Moet ik het forum verlaten?

22-03-2012 15:19 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.

Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".

Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.

De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.

Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

Totaal aantal stemmen: 600

Nee, Martin heeft leuke bijdragen (3%)
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen (2%)
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. (26%)
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. (11%)
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden (3%)
Ja, Martin moet oprotten. (56%)
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 17:43:

Ik wil dolgraag de strijdbijl begraven, heb ik ook al vaak aangegeven.Dat wil je helemaal niet want dan kun je het slachtoffer niet meer uithangen.
quote:scamp schreef op 23 maart 2012 @ 17:35:

[...]

*print wijzigingsbrieven uit om vanaf nu elke week op te sturen*

Zonder postzegel natuurlijk, ik kan niet naar de stad voor postzegels.

Het is wel moeilijk om jou de werkwijze uit te leggen.

Ik schreef toch net dat je helemaal geen actie moet ondernemen?

Dus ook geen wijziging brieven uitprinten. Meteen in de prullenbak die dingen!! Gelukkig had je nog wel begrepen dat er sowieso geen postzegel op moet. Je komt nu al amper rond.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Nou Martin... Ik daag je bij deze uit... Ga eens in op onderstaande tekst. Ik doe de moeite voor je, doe die moeite ook eens voor mij...quote:secondhandsuus schreef op 22 maart 2012 @ 22:22:

Ik denk dat martin best een Nette Jongen is om te zien. Beetje conservatief gekleed, misschien een beetje ballerig.

Jeans, bloesje met een pastelkleur, schoenen zijn een donkere camelkleur en hebben veters. Zitten slijtplekken op en de zool is ook niet meer helemaal goed.

Een redelijk figuur, niet gespierd, maar gewoon. Beetje een buikje aan het krijgen. Donker haar. Donkere ogen. Gladgeschoren.

Veel geleerd, in de zin van met de neus in de boeken, maar niet uit nieuwsgierigheid, maar om een goed cijfer te halen. Het kwam hem niet aanwaaien en heeft erg zijn best moeten doen.

Is verlegen, weinig sociale ervaring en voeling.

Heeft veel fantasie en fantasieën. Is hier onzeker over. Wil heel graag normaal gevonden worden, maar realiseert zich niet dat normaal de uitkomst is van het optellen en delen van 2 extremen.

Wil aanzien hebben, wil gesprekstof hebben. Wil zich opblazen en zich laten gelden. Heeft best veel meegemaakt, maar wil dit niet laten zien of toegeven. Niet in staat om te zien dat hier zijn sleutel tot succes ligt. Blijft aan de oppervlakte om zijn kwetsbaarheid niet in het geding te brengen. Kan uitblinken maar heeft geen idee waarin.

Is lief en zorgzaam in de kern. Maar zijn fantasieen hinderen hem. Denkt wellicht een buitenbeentje te zijn. Terwijl hij beter zou presteren en functioneren als hij wist dat een buitenbeentje zijn, "normaal" is. Is bang voor zichzelf en zijn wensen.

Zou graag eens los willen gaan en alles doen wat God verboden heeft. Zoekt medestanders en dus veiligheid. Acceptatie...

En omdat dit is wat ik denk, kan ik niet anders dan Martin, net als alle anderen hier, accepteren voor wie hij is...

En hoeft ie voor mij niet op te rotten.
quote:shahla schreef op 23 maart 2012 @ 17:47:

[...]

Het is wel moeilijk om jou de werkwijze uit te leggen.

Ik schreef toch net dat je helemaal geen actie moet ondernemen?

Dus ook geen wijziging brieven uitprinten. Meteen in de prullenbak die dingen!! Gelukkig had je nog wel begrepen dat er sowieso geen postzegel op moet. Je komt nu al amper rond.

Onderneemt geen actie, helemaal niks, Ik trek mijn joggingpak aan en ga bij de jumbo gratis koffie drinken. Oh nee wacht, in mijn voortuin met een pilsje natuurlijk.

Geven jullie haar dan ook eens op haar kop?Ach sneue stakker, kan je dat ook al niet in je eentje? Moeten de door jou intens geminachte vrouwtjes dat ook nog voor je komen doen? Wat een farce van een vent ben jij.
quote:sri schreef op 23 maart 2012 @ 17:45:

[...]

Toch lollig om te zien dat Martin op van alles en nog wat reageert, maar als "wedstrijddebater" dergelijke pareltjes laat liggen omdat hij in de verste verte geen idee heeft wat hij ermee aan moet. De definitieve afgang van een zelfverklaarde intellectueel. UCChick heeft bevestigd dat ik wedstrijddebater ben.

Geven jullie haar dan ook eens op haar kop?nee, maar ik heb je wel gestaft omdat je anderen tegen Yvon probeert op te stoken. niet erg bevoordelijk voor de sfeer hier.
quote:secondhandsuus schreef op 23 maart 2012 @ 17:47:

Nou Martin... Ik daag je bij deze uit... Ga eens in op onderstaande tekst. Ik doe de moeite voor je, doe die moeite ook eens voor mij...

[...]

Je krijgt een reactie met één zin terug. Vast een vraag.
quote:secondhandsuus schreef op 23 maart 2012 @ 17:47:

Nou Martin... Ik daag je bij deze uit... Ga eens in op onderstaande tekst. Ik doe de moeite voor je, doe die moeite ook eens voor mij...

[...]

Met alle respect, maar waar is deze profielschets op gebaseerd? Ik vind het vermakelijk hoor, maar moet ik hier serieus op reageren (tenzij je een helderziende claimt te zijn)?
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 17:50:

[...]

Met alle respect, maar waar is deze profielschets op gebaseerd? Ik vind het vermakelijk hoor, maar moet ik hier serieus op reageren (tenzij je een helderziende claimt te zijn)?Wat zei ik je Suus?
Vind het overigens wel leuk dat je mij een goed figuur toedicht.
@ scamp: had je je glazen bol aan?
quote:scamp schreef op 23 maart 2012 @ 17:46:

[...]

Dat wil je helemaal niet want dan kun je het slachtoffer niet meer uithangen.Hoevaak heb ik haar niet aangeboden om de vrede te tekenen?
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 17:48:

[...]

UCChick heeft bevestigd dat ik wedstrijddebater ben.Ja, dat weet ik. Kan je nagaan hoe weinig dat waard is, als je niet eens in staat bent in te gaan op de argumenten van jukebox. Of ben je al die tijd al bezig je tegenargumenten op te zoeken via google?

[...]

Met alle respect, maar waar is deze profielschets op gebaseerd? Ik vind het vermakelijk hoor, maar moet ik hier serieus op reageren (tenzij je een helderziende claimt te zijn)?

Ik zit wel bij het paranormaalclubje, dat is ook een genootschap. Maar ik ben geen helderziende. En ik baseer deze profielschets op meerdere zaken. Wat ik lees, wat ik weet en wat ik denk. Me dunkt.

En ja. Reageer eens serieus.
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 17:48:

[...]

UCChick heeft bevestigd dat ik wedstrijddebater ben.WedstrijddebLater Martin das ietsjepietsje anders.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:sjur schreef op 23 maart 2012 @ 17:51:

@ scamp: had je je glazen bol aan?Scamp zit bij mij in het clubje...
quote:sjur schreef op 23 maart 2012 @ 17:51:

@ scamp: had je je glazen bol aan?Nee dat is zijn vaste routine op vragen waar hij niet op wil antwoorden omdat anders zijn trollschap in gevaar komt.
quote:secondhandsuus schreef op 23 maart 2012 @ 17:54:

[...]

Scamp zit bij mij in het clubje... Hehe

Vind het overigens wel leuk dat je mij een goed figuur toedicht.

Er is een verschil tussen redelijk en goed Martin...

Wel mijn profielschets goed lezen...

Geen wonder...
quote:sri schreef op 23 maart 2012 @ 17:51:

[...]

Ja, dat weet ik. Kan je nagaan hoe weinig dat waard is, als je niet eens in staat bent in te gaan op de argumenten van jukebox. Of ben je al die tijd al bezig je tegenargumenten op te zoeken via google?

Vind je het echt een zware post van jukebox dan? Ik zou op elk van haar punten veel kunnen zeggen. Maar dat is meer voor een andere topic.

Mijn politiek-maatschappelijke visie zet ik uiteen in zorgvuldig opgezette topics op de actueel-pijler. Ik ga niet hier met wat losse flodders schieten.
quote:scamp schreef op 23 maart 2012 @ 17:48:

[...]

Onderneemt geen actie, helemaal niks, Ik trek mijn joggingpak aan en ga bij de jumbo gratis koffie drinken. Oh nee wacht, in mijn voortuin met een pilsje natuurlijk.

Je moest je joggingpak nog aantrekken? Daar hoor je in te slapen!

Voor het geval je op moet komen draven bij een of andere instantie moet je er wel uitzien of je nog net geen zwerver bent. In elk geval moet het lijken alsof je nauwelijks voor jezelf kunt zorgen, laat staan dat je iets anders kunt of wilt, die laatste telt het zwaarst.

Dat pilsje heb je toch wel bij je buurman IVO gebietst hè.

Anders is straks je gas en licht weer afgesloten omdat je een pilsje hebt gekocht en je budget weer overschreden.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:secondhandsuus schreef op 23 maart 2012 @ 17:53:

[...]

Ik zit wel bij het paranormaalclubje, dat is ook een genootschap. Maar ik ben geen helderziende. En ik baseer deze profielschets op meerdere zaken. Wat ik lees, wat ik weet en wat ik denk. Me dunkt.

En ja. Reageer eens serieus.Okee, laat ik dan zeggen dat je profielschets voor tenminste 90% ernaast zit.
He Martin...........geef ze maar flink van katoen deze dames met hun praatjes.......de hele dag forummen....!!! Buiten prachtig weer.......................ongelofelijk.

Ze vinden het gewoon fijn dat ze nu een man kunnen aanvallen.

Thuis zeker niets te vertellen.................
quote:shahla schreef op 23 maart 2012 @ 17:56:

[...]

Je moest je joggingpak nog aantrekken? Daar hoor je in te slapen!

Voor het geval je op moet komen draven bij een of andere instantie moet je er wel uitzien of je nog net geen zwerver bent. In elk geval moet het lijken alsof je nauwelijks voor jezelf kunt zorgen, laat staan dat je iets anders kunt of wilt, die laatste telt het zwaarst.

Dat pilsje heb je toch wel bij je buurman IVO gebietst hè.

Anders is straks je gas en licht weer afgesloten.

Ik heb mijn haar lekker vet laten worden, behaarde oksels, ik stink ook een beetje. Niet teveel hoor, moet mezelf ook nog uit kunnen staan

Biertje komt van IVO want dat kan ik niet betalen van IVA

Ik heb geen gas of water, wel een Iphone en internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven