Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:pingpang schreef op 23 maart 2012 @ 10:16:

Mods in het Topic van Martin loopt het taggen weer uit de hand. Kan hier wat aan gedaan worden?

Zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Spammert!
Het topic: "Hoe gaat het Flamingo Trouwringen belangrijk in huwelijk?" is verwijderd in verband met spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Mods, willen jullie een slotje op citotoets dochter niet geldig zetten. Het is blijkbaar moeilijk om normaal te reageren voor sommige forummers. Bedankt.
Mods, ik mag toch hopen dat jullie gaan kijken naar wat er voor ongeoorloofds gebeurd zou zijn dan in het topic van ondervinding. En dan zou ik het fijn vinden als jullie kunnen aangeven wàt er dan precies "niet normaal" is aan de gegeven reacties, want ik zie het niet.
quote:ondervinding schreef op 23 maart 2012 @ 13:51:

Mods, willen jullie een slotje op citotoets dochter niet geldig zetten. Het is blijkbaar moeilijk om normaal te reageren voor sommige forummers. Bedankt.Er wordt heel normaal en respectvol gereageerd. Jij hebt gewoon lange tenen.

Mods, willen jullie een slotje op citotoets dochter niet geldig zetten. Het is blijkbaar moeilijk om normaal te reageren voor sommige forummers. Bedankt.Sorry hoor, maar als om deze reden en de gegeven reacties een slotje op het topic wordt geplaatst, gaat het wel heel erg ver..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Mods, willen jullie een slotje op citotoets dochter niet geldig zetten. Het is blijkbaar moeilijk om normaal te reageren voor sommige forummers. Bedankt.wat flauw! Gelukkig wordt er niet zomaar een topic gesloten.
Ik zie echt geen verschrikkelijke berichten in dat topic.
Ik ook niet.
Iemand gebruikt de naam Martin_81 en dezelfde avatar als Martin81. Vast om hem een hak te zetten.

Het topic heet Homo?
In het topic "welke rol heeft Madonna in jullie seksuele leven gespeeld" is er ook gepost door martin_81.
Beste Mods,

kan mijn topic op digi: digitale tv/internet T mobile verplaatst worden naar de pijler thuis, ik hoop daar wat meer reactie's te krijgen

alvast bedankt!
quote:winterfeestjurk schreef op 23 maart 2012 @ 21:47:

Beste Mods,

kan mijn topic op digi: digitale tv/internet T mobile verplaatst worden naar de pijler thuis, ik hoop daar wat meer reactie's te krijgen

alvast bedankt!

Het topic is verplaatst.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Wordt er op de rest ook nog geantwoord? Of werken jullie van achter naar voren?
quote:scamp schreef op 24 maart 2012 @ 09:27:

Wordt er op de rest ook nog geantwoord? Of werken jullie van achter naar voren?Er wordt oostindisch gereageerd Scamp
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goedemorgens Mods,

Er is weer een nep-Martin.

Link
quote:Yvonne77 schreef op 24 maart 2012 @ 09:38:

Goedemorgens Mods,

Er is weer een nep-Martin.

LinkDat is toch geen nep martin?
quote:himalaya schreef op 24 maart 2012 @ 09:28:

[...]

Er wordt oostindisch gereageerd Scamp Ik heb af en toe het idee dat ik onder de negeer knop sta bij de mods haha
quote:scamp schreef op 24 maart 2012 @ 09:40:

[...]

Dat is toch geen nep martin?Welnee, ga maar loepen, dan zie je dat " de enige echte " is

[...]

Dat is toch geen nep martin?De TO niet, maar degene die om 9.28u heeft gereageerd wel. Dat is Martin met een koortslip.
quote:scamp schreef op 24 maart 2012 @ 09:41:

[...]

Ik heb af en toe het idee dat ik onder de negeer knop sta bij de mods hahaJe stond toch alleen onder de negeerknop van Martin?

[...]

Dat is toch geen nep martin?Nee helaas, het is de Martin die er al was. Met weer een geweldig topic van zijn hand, in een poging het forum naar een hoger niveau te tillen....
quote:Yvonne77 schreef op 24 maart 2012 @ 09:52:

[...]

Je stond toch alleen onder de negeerknop van Martin?

Ook ja Arme arme ik.

Nep martin heeft ook in Martin zijn eigen topic gereageerd idd.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 24 maart 2012 @ 09:53:

[...]

Nee helaas, het is de Martin die er al was. Met weer een geweldig topic van zijn hand, in een poging het forum naar een hoger niveau te tillen....De TO is Martin81, maar er reageert nu ook ene Martin8I. Die laatste heeft een koortslip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven