijg ben ik stiekem toch heel middelmatig .
quote:ashley1983 schreef op 23 maart 2012 @ 12:53:

@ lelijk86: niemand is lelijk! Iedereen heeft mooie eigenschappen, zowel van binnen en buiten. Ook iedereen heeft minder leuke eigenschappen en dingen die ze minder mooi aan zichzelf vinden. Daarin ben jij niet anders of minder dan een ander, onthoudt dat! Focus je op je positieve dingen, je zult zien dat je je daar veel beter door gaat voelen!

Twee dingetjes:

1) Er is wel zoiets als objectief gewoon niet zo mooi zijn, ik vind het altijd zo een politiek correct geneuzel dat iedereen prachtig is terwijl we allemaal weten dat moeder natuur ons niet met alles evenredig heeft bedeeld. Is overigens niets mis mee hoor, ben zelf qua uiterlijk niet erg bedeeld om het zo netjes te zeggen en dat is prima.

2) Ze zegt in elk topic dat ze lelijk is en wil zo precies gewoon aandacht trekken :-).
I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, not a mother, I'm a sinner I'm a saint..
Ik ben een vlammende fox.

Een vriendin noemt me altijd zo en dat vind ik wel grappig.
quote:fru1t3lla schreef op 23 maart 2012 @ 13:01:

[...]

Er is wel zoiets als objectief gewoon niet zo mooi zijn, ik vind het altijd zo een politiek correct geneuzel dat iedereen prachtig is terwijl we allemaal weten dat moeder natuur ons niet met alles evenredig heeft bedeeld. Is overigens niets mis mee hoor, ben zelf qua uiterlijk niet erg bedeeld om het zo netjes te zeggen en dat is prima.

Daar ben ik het wel mee eens. Heel veel mensen zijn nou eenmaal niet heel erg mooi.
Ruwe Bolster blanke pit
quote:lelijk86 schreef op 23 maart 2012 @ 11:26:

Ik ben lelijk.Als je net zo met anderen omgaat als met jezelf: ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven