Mode & Beauty alle pijlers

the fashionista's stay young forever !! ( deel 70 )

14-03-2012 16:43 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
alweer deel 70 van dit topic over mode en alle andere zaken die het leven leuk maken, gecombineerd met latte's, wijntjes en op zijn tijd een ernstiger gesprek.

http://thesocietypages.or ... 2/cambria_ad-1024x855.jpg

link naar deel 69:

Fashionista's denken voorzichtig aan de zomer.. #69
Ik krijg er ook wel energie van vaak.

Weet dus nog niet, Mara. Mijn nieuwe broek met ritsjes mss. Met pumps. Maar wat dan erop....? Ben er nog niet uit.
Goed besluit denk ik Mara. Als je dat gevoel hebt schiet je er ook niets mee op. Hopelijk vind je iets dat beter voor ke werkt. Heb je al een idee?
hapto zat ik te kijken of iets alternatievers, schoonzusje gaat een healing doen, en als bevalt vaker.

Misschien iets te zweverig maar ik sta overal voor open.

Assertief en zelfverzekerd dat ben ik wel, niet zoals sommigen anderen als vanzelfsprekend, maar ik kan het wel en weet wat mijn valkuilen daarin zijn, en probeer daarop te letten.

Onrust is wel een probleem, vooral in mijn hoofd, druk maken, rust niet pakken (daardoor) lichamelijk niet fit (rug/nek)

nouja julliewetenwel
en daarom, positief inzien en geen beren op de weg zien, ga morgen gewoon de hele dag alles doen zoals gepland

dus, wat doe ik aan met stappen morgen?

Ben niet meer zo thuis in uitgaan-/ dans kleren

Leuk je broek met ritsjes GB, die is mooi! Leuke zwarte top met print? Jasje wat uit kan erbij?
Heel herkenbaar Mara.. al ben ik de laatste tijd verdomde onzeker op liefdesgebied slaat nergens op

Goed dat je haar gaat mailen, mailen is vaak ook makkelijker, kun je het goed formuleren. En misschien is het ook wel goed om op een andere manier bezig te zijn met jezelf. Dus niet perse in trant van goede gesprekken etc.. Maar lief zijn voor jezelf (is hier ergens een topic over), af en toe een massage, een avondje wandelen met een vriendin etc. Rust zorgt er namelijk ook voor dat je dingen beter op n rijtje krijgt.

GB, mijn grote winst vind ik nu ik van beneden naar boven ben verhuisd: de ramen kunnen open! zooo heerlijk. Het liefst heb ik het zelfs in de winter (maar dan wordt het helemaal nooit warm hier)

Ga je gewoon de stad in of specifiek feestje?

Ik heb vandaag stiekem een best geslaagde combi aan

MS-gympen, wit shirtje met strepen van MS en een broek van MS die ik had gekocht deze week, oeps, beetje grijs bagyy luchtig stofje, heel cool
Sorry ik typ te langzaam

Bandje dus. leuk!
stapoutfit is denk handigste een broek (ivm zakken), platte goedzittende schoenen en dan een knallende top. Ga je in mara-stad?
Heb ook wel goede verhalen gehoord over Reiki...

Qua outfit zal het zoiets wel worden ja.
nee ga in waarwijtoenhaddenafgesprokentoenmijnovchiphetnietdeed-stad

haal het zo weer weg, waarschijnlijk ... en dan verder zien we wel

Ik heb jeans genoeg dus dat wordt het ook wel, twijfel dan tussen lekkere ass, strakke jeans of stoere hang-ass baggy jeans

Draag vaak graag top met blazer, maar denk dat dat te warm is...
Ga echt NOOIT uit op platte schoenen.

Mara: gekleurde skinny, printtop, jasje?
quote:vivadiva85 schreef op 23 maart 2012 @ 18:34:

Heel herkenbaar Mara.. al ben ik de laatste tijd verdomde onzeker op liefdesgebied slaat nergens op

Goed dat je haar gaat mailen, mailen is vaak ook makkelijker, kun je het goed formuleren. En misschien is het ook wel goed om op een andere manier bezig te zijn met jezelf. Dus niet perse in trant van goede gesprekken etc.. Maar lief zijn voor jezelf (is hier ergens een topic over), af en toe een massage, een avondje wandelen met een vriendin etc. Rust zorgt er namelijk ook voor dat je dingen beter op n rijtje krijgt. l [/s]Juist!
Ik zeg ass...
quote:GeorgieBrown schreef op 23 maart 2012 @ 18:39:

Ga echt NOOIT uit op platte schoenen.

Mara: gekleurde skinny, printtop, jasje?

Heb een rode skinny, die wilde ik zo graag, maar nog niets Maras mee kunnen combineren

En de jasjes die ik heb zijn best warm...
Rode skinny, denim blousje, lange ketting? Of rode skinny, printtop, opvallende sjaal?
al veel geprobeerd, GB, maar thnx

morgen donkere jeans, met zwarte bloes? Voor kerst gekocht, van glim (zijde) stof van H&M

Of eeeh, weet niet
En die blouse is ook niet leuk op die rode broek? Volgens mij heeft Mirte ook een rode skinny en toen hebben we heel veel inspi plaatjes geplakt. Kan best veel bij volgens mij.
zou ik kunnen proberen ja

Rode skinny combineer ik meestal met lichtgrijs en/of zwart. Donkerblauw is ook mooi maar dat heb ik niet in de kast.

Favo combi is met zwart shirt met lichtgrijze print, zwart vestje met driekwart mouw en grijze enkellaarsjes met sleehak.
Waarom zie ik altijd leuke bikini's en leuke jeans. Heb ik totaal niet nodig.
Leuke plannen allemaal. Ik heb zondag verjaardagsfeestje hier, verder nog niets gepland. Wel lekker, heb al best veel gehad de afgelopen weken.
quote:mirte2 schreef op 23 maart 2012 @ 19:15:

Rode skinny combineer ik meestal met lichtgrijs en/of zwart. Donkerblauw is ook mooi maar dat heb ik niet in de kast.

Favo combi is met zwart shirt met lichtgrijze print, zwart vestje met driekwart mouw en grijze enkellaarsjes met sleehak.Leuk!!!!
klinkt goed, Mirte, zal er nog eens wat meer mee uitproberen

Milan komt binnen! Gaan aan de wandel

Mijn wishlist is nog steeds hetzelfde en ik heb nog niets gezien dat ook maar in de buurt kwam.

Denim shirt (mooi getailleerd, lichtblauw (liefst niet te blauw, maar met een grijzige zweem) en goede wassing)

Puntige zwarte pumps

Tie dye broek

Jurk met lange mouwen

Evt. nog laarsjes met franje
Even niets is ook heel fijn. Ik heb ook maar 1 plan.
Lastig gb. Ik zoek nog steeds een d.blauw polkadot jurkje.... Lukt mij ook niet iets te vinden dat me naar t zin is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven