Moet ik het forum verlaten?

22-03-2012 15:19 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen maanden is het forum een belangrijk deel van mijn leven geworden. Ik heb er vriendinnen gemaakt, fijn gediscussieerd, mensen geholpen en mijn eigen geest gescherpt.

Echter, het is onmogelijk om te kunnen functioneren zonder draagvlak. Het doet me dan ook pijn dat, ondanks al mijn constructieve posts en inzet voor (het niveau van) het forum, er soms wordt gezegd dat ik "op moet donderen".

Ik heb het beste met iedereen voor en wil mijn steentje bijdragen aan dit forum en een betere wereld.

De liefde moet echter van twee kanten komen. Daarom wil ik weten hoe over mijn rol op dit forum wordt gedacht, zodat ik er consequenties uit kan trekken.

Vind je dat Martin zou moeten opdonderen van dit forum?

Totaal aantal stemmen: 600

Nee, Martin heeft leuke bijdragen (3%)
Nee, Martin heeft zinvolle bijdragen (2%)
Nee, je kunt iemand ook negeren als je hem niet leuk vindt. (26%)
Nee, niet iedereen die anders of irritant is, moet oprotten. (11%)
Nee, want er zijn anderen die hem WEL leuk vinden (3%)
Ja, Martin moet oprotten. (56%)
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 17:56:

[...]

Okee, laat ik dan zeggen dat je profielschets voor tenminste 90% ernaast zit.Nu kan ik vragen welke 90%, maar om je het werk te besparen, geef eens aan welke 10% dan wél klopt.
quote:secondhandsuus schreef op 23 maart 2012 @ 17:59:

[...]

Nu kan ik vragen welke 90%, maar om je het werk te besparen, geef eens aan welke 10% dan wél klopt.Hij heeft veters in zijn schoenen
Minstens 90%, niet 90%. Verder wil ik er niets over zeggen. Ik hecht aan mijn privacy. Wat dat betreft neem ik een voorbeeld aan Bolkestein. Het gaat om de inhoud, niet om dit soort emo-geneuzel.
quote:peecee schreef op 23 maart 2012 @ 17:58:

He Martin...........geef ze maar flink van katoen deze dames met hun praatjes.......de hele dag forummen....!!! Buiten prachtig weer.......................ongelofelijk.

Ze vinden het gewoon fijn dat ze nu een man kunnen aanvallen.

Thuis zeker niets te vertellen.................

Btw, ik zou als ik jou was eens even met je toestenbord naar de reparatie gaan.
quote:scamp schreef op 23 maart 2012 @ 17:58:

[...]

Ik heb mijn haar lekker vet laten worden, behaarde oksels, ik stink ook een beetje. Niet teveel hoor, moet mezelf ook nog uit kunnen staan

Biertje komt van IVO want dat kan ik niet betalen van IVA

Ik heb geen gas of water, wel een Iphone en internet.

Mooi, je hebt je prioriteiten goed op orde.

Misschien is het een idee om de volgende keer na een paar gebietste biertjes genuttigd te hebben de laatste geopend mee te nemen naar zo'n instantie. Draag er zorg voor dat je daar de boel flink op stelten hebt gezet. Dan volgt er vast een aantekening in hun geheime dossier over jou dat je niet bemiddelbaar bent voor werk want totaal niet representatief en een kegel van heb ik jou daar! Kijk, vanuit die hoek moet er wel een gedegen inzet zijn maar niks geen brieven versturen, initiatief tonen en nog een tip: kom nooit op tijd. Ze moeten niet de indruk krijgen dat je betrouwbaar bent.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

He Martin...........geef ze maar flink van katoen deze dames met hun praatjes.......de hele dag forummen....!!! Buiten prachtig weer.......................ongelofelijk.

Thuis zeker niets te vertellen.................Had je al gestemd?
quote:shahla schreef op 23 maart 2012 @ 18:03:

[...]

Mooi, je hebt je prioriteiten goed op orde.

Misschien is het een idee om de volgende keer na een paar gebietste biertjes genuttigd te hebben de laatste geopend mee te nemen naar zo'n instantie. Draag er zorg voor dat je daar de boel flink op stelten hebt gezet. Dan volgt er vast een aantekening in hun geheime dossier over jou dat je niet bemiddelbaar bent voor werk want totaal niet representatief en een kegel van heb ik jou daar! Kijk, vanuit die hoek moet er wel een gedegen inzet zijn maar niks geen brieven versturen, initiatief tonen en nog een tip: kom nooit op tijd. Ze moeten niet de indruk krijgen dat je betrouwbaar bent. Ik wed dat er hier serieus mensen tips uit zitten te halen via google.
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 18:00:

Minstens 90%, niet 90%. Verder wil ik er niets over zeggen. Ik hecht aan mijn privacy. Wat dat betreft neem ik een voorbeeld aan Bolkestein. Het gaat om de inhoud, niet om dit soort emo-geneuzel.

Je zit op een vrouwen forum. Emo-geneuzel hoort er nu eenmaal bij, Martin.

En daar ga je de mist in met je veroveren en sturen. Je vergeet dat..

Dat je hecht aan je privacy respecteer ik.
Ja ik stem.....jij moet blijven!!

Ik ben fan van je Martin.....................
quote:scamp schreef op 23 maart 2012 @ 18:04:

[...]

Ik wed dat er hier serieus mensen tips uit zitten te halen via google. Kan ik me voorstellen. Mijn tips zijn altijd steengoed.
quote:peecee schreef op 23 maart 2012 @ 18:05:

Ja ik stem.....jij moet blijven!!

Ik ben fan van je Martin.....................

Mag ik je even vriendelijk corrigeren.

Het is uiteraard volger.

Thuis zeker niets te vertellen.................Wat doet het er toe wat voor weer het is? Wie ben jij om te bepalen dat ik met mooi weer niet binnen zou mogen zitten om te forummen?
Een medefan! Welkom peecee. Wij verwachten wel van onze medefans dat ze zich vriendelijk gedragen tegen anderen ipv gefrustreerd. Maar met onze hulp gaat je dat vast lukken!
Oo en peeeceee ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten met mijn telefoon. Ook buiten kun je forummen!
En weet je wat het is Martin.

Het is zo jammer dat je nergens op in gaat. Niet op tegenargumenten en niet op vragen. Net alsof je ons maar domme minderwaardige wezens vindt.
quote:shahla schreef op 23 maart 2012 @ 18:06:

[...]

Kan ik me voorstellen. Mijn tips zijn altijd steengoed.
quote:pingpang schreef op 23 maart 2012 @ 18:13:

En weet je wat het is Martin.

Het is zo jammer dat je nergens op in gaat. Niet op tegenargumenten en niet op vragen. Net alsof je ons maar domme minderwaardige wezens vindt.

Ik ga op ontzettend veel vragen in. Tientallen per dag. Elke dag weer.

En ik respecteer alle posters, en zeker de nee-stemmers enorm. Zonder volgers is er geen leider. Zonder lage bomen geen hoge bomen. Zonder publiek geen uiteenzetting.
quote:shahla schreef op 23 maart 2012 @ 18:06:

[...]

Kan ik me voorstellen. Mijn tips zijn altijd steengoed. Als ik zoiets zou zeggen, zouden mensen het meteen arrogant noemen.
Hoogmoed komt voor de val
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 18:17:

[...]

Als ik zoiets zou zeggen, zouden mensen het meteen arrogant noemen.

Jij gebruikt dan ook geen smileys.

En jij zegt dingen zoals dit: quote:Zonder volgers is er geen leider. Zonder lage bomen geen hoge bomen. Zonder publiek geen uiteenzetting.
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 17:55:

[...]

Vind je het echt een zware post van jukebox dan? Ik zou op elk van haar punten veel kunnen zeggen. Maar dat is meer voor een andere topic.

Mijn politiek-maatschappelijke visie zet ik uiteen in zorgvuldig opgezette topics op de actueel-pijler. Ik ga niet hier met wat losse flodders schieten.Ja, dat zei ik, je hebt geen idee. En die losse flodders zijn pure bluf.
Martin jij bent wel arroganter hoor af en toe

En ook al ben ik het met je standpunten absoluut niet eens ik vind je wel een lollige poster.
quote:martin81 schreef op 23 maart 2012 @ 18:17:

[...]

Als ik zoiets zou zeggen, zouden mensen het meteen arrogant noemen.

Komt omdat ik het niet meen, jij misschien wel.

En die smiley is daarvan het bewijs, dat het maar een lolletje is van mijn kant.

Toevoeging: dat jij wat ik vanmiddag heb getypt überhaupt serieus neemt. Kon je niet raden door de overvloed aan smilies dat het allemaal maar gekheid was?

Thuis zeker niets te vertellen.................

Martin en van katoen geven!

Hrrmm, sorry hoor. Kon me even niet inhouden.
Ik denk dat ik Martin niet meer leuk vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven